#32 af bruger slettet
Jeg kan, jeg vil, jeg tør...
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Så er det fredag og den første weekend i mit projekt står for døren, det er ofte der det går galt, men jeg håber og tror.
H_ar lige lagt ud med en frisk gåtur. Under indtastningen af motion bemærkede jeg, hvor stor forskel der er på kalorieforbrændingen, hvis man taster ind her fra siden og hvis man bruger endomondos tal - hvad mon der passer.
Men God weekend til jer alle.
H_ar lige lagt ud med en frisk gåtur. Under indtastningen af motion bemærkede jeg, hvor stor forskel der er på kalorieforbrændingen, hvis man taster ind her fra siden og hvis man bruger endomondos tal - hvad mon der passer.
Men God weekend til jer alle.
11 år12. april 2013 kl. 14:14
bruger slettet
Status efter den første uge.
Godt at være kommet godt i gang, dejlig fornemmelse igen af spise sundt og få rørt mig via raske gåture.
De første tre dage var lidt hårde(sukker og hvidt brød-afvænning :-)), men de er ovre nu og alle cravings er så godt som væk.
Vægten belønner også det gode arbejde: - 1,1 kg(ved godt noget er væske, men god fornemmelse alligevel)
Alt i alt en god start og tre unger der snart er ovre skoldkopperne, kan da kun gøre det endnu bedre ;-)
Godt at være kommet godt i gang, dejlig fornemmelse igen af spise sundt og få rørt mig via raske gåture.
De første tre dage var lidt hårde(sukker og hvidt brød-afvænning :-)), men de er ovre nu og alle cravings er så godt som væk.
Vægten belønner også det gode arbejde: - 1,1 kg(ved godt noget er væske, men god fornemmelse alligevel)
Alt i alt en god start og tre unger der snart er ovre skoldkopperne, kan da kun gøre det endnu bedre ;-)
11 år14. april 2013 kl. 13:52
bruger slettet
Skal vist snart til at træne mave og arme igen...Selvom vægten er det sammen, så er der kommet lidt cm på i taljen - æv.
Det bekræfter bare min mistanke - skal til at træne mave igen... Mavebøjninger kom an - det skal starte i morgen.
Det bekræfter bare min mistanke - skal til at træne mave igen... Mavebøjninger kom an - det skal starte i morgen.
11 år16. april 2013 kl. 19:30
bruger slettet
ÆV og HURRA
ÆV - er i meget dårligere form end forventet... :-( begyndte på at træne mave idag via 'planken' - da den strammer hele staturen op og det har jeg behov for. Kunne kun holde mig oppe og udspændt 3*15 sekunder - PINLIGT, men kom ikke og sig, at der ikke er plads til forbedring ;-)
HURRA for de daglige gåture på 3-5 km, dejligt at få sig rørt og få frisk luft. Oveni købet er min 8-årige datter gået med de sidste par dage, det har været super hyggeligt.
ÆV - vægten står stille, demotiverende på trods af, at det kun er de sidste fem dage, så har reelt ikke noget at brokke mig over, ved det godt - synes bare, at det er lidt synd for mig :-p
HURRA - den sundere kost begynder at give mere energi, fantastisk, for det kan godt mangle lidt i en hverdag med hus, mand, arbejde og tre mindre børn.
HURRA for de daglige gåture på 3-5 km, dejligt at få sig rørt og få frisk luft. Oveni købet er min 8-årige datter gået med de sidste par dage, det har været super hyggeligt.
ÆV - vægten står stille, demotiverende på trods af, at det kun er de sidste fem dage, så har reelt ikke noget at brokke mig over, ved det godt - synes bare, at det er lidt synd for mig :-p
HURRA - den sundere kost begynder at give mere energi, fantastisk, for det kan godt mangle lidt i en hverdag med hus, mand, arbejde og tre mindre børn.
11 år17. april 2013 kl. 19:12
bruger slettet
re: ÆV og HURRA
Kan allerede stå længere tid i planke end i onsdags - Hurra. Men det kun vist og kun gå den vej ;-)
Vægten gik endelig lidt nedad igen i dag efter stilstand i 4 dage - lidt med godt.
Havde en øv dag i går rent kost-mæssigt, men op på hesten igen og derud af.
Weekenden står på havearbejde, klassearrangement med den mellemste og hvad vi nu eller putter ind, så dejligt at der er lidt at se til... så er det nemlig lettere for mig, at spise fornuftigt og ikke gå at guffe.
Vægten gik endelig lidt nedad igen i dag efter stilstand i 4 dage - lidt med godt.
Havde en øv dag i går rent kost-mæssigt, men op på hesten igen og derud af.
Weekenden står på havearbejde, klassearrangement med den mellemste og hvad vi nu eller putter ind, så dejligt at der er lidt at se til... så er det nemlig lettere for mig, at spise fornuftigt og ikke gå at guffe.
11 år20. april 2013 kl. 08:52
bruger slettet
Min vægt hader mens.
+ 500 gram fra i går til i dag... Ved godt det handler om et par dage med mens og så forsvinder det igen... Men det er nu lidt æv...
Var til et arrangement i går, hvor maden var helt hen i vejret - jeg spiste ikke vildt, men er sikker på at kalorieindtaget ikke er enig trods det, at jeg aldrig blev helt mæt...
Men jeg er i gang igen og vil ud at nyde det gode vejr... God 'kamp' til jer alle - min fortsætter i hvert fald.
Var til et arrangement i går, hvor maden var helt hen i vejret - jeg spiste ikke vildt, men er sikker på at kalorieindtaget ikke er enig trods det, at jeg aldrig blev helt mæt...
Men jeg er i gang igen og vil ud at nyde det gode vejr... God 'kamp' til jer alle - min fortsætter i hvert fald.
11 år22. april 2013 kl. 14:52
bruger slettet
AKTIV fredag
Har været super aktiv hele dagen, hele huset er rensgjort selv møbler er flyttet for at gør ordentligt rent - nåede dog ikke køkkenskabende indvendigt, tøj sorteret, mad lavet og aftentur gået med datteren - synes også jeg er en smule brugt lige nu. En god bog og en god kop the bliver rart lige om lidt.
Men maden...har jeg igen idet om...Har glemt alt om at skrive ind og veje i dag og chokoladekiks har desværre fundet vej til min mave, kan ikke helt huske, hvor mange - men nok, håber vægten er mig nådig i morgen.
Men maden...har jeg igen idet om...Har glemt alt om at skrive ind og veje i dag og chokoladekiks har desværre fundet vej til min mave, kan ikke helt huske, hvor mange - men nok, håber vægten er mig nådig i morgen.
11 år26. april 2013 kl. 19:34
bruger slettet
ugen der gik
Har været noget træt den sidste uges tid, så har ikke motioneret så meget som ønsket og rigtig mange fødselsdage på jobbet har givet mere hvidt brød og kage end normalt, så er noget spændt på vægten i morgen. Forventer ikke noget tab, men forhåbentlig heller ikke nogen øgning og har heldigvis lidt frirum i fht min vægtkurve..
11 år1. maj 2013 kl. 20:20
bruger slettet
re: ugen der gik
Er kommet til at fundere over min træthed. Mon det skyldes at jeg ikke taster ind pt og i realiteten spiser for lidt og måske også forkert sammensat mad?
Vil skrive ind et par dage igen fra på mandag - så må vi se hvordan det ser ud rent kostmæssigt.
Vil skrive ind et par dage igen fra på mandag - så må vi se hvordan det ser ud rent kostmæssigt.
11 år2. maj 2013 kl. 13:43
Har ondt i hofterne i dag - ÆV. Men lidt for voldsomme gåture de sidste tre dage og ægløsning(løsner hormonalt mine led, der aldrig er blevet i orden ovenpå tre gange bækkenløsning), det var åbenbart for meget - så holder pause i dag og håber at kunne tage en frisk gåtur igen i morgen.