#2 af Wolfgirl (slettet)
Er du 170 cm el. derover???
Du læser en tråd i debat > vægttabWolfgirl (slettet)
re: Er du 170 cm el. derover???
Hej
Jeg er 175 cm så det er jo meget nært dig og sørme om ikke også min vægt er meget tæt på din, jeg vejer i dag 65,4kg.
Jeg vil bestemt gerne følges med dig og støtte hinanden.
Knus Silverchair
Jeg er 175 cm så det er jo meget nært dig og sørme om ikke også min vægt er meget tæt på din, jeg vejer i dag 65,4kg.
Jeg vil bestemt gerne følges med dig og støtte hinanden.
Knus Silverchair
12 år26. april 2012 kl. 15:50
myname (slettet)
Det lyder bare sååå godt, hvad er dit mål?
12 år26. april 2012 kl. 16:09
Wolfgirl (slettet)
Jeg fylder 20 til juli, nærmere 4 juli præcist og dér vil jeg gerne veje 60kg som var det jeg vejede i det meste a gymnasiet og jeg tror det er min mere naturlige vægt..
Så jeg har regnet på at jeg kan nå mit mål til starten af juli hvis jeg bare har et underskud på 500kcal om dagen, og samtidig er mit mål at få strammet op og genfundet de sunde vaner, jeg har haft svært ved at holde fast i vinteren over..
Hvad er din plan? :)
Så jeg har regnet på at jeg kan nå mit mål til starten af juli hvis jeg bare har et underskud på 500kcal om dagen, og samtidig er mit mål at få strammet op og genfundet de sunde vaner, jeg har haft svært ved at holde fast i vinteren over..
Hvad er din plan? :)
12 år26. april 2012 kl. 20:07
myname (slettet)
Det lyder som en god plan.
Min plan er at se godt ud i en bikini til sommer. Jeg ved ikke hvor mange kg det kræver at jeg skal tabe mig mere bare resultatet er pænt. Jeg er godt på vej meeeen ikke helt tilfreds. Jeg har på 60 dage tabt mig 8 kg, så håber at kunne fortsætte den gode stil så jeg bare kan nyde den sommer fuldt ud.....
Min plan er at se godt ud i en bikini til sommer. Jeg ved ikke hvor mange kg det kræver at jeg skal tabe mig mere bare resultatet er pænt. Jeg er godt på vej meeeen ikke helt tilfreds. Jeg har på 60 dage tabt mig 8 kg, så håber at kunne fortsætte den gode stil så jeg bare kan nyde den sommer fuldt ud.....
12 år26. april 2012 kl. 20:38
myname (slettet)
Skal vi aftale at vi laver en fast vejedag om ugen. Evt. tirsdag???
12 år26. april 2012 kl. 20:39
Wolfgirl (slettet)
Det kan vi godt, det lyder som en god idé, jeg er med på tirsdag som vejedag :)
Super flot at du har tabt dig 8kg allerede, stærkt gået!
Og ja, nu er der jo ikke så længe til sol og sommer, så er det sidste chance for at give den en skalde :)
Super flot at du har tabt dig 8kg allerede, stærkt gået!
Og ja, nu er der jo ikke så længe til sol og sommer, så er det sidste chance for at give den en skalde :)
12 år27. april 2012 kl. 07:02
myname (slettet)
Og vi bliver bare så flotte gør vi....
12 år27. april 2012 kl. 11:40
Betina Jakobsen (slettet)
Hej igen Myname
God ide du fik der med at få mange flere med :-)
Til jer der også vil være med så er jeg 34 år, 174 høj og vejer 66.5 kg
Er efter 4 graviditeter mildest talt ved at trænge voldsomt til en opstramning inden sommeren hvis jeg skal vove mig i en bikini :-)
Motivationen er i top så nu må vi se om den bliver ved med det :-) Tror helt sikkert at det hjælper meget at vi støtter hinanden igennem vores vægttab.
God weekend til alle :-)
God ide du fik der med at få mange flere med :-)
Til jer der også vil være med så er jeg 34 år, 174 høj og vejer 66.5 kg
Er efter 4 graviditeter mildest talt ved at trænge voldsomt til en opstramning inden sommeren hvis jeg skal vove mig i en bikini :-)
Motivationen er i top så nu må vi se om den bliver ved med det :-) Tror helt sikkert at det hjælper meget at vi støtter hinanden igennem vores vægttab.
God weekend til alle :-)
12 år27. april 2012 kl. 14:06
myname (slettet)
Godt du fandt os herinde Betina.
Jeg kan mærke at selvom motivationen er der 100% så fanger min næse lynhurtigt alle de der lækre men farlige fristelser. Jeg får virkelig brugt mine sanser for jeg kan næsten smage dem bare ved duften og ved bare at tænke på dem. Besynderligt.... Men håber min vijlestyrke er hos mig i weekenden da den består af 2x fødselsdage + fælles spisning i skolen...
Jeg vil, jeg kan og jeg skal, jeg vil, jeg kan og jeg skal...........................................................................................................................................................................................................
Jeg kan mærke at selvom motivationen er der 100% så fanger min næse lynhurtigt alle de der lækre men farlige fristelser. Jeg får virkelig brugt mine sanser for jeg kan næsten smage dem bare ved duften og ved bare at tænke på dem. Besynderligt.... Men håber min vijlestyrke er hos mig i weekenden da den består af 2x fødselsdage + fælles spisning i skolen...
Jeg vil, jeg kan og jeg skal, jeg vil, jeg kan og jeg skal...........................................................................................................................................................................................................
12 år27. april 2012 kl. 16:53
Det gør jeg ihvertfald.
Jeg er 176 cm
Og vægten i tirsdags lød på 66,5 kg
Tror mit mål er 62-64 kg hvis kroppen tillader det
Meld dig her på tråden og lad os støtte hinanden igennem vægttabet og blive ven med vores vægt.