Suppekur med god udsigt!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år14. august 2011 kl. 00:16
re: Suppekur med god udsigt!
Hvis du skrev det til mig privat, over mail el.lign, ville det så være i orden? Jeg ville egentligt gerne skrive med dig over msn el.lign, går noget hurtigere + nemmere end her..

(Jeg går i seng nu, men svarer i morgen :) )
13 år14. august 2011 kl. 00:23
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år14. august 2011 kl. 00:29
Hej,

Jeg har igen måttet slette en del indlæg. Jeg har denne gang valgt at pille enkeltudtalelser ud af tråden, da der er mange forskellige synsvinkler i tråden.

Jeg er tilhænger af dialog omkring modsatrettede holdninger - det kan være sundt at blive udfordret i begge retninger :-)

Jeg vil henvise til, at jeg ikke vil bruge tiden på at slette mere i samme retning, hvorfor jeg næste gang vil vælge at udelukke muligheden for at deltage i forum.

Bliv ved at udfordre hinanden på jeres individuelle holdninger og viden omkring vægttab - det er det alle er her for, blot fra hver sin synsvinkel. Jeg vil gerne understrege, at det ikke er selve dialogen, men måden den har været fremført på, som jeg har forsøgt at slette.

Mvh Lone
13 år14. august 2011 kl. 01:57
Hej LML

Håber ikke du nu har mistet lysten til at fortsætte..:-)

Jeg synes det er fint nok folk fortæller deres bekymring, men når den så er fortalt, skal man jo ikke blive VED ...

Så kan tråd opretteren jo tage de indlæg op til efterretning, og tage de ting til sig, som hun/han synes at kan bruge til noget.. og have lov til at køre sin tråd videre.. :-)

Jeg vil gerne følge dig fremover og ønsker dig lykke og held til :-)

13 år14. august 2011 kl. 21:59
Hej LML

Hvordan laver du suppen? Og hvor tit spiser du den i løbet af de 4 måneder. Jeg tænker bare at suppe i 4 måneder nok ikke er så spændende :-) Og hvad har du ellers tænkt dig at spise? Jeg spørger fordi jeg er ny i det her vægttabshalløj og gerne vil have lidt inspiration.
13 år14. august 2011 kl. 22:18
nej det er kun til starten.
13 år14. august 2011 kl. 22:21
77:re: Suppekur med god udsigt!
Bumle
13 år14. august 2011 kl. 23:02
:re: Suppekur med god udsigt!
Bumle77:
Mange tak! og jeg giver dig helt helt ret :)
Jeg skriver det endelige resultat ind for suppekuren (der slutter torsdag), og begynder så igen fra 1. september at opdatere regelmæssigt.. Men kan allerede nu sige, at efter 3 dage, så skrider det fremad (:

PåVejModDe60:
Du har misforstået.. Jeg er på 1 uges suppekur :) Søg på Google efter suppekur eller "fedtforbrændingskuren" som min hedder, som jeg bruger.. Fra 1. september er jeg ikke på "kur", men spiser op til 1100kcal, træner som jeg lyster for at få mig i bedre form, opbygge muskler, styrke mit knæ og min astma, og så har jeg klare regler for hvor tit jeg skal spise, hvilke dage jeg skal spise hvad osv..
F.eks har jeg overvejet (efter råd fra calcit o.a.) at spise 1200 kcal de dage jeg træner og 1100 de dage jeg ikke gør.. Og at jeg 1 dag om ugen må spise lidt slik (som en del af dagens kalorieindtag), for ikke at gå helt sur i det..
Men jeg vil fokusere meget på at få en masse grønt, fuldkorn, proteiner og generelt balancere kosten
13 år14. august 2011 kl. 23:08
re: :re: Suppekur med god udsigt!
Jeg har googlet suppekuren, men det vist ikke noget for mig. Suppen lyder ellers lækker, men suppekuren lyder knap så lækker :-)

Held og lykke med suppekuren, jeg håber den hjælper dig på vej :-)
13 år15. august 2011 kl. 06:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });