Suppekur med god udsigt!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Suppekur med god udsigt!
Nej det er for let at køre med hårde skyts og så få tingene slettet....

Hvorfor har LML ikke ret til at være her....er der nogen som er klogere og kan stille sig op som dommer over andre.........

13 år13. august 2011 kl. 22:39
Tak Xebu for dit indslag!
13 år13. august 2011 kl. 22:50
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år13. august 2011 kl. 23:26
-*-=+
Destruktiv kritik*destruktiv kur=+

Læs nu indlæggene, forstå, at det ikke vil gøre noget godt. Det at slette tråden gør ikke nogen forskel, hvis du stadig vælger at følge det her. Prøv at læs vestrups indlæg igen, eksemplet med hende pigen, rører det slet ikke på noget i dig?

Jeg vil også gerne høre: Har du været til lægen og har fået konstateret for lavt stofskifte?

"Fordi det bare ikke er sådan jeg gør det.. Derfor.." .. Undskyld, hvad? Jeg snakker ikke pænt, jeg skyder folk i stedet, 'fordi det bare ikke er sådan jeg gør det..', er den også god? Kom med et ordentligt argument for det, da.. Kan du ikke se, at du er ude på et skråplan?
Ingen herinde, hverken mig, Flab eller nogen anden, er ude på at slå dig i hovedet med en død fisk, vi vil dig i det store og hele dit eget bedste. Denne kur er IKKE dit bedste, med eller uden tråd.

PS.
Har du hørt om ortoreksi? "Madvarer man ikke må spise, diæter man selv har opfundet, daglig planlægning af maden i morgen og medbragt mad når man skal ud: ortoreksi har taget magten."
Lyder det som noget du kan kende?
Igen: Jeg er ikke ude på at provokere, irritere, fjerne dig fra dit mål eller noget andet.. Jeg bekymrer mig bare, og håber, at du i det mindste vil prøve at læse, hvad jeg skriver, tage det til dig, tænke over det..
13 år13. august 2011 kl. 23:40
Nu har jeg efterhånden tilkendegivet min holdning og mine meninger nok i denne tråd, så jeg vælger at se bort fra disse indlæg, ikke af hverken benægtelse eller fortrydelse, men fordi jeg ærligt talt ikke gider bruge mere energi og tid på denne diskussion.

Ablanu: Ortoreksi er ikke en mulighed.. Jeg er skam glad for alle råvarer, mad osv..
13 år14. august 2011 kl. 00:03
Hvad mener du i det sidste du siger? Hvad er der med det psykiske, dig?
13 år14. august 2011 kl. 00:06
Hvorfor blandes spiseforstyrrelse ind ? LML vi følge en diæt/ kur på som jeg forstår på 1100 ( helst 1200)

Det er fuldt forsvarligt såfremt denne ikke består af kage og slik m.m. men lødig kost.

13 år14. august 2011 kl. 00:08
1100 kcal.....

13 år14. august 2011 kl. 00:10
Det kan jeg ikke forklare dig, uden at blive nedskudt, så det vil jeg ikke forsøge..

Calcit: Det forstår jeg desværre heller ikke.. Jeg har kun hørt fra kosteksterter, slankedoktorer m.m at man skal indtage 1200 kcal hvis man vil tabe sig på en sund måde, så forstår ikke hvordan dette på nogen måde kan sammenlignes med en spiseforstyrrelse.
13 år14. august 2011 kl. 00:12
Jeg ser ingen spøgelser er enig omkring næstekærlighed.......
13 år14. august 2011 kl. 00:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });