#42 af Mianne1 (slettet)
De seje 5 ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabMianne1 (slettet)
re: De seje 5 ;o)
Jeg er taget til London denne weekend, så kan ikke rigtig komme til en vægt.. Men vil stadig gerne være med :)
13 år8. september 2011 kl. 08:00
Kilot (slettet)
Min morgenvægt er 77,9. Så et ½ kg, det er sku da meget godt synes jeg:0) Håber det også er gået godt for jer andre.
13 år8. september 2011 kl. 08:45
MillerV
Øv vægten er steget med 100 g.
Så vægten her til morgen 65,6 kg.
Men det overrasker mig ikk. Jeg klør på selvom jeg går en slem weekend i møde. :-S
Så vægten her til morgen 65,6 kg.
Men det overrasker mig ikk. Jeg klør på selvom jeg går en slem weekend i møde. :-S
13 år8. september 2011 kl. 10:05
Eliza
Hej Alle,
synes I skal skrive vægt ind torsdag, så er det nemmest for mig at få samlet op fredag;o)
Min vægt siger igen 68,3 har været et par hundrede gram længere nee midt på ugen, men det er vist bare tilfældigt. Så der var jo ikke forandringer...
Jeg løber nogle gange om ugen og har tænkt mig at starte i centeret igen når vejret er dårligere endnu. Der dyrker jeg step, lidt spinning, yoga og pump (hedder det det? Træning med vægte på hold). Sidste vinter kom jeg afsted ca 3 gange om ugen. Medn yogaen giver jo ikke noget særligt vægttab. det er bare dejligt. Jeg spiser slet ikke så fint, som jeg kan se nogen herinde gør ;o) Mine hovedmåltider er ok, men jeg kommer sjældent igennem en dag, hvor jeg ikke har spist en kiks med ost, et stk chokolade eller noget andet. Jeg ville gerne have plads til lidt af den slags, men det er nok lidt for meget til dagligt.
Håber I andre har klaret det bedre end mig.Tillykke til Kilot!!
synes I skal skrive vægt ind torsdag, så er det nemmest for mig at få samlet op fredag;o)
Min vægt siger igen 68,3 har været et par hundrede gram længere nee midt på ugen, men det er vist bare tilfældigt. Så der var jo ikke forandringer...
Jeg løber nogle gange om ugen og har tænkt mig at starte i centeret igen når vejret er dårligere endnu. Der dyrker jeg step, lidt spinning, yoga og pump (hedder det det? Træning med vægte på hold). Sidste vinter kom jeg afsted ca 3 gange om ugen. Medn yogaen giver jo ikke noget særligt vægttab. det er bare dejligt. Jeg spiser slet ikke så fint, som jeg kan se nogen herinde gør ;o) Mine hovedmåltider er ok, men jeg kommer sjældent igennem en dag, hvor jeg ikke har spist en kiks med ost, et stk chokolade eller noget andet. Jeg ville gerne have plads til lidt af den slags, men det er nok lidt for meget til dagligt.
Håber I andre har klaret det bedre end mig.Tillykke til Kilot!!
13 år8. september 2011 kl. 15:05
Hvass (slettet)
Hej:)
Jeg har kun min vægt fra igår som var 78,2:)
Jeg har kun min vægt fra igår som var 78,2:)
13 år8. september 2011 kl. 17:28
MillerV
Eliza: det er min plan for en dag. Men da jeg har rygrad som en kop kakao, så ryger der ofte kiks ekstra frugter lidt ekstra usundt ned desværre. Men ville gerne have en rygrad så jeg ikk gjorde det. Og måske kunne holde mig til en slikdag om ugen måske.
13 år8. september 2011 kl. 18:46
DBK (slettet)
...
stadig 63,4 :)
Håber du så at jeg gerne ville ændre mit mål til 61 kg. Det går nemlig ikke så hurtigt længere.. Chokolade og fester er altså bare for godt!
Og denne uge får jeg, med i morgen tidlig og søndag, trænet 5 gange. Yay! :D Det er SKØNT
Håber du så at jeg gerne ville ændre mit mål til 61 kg. Det går nemlig ikke så hurtigt længere.. Chokolade og fester er altså bare for godt!
Og denne uge får jeg, med i morgen tidlig og søndag, trænet 5 gange. Yay! :D Det er SKØNT
13 år8. september 2011 kl. 18:48
DBK (slettet)
...
Jeg vil gerne ændre min vægt til 62,7! :D
Ved ikke hvordan det kan lade sig gøre med alt det usunde jeg får indenbords.. Men det skyder helt sikkert weekenden i gang!
Ved ikke hvordan det kan lade sig gøre med alt det usunde jeg får indenbords.. Men det skyder helt sikkert weekenden i gang!
13 år9. september 2011 kl. 07:30
Ponduspigen (slettet)
re: ...
status quo for mig - 61,1
13 år9. september 2011 kl. 09:51
I dag vejer jeg 63,4 :D
Så det går lidt langsomt, men ser frem til vejningen på fredag.