#51 af VEGANER (slettet)
Er du 170 cm el. derover???
Du læser en tråd i debat > vægttabVEGANER (slettet)
re: Vejedag i morgen - Er du 170 cm el. derover???
75,2 kg i dag. Det er 0,8 under målet jeg havde sat mig for til denne uge, men 0,6 over hvad jeg har vejet for nylig. Mit mål til næste uge er at komme tilbage på de 74,6 jeg har vejet for nylig.
12 år26. juni 2012 kl. 09:32
Wolfgirl (slettet)
Længe siden at jeg har kommenteret - sry - jeg har været på sommerferie i Sverige, helt uden internet, hårdt men sundt for sjælen, er jeg sikker på!
Har klaret de sidste uger ganske godt og det er ikke svært at leve vegansk i Sverige, kan jeg fortælle. Kød og andre animalske produkter koster kassen derovre, mens de har stort udvalg af bønner, kikærter, linser(færdigkogte og klar til brug i små kartoner!! Dejligt for en utålmodig sjæl som mig), tofu, sojaprodukter og ikke mindst deres frost-færdig-pakker med stort udbud af nødde-'bøffer', rødbede'bøffer', kikærte-deller osv. De har virkelig mange, gode veganske alternativer til kødet. Må over og hamstre store kufferter af det stads en dag!!
Og så har jeg fejret 20 års fødselsdag. Uden at det kostede kilo på badevægten. Heldigvis. Vægten holder sig pænt inden for målet :-)
Har klaret de sidste uger ganske godt og det er ikke svært at leve vegansk i Sverige, kan jeg fortælle. Kød og andre animalske produkter koster kassen derovre, mens de har stort udvalg af bønner, kikærter, linser(færdigkogte og klar til brug i små kartoner!! Dejligt for en utålmodig sjæl som mig), tofu, sojaprodukter og ikke mindst deres frost-færdig-pakker med stort udbud af nødde-'bøffer', rødbede'bøffer', kikærte-deller osv. De har virkelig mange, gode veganske alternativer til kødet. Må over og hamstre store kufferter af det stads en dag!!
Og så har jeg fejret 20 års fødselsdag. Uden at det kostede kilo på badevægten. Heldigvis. Vægten holder sig pænt inden for målet :-)
12 år7. juli 2012 kl. 19:23
Wolfgirl (slettet)
Nå, vejedag i dag: 63,8kg :) ganske udmærket, burde nok rykke over i noget vedligehold, for er sgu egentlig meget tilfreds hvilket jo bare er dejligt!
12 år10. juli 2012 kl. 11:34