Vægttab ved fælleshjælp?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttab ved fælleshjælp?
Jeg drikker altid en proteinshake efter træning - uanset om det er cardio eller styrketræning. Jeg synes det hjælper på min restitution, så kroppen ikke er så træt efter træning. Du kan sagtens taste proteinpulver ind i skemaet - der ligger allerede mange forskellige typer af poteinpulver i tabellen.

De dage hvor jeg ikke træner supplerer jeg også med proteinpulver, hvis jeg ikke har fået nok protein gennem kosten.

Mange undersøgelser påpeger hvor vigtig protein er ift vægttab. Protein øger muskelmassen, så man ikke taber muskler ved lavt kcal-indtag. Derudover bruger kroppen mere energi på at forbrænde protein frem for fedt, så det er jo en win-win situation :-)

Jeg forsøger at få omkring 100 g protein pr dag hvilket svarer til 1.3 g pr kilo kropsvægt. Og egentlig jan det sagtens være højere...

Jeg håber det gav lidt Info.
13 år26. marts 2011 kl. 17:39
God lørdag formiddag alle sammen :)
Endelig går det ordentlig fremad 84,3 sagde vægten idag så det er - 2 kg fra vi startede denne tråd :D så det føles bare rigtig godt :D nu skal den lovede sol os bare lige kigge frem fra skyerne så det kan blive en rigtig nice dag :D
Hvordan går det for alle jer andre? kan se tråden er gået lidt død? :)
13 år2. april 2011 kl. 11:02
Halløjsa.
Vægten i morges sagde for anden dag i træk 64,5 så det går ned af. Den skal bare et kg. Mere ned, så er der overraskelse fra kæresten. :-) Men i dag var jeg et smut i biffen og der røg lidt bolcher ind. Ca. 50 gram. :-S. Men håber de er gået af på jobbet i dag. Vil ikk tage på. Håber det går godt for jer?!
13 år2. april 2011 kl. 20:21
Ser ud til at det går super for jer :D

Mit vægt er løbet fra mig, så er startet op på et nupoprojekt, har lavet en tråd der hedder: Mit nupo projekt :) Held og lykke fremover
13 år4. april 2011 kl. 09:06
Jeg er nået lidt et punkt hvor vægten står stille eller går lidt op. Jeg forstår det ikke helt. For jeg spiser jo kun max 1200 kalorier om dagen ofte mindre. Omkring 1000. Og forbrænder meget mere. Men burde vægten så ikke gå nedad når den får mindre end den skal bruge? Er lidt nået det punkt at det er spild af tid at veje mad og gå så meget op i det, når vægten ikke vil som jeg vil alligevel. Men fortsætter alligevel, da kæresten holder kr med mig. Hvad gør i hvis i kommer til det punkt?
13 år4. april 2011 kl. 15:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });