Suppekur med god udsigt!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Suppekur med god udsigt!
Mht kroppens system , der går i "dvale" og gemmer fedtet.. Så skulle jeg mene, efter at have set flere overbevisende indlæg herinde og på nettet, at kroppen behøver et indtag på 8-900 kcal og ved indtag under det, vil kroppen gå i hviletilstand.
Så skulle jeg sætte indtaget yderligere op, skulle det kun være for min egen fornøjelses skyld.
13 år13. august 2011 kl. 17:00
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år13. august 2011 kl. 17:27
Jeg tænker bare at jeg selv kørte en lang periode på 1000 kcal da jeg var et par år ældre end du og tog kørekort. Det havde betydning for det antal timer, idet min reaktionsevne var nedsat og jeg kørte mig selv for hårdt....men selvfølgelig skal man selv gøre sine egne erfaringer her i livet ;-)
13 år13. august 2011 kl. 17:44
13 år13. august 2011 kl. 17:48
13 år13. august 2011 kl. 17:51
Flab:
Det er i orden at du informerer mig om dette, og har din egen overbevisning. Men jeg har tænkt mig at gennemføre det uanset hvilke indlæg der måtte dukke op :)
13 år13. august 2011 kl. 17:55
Nej Flab det betyder det ikke.....
13 år13. august 2011 kl. 18:45
Det forstår jeg....du kan altrid regne med min støtte her....
13 år13. august 2011 kl. 19:12
Mange tak Calcit..
Jeg overvejer at sætte indtaget op til 1100 kcal endeligt.. Der bør jeg kunne leve både sundt og godt i 4 måneder.. Hvordan lyder det? Jeg ved self godt at det stadig ikke er "meget"
13 år13. august 2011 kl. 19:20
Det er det som diætisten til mig har sagt er ok. kosten ligeså. De går op i om man får kalk nok.

Jeg har skrevet det før men min søn da han var 18, for 4 år siden,har fulgt suppekuren. Han kom en dag hjem med en dosmersedde, og hatten af for ham. Ingen i denne verden kunne have fået ham til det. Den forvandling med ham betød han nu ha ret godt kendskab til ernæring samt kroppen. Og den erfaring i bagagen vil han nu bruge i fysioterapeutuddannelsen. Jeg spiste suppen med ham de første dage.....ingen ved hvad godt tingene fører til. Vi er her for at hjælpe og opmundre ikke det modsatte.....Et vægtab kan betyde en verden af muligheder...
13 år13. august 2011 kl. 19:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });