Jeg kan, jeg vil, jeg tør...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Jeg kan, jeg vil, jeg tør...
Faldt i sukkerfælden i dag... Det er ikke verdens undergang, men lettere irriterende, når det nu er gået så godt resten af ugen.

Gruer en smule for næste ug, hvor jeg er i KBH med en flok elever...Ingen person- eller køkkenvægt samt heller ikke den store indflydelse på maden, men må tage de bedst mulige valgt og håbe, at vægten er mig nådig...
11 år15. juni 2013 kl. 21:18
længe siden...

Turen til KBH gik ikke fantastisk i fht mad, kunne ikke selv vælge sammensætning, men dog mængder...

Har i denne uge haft flere dage, hvor jeg bare har tænkt, hvorfor gå så meget op i det med mad og hvor jeg så er endt med at spise alt for meget - ikke vildt forkert, men bare alt for meget...
Men efter et par dage, hvor jeg har hevet mig selv op i nakken kan jeg igen mærke, hvorfor det er vigtigt, at være sin kost bevidst - har ikke den oppustethed jeg ellers har døjet med de sidste uger - dejligt.

Ellers har jeg desværre en periode ned i kulkælderen, kan ikke rigtig finde glæden ved noget; hverken herhjemme eller på jobbet. Og det giver mig enormt dårlig samvittighed, for bider for meget af folk og kan bagefter se, at det nok ikke var helt berettiget. Æv - ved ikke helt hvordan jeg kommer videre. Må håbe at den lovede ændring i vejret - til det bedre - får en effekt i positiv retning på humøret.
11 år3. juli 2013 kl. 22:11
HURRA... endelig under den magiske grænse på 60 kg, dejlig fornemmelse, men kun lige akkurat under, så nu gælder det om, at holde tungen lige i munden og arbejde i mord målet på 55 kg...
11 år4. juli 2013 kl. 10:04
Elastikvægt
æv æv, har elastikvægt...Men kender godt årsagen... Jeg elsker varmen, men er meget dårlig til at spise midt på dagen og indtaget kommer derfor sent og tidligt på dagen og er derfor stadig i tarmene på det normale vejetidspunkt(morgenen).

Så må bare håbe at se resultater i det lange løb, det er jo det der tæller, men det andet er nu lidt demotiverende...men jeg giver ikke op.
11 år8. juli 2013 kl. 08:21
Skal i dag prøvet noget der hedder universal Contour Wrap...Noget med velvære i en time indpakket i mineralrigt ler...
Derefter står den på sommerhus i en uge - glæder mig... Så er spændt på vægten, når jeg kommer hjem. Jeg vil selvfølgelig være påpasselig, men også have lov til en is eller to, hvis det gode vejr forsætter...
11 år13. juli 2013 kl. 10:08
hjemvendt efter en uges ferie...

Det har kostet på vægten + 1000g, men har heldigvis ikke dårlig samvittighed, men nydt det i fulde drag - så er det bare op på hesten igen.
11 år20. juli 2013 kl. 14:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });