Er du 170 cm el. derover???

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Er du 170 cm el. derover???
Waauw hvor flot, damn du er sej.

Og damn til mig, jeg faldt i, i weekenden. Åd som aldrig før...Ved ikke hvad der skete inde i mit lille hovedet. Men tror forklaringen måske er at jeg har så mange begrænsninger i hverdagene over snart 3 måneder. Så bliver hovedet sku nok lidt skruk.... Men trods alt så lød vægten på 64,1 kg her morgen så alligevel -700g i denne uge.

12 år15. maj 2012 kl. 09:16
Ja, man skal passe rigtig meget på med at være alt for restriktiv i hverdagen, hellere tillade sig en smule usundt så hverdagen er til at holde ud, end at det hele bliver så surt at man kører død i det før eller senere og går amok.. Det har jeg altså også oplevet alt for ofte.

Men -700g er da heller ikke dårligt når man tænker på weekendens udskejelser :)
12 år15. maj 2012 kl. 19:21
Det kan godt være at jeg skal begynde at tillade mig selv lidt i hverdagene som du siger, netop for at undgå sådan en weekend igen.

Jeg er også mere og mere tilfreds med hvad jeg ser i spejlet, der er bare lige et par cm der driller mig lidt på sidebene. Så fortsætter den daglige træning og håber det er svaret.
12 år16. maj 2012 kl. 08:43
Må jeg være med? Jeg er 179 høj. Jeg vejede i går, tirsdag 76,6 kg. Mit mål er at tabe mig et kg om måneden - altså 0,25 kg om ugen. Så jeg vil gerne veje 76,3 kg tirsdag d. 8. maj (jeg regner med at tabe mig hurtigere, men dette er mit mål). Jeg ved ikke hvad mit slutmål er, da jeg også styrketræner - derfor er vægten ikke en supergod parameter for mig. Har også en personlig dagbog herinde, hvor jeg skriver om min træning og skriver alt ned hvad jeg spiser. Jeg lever 100% vegansk.
12 år16. maj 2012 kl. 09:41
Selvfølgelig er du velkommen.....

Puha veganer, det må være en temmelig hård levestil, ihvertfald hvis det var for mit vedkommende, smiler....
Du skriver at du gerne vil veje 76,3 til d. 8 maj????? det giver ikke rigtigt mening da vi jo allerede er ved den. 16 maj i dag? Nå men det var også bare lige en tanke...

Velkommen hertil ihvertfald håber vi får glæde af hinanden...
12 år16. maj 2012 kl. 12:18
Tak :) Det er bestemt ikke hårdt - tværtimod! ;) Bortset fra at det er svært at finde pæne veganske sko i str 42 og at lagkagen aldrig er vegansk til fødselsdage. :D Men så slipper man da for den!

Haha hvor er det sjovt, jeg har talt en uge bagud. Jeg mener selvfølgelig tirsdag d. 22. maj! :)
12 år16. maj 2012 kl. 12:55
Årh så giver det lidt mere mening mht dit mål. smiler....

Veganske sko????? Der må jeg vist krybe til korset og tilstå at jeg er blank ----------------------------------?

12 år16. maj 2012 kl. 18:20
Jeg bliver simpelthen lige nød til at sprede lidt god vind herfra. Har lige haft målebåndet fremme, hvilket jeg jævnligt har haft i løbet af min bedre livsstil periode og det viser sig at jeg nu er hele 28 cm mindre sammenregnet rundt på hele kroppen. Det er sku da et vidunderligt fremskridt....

Nu er det snart bikini tid og for en gang skyld glæder jeg mig...
12 år17. maj 2012 kl. 11:07
Myname: ordbogsdefinitionen på veganer "person som udelukkende spiser planteføde og ikke fx kød, fisk og mejeriprodukter, og som ikke anvender produkter der stammer fra dyr, fx skind, ben, uld og silke" - altså: veganske sko = sko uden materialer fra dyr.
12 år17. maj 2012 kl. 16:36
Puha du går virkelig op i det med liv og sjæl. Jeg tager hatten af for dig.

Men tænker alligevel hvad årsagen er til dit valg?
12 år17. maj 2012 kl. 18:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });