Godmorgen! Jeg har taget mig lidt sammen efter jeg har oprettet tråden;o) Min vægt siger her til morgen 68,3 kg.
Vi er 8 på tråden;
Mianne1
Igt
Kilot
biologi c
CamillaLou
DBK
Millerv
Eliza
den eneste jeg ikke kan se mål for endnu er CammillaLou. Men det ser ud til, at vi prøver at smide mellem 2,4 til ca. 4 kg!
De seje 5 ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabEliza
re: De seje 5 ;o)
13 år1. september 2011 kl. 09:33
Eliza
Jeg har indtastet mit mål, jeg skal kører med ca. 400 kcal underskud for at nå i mål, så jeg skal ramme lige under 1600 kcal om dagen- Det synes jeg ikke virker uoverkommeligt?
Jeg vender tilbage med en status på alles mål og vægt i morgen!
Jeg vender tilbage med en status på alles mål og vægt i morgen!
13 år1. september 2011 kl. 09:59
lgt (slettet)
Jeg må vist lige revidere min startvægt. Vægten siger i dag 69,9 kg, og jeg vil gerne tabe lige under 3 kg, så jeg (forhåbentligt) ender på 67 kg til 1. november!
13 år1. september 2011 kl. 12:55
52go
Hejsa.
Kan jeg nå at deltage.
I dag var vægten 70.2 og mit mål er 65 d. 1. november.
Kan jeg nå at deltage.
I dag var vægten 70.2 og mit mål er 65 d. 1. november.
13 år1. september 2011 kl. 13:56
Eliza
52go -selvfølgelig! Du kommer med på listen i morgen! Fedt du vil være med, og sejt mål, held og lykke også til dig.
13 år1. september 2011 kl. 14:37
Ponduspigen (slettet)
Jeg vil også meget gerne være med. Vægt 61,1 kg i dag torsdag. Mål 1.11 = 57 kg.
13 år1. september 2011 kl. 18:22
MillerV
Min vægt i dag torsdag sagde 65,5. Så det blir startvægt. Klar til kamp. :-)
13 år1. september 2011 kl. 20:19
idaulle (slettet)
Jeg har også gerne ville tabe mig her det sidste års tid, men jeg har kun taget på siden jeg begyndte at tænke på min vægt. For et år siden vejede jeg 50 kg, og nu vejer jeg 57. Jeg vil meget gerne ned på de 50 igen, men bliver nok nødt til at tage det i etapper. Jeg tror, at et realistisk mål for mig vil være en vægt på 52 kg d. 1/11, og så må jeg jo tage den derfra.
Det, der tæller op i mit kalorie-regnskab er især søde sager og alkohol i weekenden. De søde sager kan jeg godt holde mig fra, hvis jeg tager mig sammen, men jeg vil ikke undvære at drikke et par øl med mine venner fredag aften. Er der nogen, der har nogle råd til alkohol uden så mange kalorier?
Det, der tæller op i mit kalorie-regnskab er især søde sager og alkohol i weekenden. De søde sager kan jeg godt holde mig fra, hvis jeg tager mig sammen, men jeg vil ikke undvære at drikke et par øl med mine venner fredag aften. Er der nogen, der har nogle råd til alkohol uden så mange kalorier?
13 år2. september 2011 kl. 09:37
Ablanu
udaulle, hvor høj er du?
Mht alkohol så noget med en høj procent (f.eks. vodka) og så noget light sodavand.. Det skulle vidst være noget af det bedste :)
Men hvorfor kan du ikke undvære et par øl? Og de må da slå hårdt, når du vejer så lidt?
Mht alkohol så noget med en høj procent (f.eks. vodka) og så noget light sodavand.. Det skulle vidst være noget af det bedste :)
Men hvorfor kan du ikke undvære et par øl? Og de må da slå hårdt, når du vejer så lidt?
13 år2. september 2011 kl. 09:42
Jeg glæder mig til at komme i gang selv om min søde tand nok kommer til at drille mig temmelig meget:0(