Ny indtastningsside
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: Ny indtastningsside
Den står på eftermiddag, når jeg kigger nu, kan det passe? ;)
Hvad med om man selv kunne indtaste hvornår de forskellige måltider ligger, altså med time-antal, sætte det som egen standart? :)
Hvad med om man selv kunne indtaste hvornår de forskellige måltider ligger, altså med time-antal, sætte det som egen standart? :)
13 år12. december 2011 kl. 11:59
Lone
administrator
administrator
Ablanu> nej, det har du ret i :) Frokost stod indtil kl. 11.45 ... og er nu sat til 13.30 :) Tak ;)
13 år12. december 2011 kl. 12:13
Foss (slettet)
Ang. rette mængde af måltid.
Virkelig god ting. Det er så meget nemmere at kunne gøre det der.
Virkelig god ting. Det er så meget nemmere at kunne gøre det der.
13 år12. december 2011 kl. 13:14
Vira
2 ting (og sorry hvis de har været nævnt men har ikke læst alle 4 sider) på den gamle indtastningsside kunne man ændre måltidet fra fx. morgen til formiddag ved trykke nogle gange på tab tasten. Det brugte jeg altid, kan den funktion komme med over på den nye side?
Og så er det lid irriterende når man vil indtaste en vare at man ikke med det samme kan se om man selv har angivet en vægt for 1 stykke/1 skive eller hvad det nu kan være, men at man skal ned og klikke i feltet med gram
Og så er det lid irriterende når man vil indtaste en vare at man ikke med det samme kan se om man selv har angivet en vægt for 1 stykke/1 skive eller hvad det nu kan være, men at man skal ned og klikke i feltet med gram
13 år22. december 2011 kl. 10:21
Lone
administrator
administrator
Vira > jeg har lavet det således, at måltidet indstilles ud fra klokkeslæt. Jeg tænker, at du ønsker, at tab-tasten virker på måltid, fordi du indtaster hele dagen (eller meget af den) på én gang?
Jeg har ændret enhederne, så de alle kan ses i stedet for at "klikke dem frem" :-)
Mvh Lone
Jeg har ændret enhederne, så de alle kan ses i stedet for at "klikke dem frem" :-)
Mvh Lone
13 år25. december 2011 kl. 22:13
Vira
Hej Lone
Ja præcis, jeg skriver ned og taster så ind i løbet af aftenen. Sådan er det i hvert fald ofte, så derfor ville det være rart at man kunne skifte måltid med tab tasten som man kunne før.
Super med den anden ændring :)
Ja præcis, jeg skriver ned og taster så ind i løbet af aftenen. Sådan er det i hvert fald ofte, så derfor ville det være rart at man kunne skifte måltid med tab tasten som man kunne før.
Super med den anden ændring :)
13 år26. december 2011 kl. 18:58
Hoeg (slettet)
når jeg taster fødevarer ind sker der ofte at vægten fremgår som NaNg og linien bliver så ikke gemt. hvis man opdager det før man forlader siden kan man bruge rette linjen, noglegange vil linjen så blive gemt men ikke altid
13 år28. december 2011 kl. 18:41
Lone
administrator
administrator
Hej Hoeg,
Tak - jeg er ved at lokalisere denne fejl. Kan du hjælpe mig med, hvorledes fejlen præcist opstår.
Fx hvilken vare du vælger og hvad du skriver ved enheder ... hvorefter der så opstår en fejl?
Mvh Lone
Tak - jeg er ved at lokalisere denne fejl. Kan du hjælpe mig med, hvorledes fejlen præcist opstår.
Fx hvilken vare du vælger og hvad du skriver ved enheder ... hvorefter der så opstår en fejl?
Mvh Lone
13 år28. december 2011 kl. 18:55
Vira
Lone
Den fejl som Hoegh får har jeg også oplevet. Det der sker er at på den gamle indtastningsside er det gram man indtaster hvis man ikke vælger noget, i de situationer hvor man har flere valgmuligheder som fx 1 skive 15 gram en halv pakke 50 gram osv.
på den nye indtastningsside er gram ikke forudvalgt, så hvis man ikke aktivt vælger gram så bliver det man har indtastet ikke talt med simpelthen fordi der ikke er en enhed på
Håber det var til at forstå? :)
Den fejl som Hoegh får har jeg også oplevet. Det der sker er at på den gamle indtastningsside er det gram man indtaster hvis man ikke vælger noget, i de situationer hvor man har flere valgmuligheder som fx 1 skive 15 gram en halv pakke 50 gram osv.
på den nye indtastningsside er gram ikke forudvalgt, så hvis man ikke aktivt vælger gram så bliver det man har indtastet ikke talt med simpelthen fordi der ikke er en enhed på
Håber det var til at forstå? :)
13 år30. december 2011 kl. 10:30
administrator
ToxBi> jep :)
Benni> god idé med size! Tak - jeg får det lavet en af dagene :) Du skulle gerne kunne trykke enter, når du står i søge-feltet ... virker det ik?
Mvh Lone