længe siden...
Turen til KBH gik ikke fantastisk i fht mad, kunne ikke selv vælge sammensætning, men dog mængder...
Har i denne uge haft flere dage, hvor jeg bare har tænkt, hvorfor gå så meget op i det med mad og hvor jeg så er endt med at spise alt for meget - ikke vildt forkert, men bare alt for meget...
Men efter et par dage, hvor jeg har hevet mig selv op i nakken kan jeg igen mærke, hvorfor det er vigtigt, at være sin kost bevidst - har ikke den oppustethed jeg ellers har døjet med de sidste uger - dejligt.
Ellers har jeg desværre en periode ned i kulkælderen, kan ikke rigtig finde glæden ved noget; hverken herhjemme eller på jobbet. Og det giver mig enormt dårlig samvittighed, for bider for meget af folk og kan bagefter se, at det nok ikke var helt berettiget. Æv - ved ikke helt hvordan jeg kommer videre. Må håbe at den lovede ændring i vejret - til det bedre - får en effekt i positiv retning på humøret.
#52 af bruger slettet
Gruer en smule for næste ug, hvor jeg er i KBH med en flok elever...Ingen person- eller køkkenvægt samt heller ikke den store indflydelse på maden, men må tage de bedst mulige valgt og håbe, at vægten er mig nådig...