#31 af VEGANER (slettet)
Er du 170 cm el. derover???
Du læser en tråd i debat > vægttabVEGANER (slettet)
re: Er du 170 cm el. derover???
Min primære og første årsag var etisk. Men derudover er det jo både godt for miljøet, og jeg er overbevist om at det også er sundt. Så længe man bare får sine B12 vitaminer.
12 år17. maj 2012 kl. 19:53
VEGANER (slettet)
76,4 er vægten i dag... så kun 200 gram røget på sidste uge, men det er helt ok, så længe det går den rigtige vej :)
Til næste uge er målet 76,1.
Til næste uge er målet 76,1.
12 år22. maj 2012 kl. 06:02
Wolfgirl (slettet)
Hov hov, glemte helt at veje mig igår!
Så må I få idags vægt i stedet: 61,9kg
-300g siden sidste uge
Ikke et voldsomt vægttab men da vægttabet var så stort i sidste uge, ville det nok være for optimistisk at forvente andet. Jeg er udmærket tilfreds.
Men ville da gerne kunne se 61 lige ud til næste tirsdag. Målet er nok 60 eller 59,9kg, så der er ikke langt igen! Man bliver lidt utålmodig så, hehe
Så må I få idags vægt i stedet: 61,9kg
-300g siden sidste uge
Ikke et voldsomt vægttab men da vægttabet var så stort i sidste uge, ville det nok være for optimistisk at forvente andet. Jeg er udmærket tilfreds.
Men ville da gerne kunne se 61 lige ud til næste tirsdag. Målet er nok 60 eller 59,9kg, så der er ikke langt igen! Man bliver lidt utålmodig så, hehe
12 år23. maj 2012 kl. 08:32
myname (slettet)
Lige et forsinket opdatering på ugens vægt skala som lød på 64,0 kg (tirsdag morgen) så det blev kun til -100 g. Det går noget langsomt i de dage her men som du også skriver Veganer er det ok så længe det er i den rigtige retning.
Min kommende uge har jeg ikke meget tiltro til da den i går tirsdag stod på udflugt hvor alt for mange kalorier blev indtaget bl.a. mc´donalds så dem kan jeg lige kæmpe med at få væk inden vi lander på søndag der står på Vi rocker. Mine erfaringer siger mig at det kommer tage flere dage end kun 2 at komme sig over en druk weekend... Men jeg klør på....
Silverchair. Det er virkelig bare flot at din vægt allerede er nede på 61,9 kg. Er lidt misundelig.
Min kommende uge har jeg ikke meget tiltro til da den i går tirsdag stod på udflugt hvor alt for mange kalorier blev indtaget bl.a. mc´donalds så dem kan jeg lige kæmpe med at få væk inden vi lander på søndag der står på Vi rocker. Mine erfaringer siger mig at det kommer tage flere dage end kun 2 at komme sig over en druk weekend... Men jeg klør på....
Silverchair. Det er virkelig bare flot at din vægt allerede er nede på 61,9 kg. Er lidt misundelig.
12 år23. maj 2012 kl. 09:54
VEGANER (slettet)
Vægten idag er 75,6 - så der er røget 800 gram af på en uge, og målet var 300 gram. Var også ude og vandre 27 km i går, så jeg tænker at det i den grad må have sat gang i forbrændingen. Derfor er mit mål til næste uge at holde vægten på 75,6.
12 år29. maj 2012 kl. 08:30
VEGANER (slettet)
Vægten i dag 75,5 - målet til næste uge er 74,9 - da vægten netop har ligget på 75,0 i flere dage.
12 år5. juni 2012 kl. 10:21
Wolfgirl (slettet)
Øv vægten sagde 63,2 i dag, sidder bestemt lidt fast! Men det er også selvforskyldt... Har haft nogle lidt for gode dage her sidste weekend...
Til gengæld har jeg gennemført min første dag som veganer i dag!!!
Vil hente lidt idéer til min fremtidige nye livsstil i din dagbog, Veganer, den er meget inspirerende :-)
Til gengæld har jeg gennemført min første dag som veganer i dag!!!
Vil hente lidt idéer til min fremtidige nye livsstil i din dagbog, Veganer, den er meget inspirerende :-)
12 år6. juni 2012 kl. 22:12
VEGANER (slettet)
Er glad for at du kan bruge min dagbog. Overvejer du at blive veganer, eller vil du bare tage veganske dage indimellem? Skriv endelig hvis du har spørgsmål - har du en personlig dagbog, så jeg kan følge med? ;)
12 år7. juni 2012 kl. 15:10
Wolfgirl (slettet)
Først og fremmest er det noget jeg vil afprøve, men som udgangspunkt regner jeg med at leve vegansk hver dag fremover, i hvert fald i hverdagen, måske jeg vil gøre få undtagelser til sociale højdepunkter og andre situationer hvor det kniber, men når jeg gør noget, så gør jeg det som regel fuldt ud :-)
Jeg synes egentlig at det er gået meget godt her de første to dage, tror ikke at jeg har trådt i spinaten og spist noget jeg ikke måtte i hvert fald og har været ude og købe lidt forskellige ting til den nye livsstil; nødder, bær, kokosmælk, soyamælk, kikærter, peanutbutter, frø, kerner osv. jeg er meget spændt på min madlavning i den kommende tid i hvert fald. Også meget motiveret :)
Ja, jeg har en offentlig dagbog, som jeg indtaster i næsten hver dag, både kost og motion :)
Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg fandt frem til din dagbog før, har du ændret din profil til værende ikke-offentlig? For mener da at det var din dagbog jeg kiggede i, men ved ikke hvordan jeg fandt den hvis din profil ikke var offentlig... :s hehe
Jeg synes egentlig at det er gået meget godt her de første to dage, tror ikke at jeg har trådt i spinaten og spist noget jeg ikke måtte i hvert fald og har været ude og købe lidt forskellige ting til den nye livsstil; nødder, bær, kokosmælk, soyamælk, kikærter, peanutbutter, frø, kerner osv. jeg er meget spændt på min madlavning i den kommende tid i hvert fald. Også meget motiveret :)
Ja, jeg har en offentlig dagbog, som jeg indtaster i næsten hver dag, både kost og motion :)
Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg fandt frem til din dagbog før, har du ændret din profil til værende ikke-offentlig? For mener da at det var din dagbog jeg kiggede i, men ved ikke hvordan jeg fandt den hvis din profil ikke var offentlig... :s hehe
12 år7. juni 2012 kl. 20:44
VEGANER (slettet)
Det lyder godt, tillykke med valget :) Hvad er grunden til dit valg?
Jeg har en personlig dagbog, som hedder noget med "vegansk kost". :)
Jeg har en personlig dagbog, som hedder noget med "vegansk kost". :)
12 år7. juni 2012 kl. 22:50