Hej alle,
det her er (som ventet) ved at være ret forvirrende. Der er så vidt jeg kan se 15 der har meldt et mål ind. Af dem har 8 kommet med en uodate og én er ude at rejse. Det er jo fair nok.
Jeg ville ønske jeg kunne lægge en tabel her på forum eller uploade en fil. Men jeg har ikke lige en god ide til at gøre det nemt og bekvemt.
Jeg vil gerne lige sige tillykke til Kilot, der er den ultimative "taber" i denne uge med 1,3 kg!!!
Bruger/uge Mål (1/11) Start (1/9) 1 (8/9) tabt
Mianne1 65 69 London
Igt 67 69,9
Kilot 75 78,4 77,9 0,5
biologi c 81 85 84,5 0,5
DBK 61 63,5 62,7 0,8
Millerv 63 65,5 65,6 -0,1
52go 65 70,2
MetteOlsen 57 61,1 61,1 0
Idaulle 52 57
Eliza 65 68,3 68,3 0
tvær 65 71,5 72 -0,5
hvass 72 79,5 78,2 1,3
herselfish 69 75,5
sosu2671 58 63,5
StephanieA 63 66
Første linje er hvad der er i kolonerne, så må I se om I kan finde rundt. Jeg skal uploade en fil i stedet. Nogen gode ideer til en smart måde?
De seje 5 ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabEliza
Sttus på 1. uge
13 år9. september 2011 kl. 12:57
52go
re: Sttus på 1. uge
Jeg har helt glemt at melde tilbage!
UNDSKYLD!
Vægt 70,2.
Står i stampe - mangler motivationen!!
UNDSKYLD!
Vægt 70,2.
Står i stampe - mangler motivationen!!
13 år9. september 2011 kl. 13:28
Hvass (slettet)
Eliza:
tusinde tak for dit store arbejde:)
tusinde tak for dit store arbejde:)
13 år9. september 2011 kl. 16:09
lgt (slettet)
Uh, jeg skal også lige huske at melde tilbage. Vægten stod i morges på 68,6 kg.
Det er lidt vildt, forstår det ikke helt - men det skal altså også siges, at jeg var syg to dage undervejs, hvor jeg ikke spiste meget. Så det går helt sikkert ikke så hurtigt med vægten til næste uge!
Godt arbejde, Eliza!
Det er lidt vildt, forstår det ikke helt - men det skal altså også siges, at jeg var syg to dage undervejs, hvor jeg ikke spiste meget. Så det går helt sikkert ikke så hurtigt med vægten til næste uge!
Godt arbejde, Eliza!
13 år9. september 2011 kl. 16:53
gwen18 (slettet)
hjæææææææææælp
Jeg hægter mig lige på her. håber det er okay :) jeg er 164 og vejer 58,8 kg.
træner løb og styrketræning 3 gange om ugen, går en time om dagen og cykler ca. 5- 10 km om dagen.
MEN i sommerferien har jeg taget ca. 1,5 kg på, hvilket virkelig er ærgeligt, da jeg var tæt på mit mål inden ferien. Mit mål er at komme ned på 55 kg. inden 31 oktober. Jeg spiser omkring. 1500 kcal. om dagen. og har dermed et ca. underskud på 400-500 kcal. dagligt.
Er det urealistisk at jeg kan tabe mig 3,8 kg inden 31 oktober?
og kan jeg gøre noget for virkelig at sætte gang i vægttabet, det går jo ret langsomt når jeg ikke har så meget at gi af?
Jeg lever ultrasundt til hverdag og fejler på intet tidspunkt i disse dage. Dog har jeg svært ved at holde mig til den sunde og slankende mad i weekenderne.
Vil det ha en markant betydning på mit vægttab, hvis jeg lever ligså sundt i weekenderne?
Håber i vil hjælpe - det har jeg brug for ! :)
god weekend
træner løb og styrketræning 3 gange om ugen, går en time om dagen og cykler ca. 5- 10 km om dagen.
MEN i sommerferien har jeg taget ca. 1,5 kg på, hvilket virkelig er ærgeligt, da jeg var tæt på mit mål inden ferien. Mit mål er at komme ned på 55 kg. inden 31 oktober. Jeg spiser omkring. 1500 kcal. om dagen. og har dermed et ca. underskud på 400-500 kcal. dagligt.
Er det urealistisk at jeg kan tabe mig 3,8 kg inden 31 oktober?
og kan jeg gøre noget for virkelig at sætte gang i vægttabet, det går jo ret langsomt når jeg ikke har så meget at gi af?
Jeg lever ultrasundt til hverdag og fejler på intet tidspunkt i disse dage. Dog har jeg svært ved at holde mig til den sunde og slankende mad i weekenderne.
Vil det ha en markant betydning på mit vægttab, hvis jeg lever ligså sundt i weekenderne?
Håber i vil hjælpe - det har jeg brug for ! :)
god weekend
13 år10. september 2011 kl. 20:06
Kilot (slettet)
Hej Eliza:0) Tak for dit store arbejde.
Tak for lykønskningen, men jeg har nu "kun" tabt 0,5 kg og ikke 1,3. (I whish)
Jeg har altså også bare en sød tand der driller, især når jeg er træt eller keder mig lidt. Og træt er jeg næsten altid da jeg har tvillinger på 16 mdr og keder mig lidt gør jeg også, da jeg er ledig i øjeblikket pga flytning til en anden landsdel og jeg kan desværre ikke lave så meget motion da jeg har ligt dårlig ryg. Men arbejder da på at få den så stærk at jeg kan blive lidt mere seriøs. Jeg synes det er super flot at i andre får lavet så meget motion:=)
Tak for lykønskningen, men jeg har nu "kun" tabt 0,5 kg og ikke 1,3. (I whish)
Jeg har altså også bare en sød tand der driller, især når jeg er træt eller keder mig lidt. Og træt er jeg næsten altid da jeg har tvillinger på 16 mdr og keder mig lidt gør jeg også, da jeg er ledig i øjeblikket pga flytning til en anden landsdel og jeg kan desværre ikke lave så meget motion da jeg har ligt dårlig ryg. Men arbejder da på at få den så stærk at jeg kan blive lidt mere seriøs. Jeg synes det er super flot at i andre får lavet så meget motion:=)
13 år11. september 2011 kl. 07:30
Ponduspigen (slettet)
re: hjæææææææææælp
Jeg tror faktisk at du måske dyrker for meget motion. Din krop får jo aldrig hvile.Og nu har den måske vænnet sig til al den supersunde mad.......jeg ville prøve en dag om ugen med ganske alm. mad. Det tror jeg sagtens kan have positive resultater.
13 år11. september 2011 kl. 13:29
gwen18 (slettet)
re: hjæææææææææælp
tusind tak for svaret ! :)
Det tror jeg ikke, at jeg gør, da jeg løber og styrketræner på de samme dage og cykler/ går lidt hver dag. Så min krop hviler sig hver anden dag ;)
Det kunne der måske være noget om, men når du siger alm. mad, hvad mener du så?
Det tror jeg ikke, at jeg gør, da jeg løber og styrketræner på de samme dage og cykler/ går lidt hver dag. Så min krop hviler sig hver anden dag ;)
Det kunne der måske være noget om, men når du siger alm. mad, hvad mener du så?
13 år11. september 2011 kl. 21:43
Lottelotus (slettet)
re: De seje 5 ;o)
Det vil jeg rigtig gerne være med til. Jeg vejer 67,8 lige nu og vil ned på 64 inden 11-11-2011. Det vil jeg gøre ved træning minimum tre gange om ugen, og så indtastning på mad i tal :) Så sker der forhåbentligt noget :)
13 år11. september 2011 kl. 21:47
Må bestemt være menstruationen der spiller mig et puds på vægten.....en smule demotiverende...men men regner med at vægttabet kan ses på vægten næste fredag ;0)