Så er dag 1 snart ovre og den er gået godt...HURRA.
Protein mætter virkelig meget - dejligt at ikke være sulten hele tiden, og så bare ved at øge proteinmængden.
Aftensmaden blev dog noget rod af den grund, at det smagte ganske forfærdeligt. Så lidt noget misk-mask, men ikke usundt.
Har også været ude i sneen ret længe i dag og tumlet med unger, dejligt livsbekræftende...Sådanne dage håber jeg på mange flere af...
#2 af bruger slettet
De få kilo der har sneget sig på igen, skal IKKE blive til flere.
Troede for kort tid siden - med indlægget "på den igen...", at det skulle starte der, men det gik helt i vasken. demotiveret, træt m.m. gjorde at det sidste juleguf blev kværnet og nyt købt...Ikke godt for vægten.
Men nu VIL jeg. Med gode indspark fra jer og surfen rundt på diverse hotte kurer m.m. har jeg lagt en plan, som jeg virkelig tror på holder: mere protein, masser af grønt og mindre kulhydrater end nu. Mere motion også - dog den lette slags dog dårlig ryg med flere drillende disk'er.
Sidder og føler mig godt til mode over at have bestemt mig for at tage magten tilbage over min vægt og dermed min selvfølelse... Jeg vil ikke lade vægten styre mig, men styre vægten... vejer og måler mig i morgen, så der er noget at holde sig op på.
Jeg kan, jeg vil, jeg tør... God kamp.