#61 af Lottelotus (slettet)
De seje 5 ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabLottelotus (slettet)
re: hjæææææææææælp
@ Gwen.. Er det ikke helt normalt at veje omkring de 58, når man er 164 høj? Jeg er 164 og har fået af vide jeg skal lægge mellem 58 og 62? (befinder mig på 67,7, men det er en anden side af sagen).. Ville bare lige høre dig om du har overvejet, om du måske vejer hvad du skal?
13 år11. september 2011 kl. 21:51
Ponduspigen (slettet)
Jeg mener mad med noget mere fedt i - mere tung mad. Du skriver du spiser ultrasundt, så tænker jeg ekstremt grønt og ingen sauce og kartofler f.eks. Man "narrer" jo ofte kroppen til at forbrænde noget mere efter en dag med en del fedt ............det kan jo sagtens være sundt fedt.
13 år12. september 2011 kl. 08:18
gwen18 (slettet)
Lottelotus :
Jeg ligger i "normalzonen". Dog er min fedtprocent i den høje ende. Jeg kan sagtens veje 55 kg. uden at være undervægtig ;)
Mette: Jo det har du nok ret i, da jeg nærmest ikke spiser fedt ellers. Jeg vil gi' det er forsøg :)
Jeg ligger i "normalzonen". Dog er min fedtprocent i den høje ende. Jeg kan sagtens veje 55 kg. uden at være undervægtig ;)
Mette: Jo det har du nok ret i, da jeg nærmest ikke spiser fedt ellers. Jeg vil gi' det er forsøg :)
13 år12. september 2011 kl. 13:36
idaulle (slettet)
re: Sttus på 1. uge
Arh, jeg har ikke en vægt længere! Det gør det jo svært at veje sig, og motivationen er desværre heller ikke så stor, når man ikke kan følge med i, om det går den rigtige vej. I dag har jeg lavet en kæmpe portion suppe - det smager vildt godt, og der er næsten ingen kalorier i. Det kan klart anbefales!
13 år12. september 2011 kl. 21:43
J_Frimann (slettet)
re: De seje 5 ;o)
Jeg er med!
Jeg vejer 94kg og vil gerne ned omkring de 70kg.
Jeg vejer 94kg og vil gerne ned omkring de 70kg.
13 år12. september 2011 kl. 23:19
Mianne1 (slettet)
Så er jeg hjemme fra London..-og skal hilse og sige at London ikke er den bedste slankekur. Tror desværre at jeg næsten har taget et helt kilo på, så er nu tilbage på 70kg. Men har også mæsket mig i tre-retters menuer,vine og cocktails hele weekenden.
Trist at der skal så meget arbejde til at tabe det samme, som kun kræver en enkelt weekends udskejelser at tage på...
Men jeg er klar på at få vægten ned inden vejedagen på torsdag :)
Trist at der skal så meget arbejde til at tabe det samme, som kun kræver en enkelt weekends udskejelser at tage på...
Men jeg er klar på at få vægten ned inden vejedagen på torsdag :)
13 år13. september 2011 kl. 07:54
Eliza
Gaaaah, i stedet for at tabe mig har jeg taget 800 g på siden jeg satte mit mål op! Hvis jeg så bare kunne HOLDE VÆGTEN! Problemet er at jeg burde have den der totale panikfølelse, når vægten er over 69 kg, hvilket er et par kg højere end jeg har været nede. Men i går spiste jeg stadig slik og kage! Jeg bliver simpelthen nødt til at få det her under kontrol. Det er virkelig frygteligt!
Isaulle; hvad er det for en suppe? Har du en god opskrift?
Håber I andre klarer jer bedre end mig, frygter vejningen i morgen
Isaulle; hvad er det for en suppe? Har du en god opskrift?
Håber I andre klarer jer bedre end mig, frygter vejningen i morgen
13 år14. september 2011 kl. 12:33
Eliza
Jeg er SÅ FLOV!!! Vægten er på 69,2 kg. Det er bare ikke i orden. Jeg har spist slik og kage, og selvom jeg bliver ved med at fortælle mig selv at "i dag skal det være bedre" så ender jeg med at spise alt muligt. Hvor er det bare PINLIGT, når jeg har startet denne her tråd og skal forestille at være motiveret! Jeg vil gøre alt for at vende skuden nu. Det er mig der bestemmer og ikke maden. Problemerne er helt sikkert størst for mig, når jeg har travlt, mest fordi jeg ikke får købt ordenligt ind, så bliver mine hovedmåltider lidt noget juks og så æder jeg nemt et eller andet guf, når jeg falder over det. Måske fordi mit blodsukker ikke er helt stabilt, når jeg ikke passer mine måltider. Så for mit vedkommende handler det rigtig meget om planlægning. Men nogle gang går det helt i skuddermudder:o(
13 år15. september 2011 kl. 07:37
lgt (slettet)
Planlægning er også det vigtigste for mig. Det kan fungere i perioder, mens det andre gange bare går i vasken. Og her taler vi bare at få handlet ind i tide, så der rent faktisk er noget ordentligt at spise i køleskabet.
Det der hjælper mig, er blandt andet at lave sund mad, så der er til fire-fem dage. Hvis man ikke gider spise det om aftenen, kan man altid tage det som en nem frokost eller fryse det ned.
Og så sørg måske for at have et æble eller en banan i tasken, hvis du er afsted. Så er der altid hjælp til sulten? :)
For mig handler det
Det der hjælper mig, er blandt andet at lave sund mad, så der er til fire-fem dage. Hvis man ikke gider spise det om aftenen, kan man altid tage det som en nem frokost eller fryse det ned.
Og så sørg måske for at have et æble eller en banan i tasken, hvis du er afsted. Så er der altid hjælp til sulten? :)
For mig handler det
13 år15. september 2011 kl. 08:02
lgt (slettet)
Hov, og i øvrigt er min vægt den samme som ved sidste vejning - 68,6 kg...
13 år15. september 2011 kl. 08:05