#21 af xoxotasha (slettet)
Vægttab ved fælleshjælp?
Du læser en tråd i debat > vægttabxoxotasha (slettet)
re: Vægttab ved fælleshjælp?
Jeg drikker også ca. en halv liter kold vand om morgenen på tom mave. :) Desuden starter jeg min morgener ud med 100g ylette og 100g fromage fraice o,2% blandet med lidt sød, lidt hørfrø, 1 banan og en halv fersken. Der er rigtig mange proteiner i a38, ylette, fromage fraice osv. Så det mætter lang tid, og smager dejligt! :)
13 år16. marts 2011 kl. 18:24
bbsbb (slettet)
Jeg tænkte på, efter man har drukket vandet, kan man så godt spise noget og stadig få effekten? (-:
13 år16. marts 2011 kl. 18:34
Suuus (slettet)
Selvfølgelig skal man spise bagefter :) Morgenmad er super vigtig. Jeg spiser oftes 1 dl havregryn med et stykke frugt på, tit banan eller æble og med skummeltmælk på eller en smoothie - i weekenderne får vi dog tit en grovbolle (de der rugboller fra levebrød) med ost og et glas smoothi, mætter suuuper og er god weekend morgenmad
13 år16. marts 2011 kl. 19:19
xoxotasha (slettet)
Dagens vægt: 64,7 :D! YES.. -1kg siden i går. Det må meget derne fortsætte i den retning! :) Hvordan går det med jer andre? Og er der nogen der har nogle gode idéer til et protein mellemmåltid, der ikke indeholder for mange kylhydrater og kalorier? :)
-Tasha
-Tasha
13 år17. marts 2011 kl. 10:24
herselfish (slettet)
Hej med jer :)
Først og fremmest held og lykke til jer allesammen!!!
Jeg er på 3. dagen af mit vægttab. Min nuværende vægt er 79 kg og jeg vil tabe 10 kg. De 10 kg skal være væk inden d. 15. juni.
Jeg har valgt at skrive en blog på fedtkampen blogspot for at holde mig motiveret. I er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi :)
Starten er gået rigtig godt, men jeg kan godt se, at jeg ret hurtigt skal finde nogle mere faste rammer at spise efter, så jeg kan overholde det fastsatte kalorieindtag. Lige nu bruger jeg ALT for meget tid på at tænke over hvad jeg dog skal spise. Det nytter jo ikke noget, når motivationen en dag er lav og trangen til søde sager for stor...
Nå, jeg vil slutte igen inden det bliver en hel roman ;-)
...men som sagt: Kig endelig forbi. Alle gode råd tages imod med kyshånd :-D
Mange hilsner
Paulina
Først og fremmest held og lykke til jer allesammen!!!
Jeg er på 3. dagen af mit vægttab. Min nuværende vægt er 79 kg og jeg vil tabe 10 kg. De 10 kg skal være væk inden d. 15. juni.
Jeg har valgt at skrive en blog på fedtkampen blogspot for at holde mig motiveret. I er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi :)
Starten er gået rigtig godt, men jeg kan godt se, at jeg ret hurtigt skal finde nogle mere faste rammer at spise efter, så jeg kan overholde det fastsatte kalorieindtag. Lige nu bruger jeg ALT for meget tid på at tænke over hvad jeg dog skal spise. Det nytter jo ikke noget, når motivationen en dag er lav og trangen til søde sager for stor...
Nå, jeg vil slutte igen inden det bliver en hel roman ;-)
...men som sagt: Kig endelig forbi. Alle gode råd tages imod med kyshånd :-D
Mange hilsner
Paulina
13 år17. marts 2011 kl. 14:06
Suuus (slettet)
Hvor flot Tasha! :D Jeg har pga døgnvagt ikke været på vægten idag så er spændt på imorgen tidlig. Puh! :/ Forventer desværre ikke noget "godt".
Mht protienfyldt mellemmåltid er hytteost rig på pro. bland vet med kryderier og spis på knækbrød (hjemmebagte med en masse sunde kerner). Nogen gange spiser jeg også bare kylling :P
Tegner til at blive en god blog som jeg vil følge - Held og lykke med den :) og vægttabet selvfølgelig :)
Mht protienfyldt mellemmåltid er hytteost rig på pro. bland vet med kryderier og spis på knækbrød (hjemmebagte med en masse sunde kerner). Nogen gange spiser jeg også bare kylling :P
Tegner til at blive en god blog som jeg vil følge - Held og lykke med den :) og vægttabet selvfølgelig :)
13 år17. marts 2011 kl. 16:30
MillerV
Ideer til hvordan man bruger mindre tid på at tænke over hva man skal spise, kunne være at lave en plan for de næste dage. Jeg lavede en tirsdag aften for onsdag og det var en helt fantatisk måde at gå at glæde sig til næste måltid. Så når jeg ikke skal til fødselsdage og dagene ikke bringer for mange ting ude af lejligheden med venner og veninder, så skal jeg helt klart lave en liste med måltider..
Ofte er de jo ikke svære at lave for flere dage af gangen. Det er jo bare kød og sådan lidt man skal ændre.
Har klaret mig okay i dag, selvom jeg var sammen med min veninde og ikke vidste hva jeg skulle spise.. Syndede dog med 5 kongemandler og 4 stykker pizza efter 3 timers maling. Det går nok lidt ud over vægten i morgen desværre. :S i dag sagde vægten 66,5. :) -0,8 siden start.
Ofte er de jo ikke svære at lave for flere dage af gangen. Det er jo bare kød og sådan lidt man skal ændre.
Har klaret mig okay i dag, selvom jeg var sammen med min veninde og ikke vidste hva jeg skulle spise.. Syndede dog med 5 kongemandler og 4 stykker pizza efter 3 timers maling. Det går nok lidt ud over vægten i morgen desværre. :S i dag sagde vægten 66,5. :) -0,8 siden start.
13 år17. marts 2011 kl. 22:13
xoxotasha (slettet)
Suuus: Nu elsker jeg kylling, så det var i hvert fald en god idé :D
Krydser fingre for alles vejning i morgen :)!
Krydser fingre for alles vejning i morgen :)!
13 år17. marts 2011 kl. 22:37
Suuus (slettet)
Ja - ved mit "tidligere" vægttab brugte jeg meget at spise kylling bare som mellemmåltid - men kender i det at man kommer ud af de gode vaner? Nu er jeg heldigvis på dem igen :)
Dagens vægt har ikke rykket sig - 78,7 stadig. Faktisk er det helt ok, det er stadig -0,9 siden tirsdag og det er jeg rigtig tilfreds med. Nu er den store udfordring weekenden!!! Håber inderligt at vægten enten står stille eller går ned! Acceptere ikke et højere tal ;)
Dagens vægt har ikke rykket sig - 78,7 stadig. Faktisk er det helt ok, det er stadig -0,9 siden tirsdag og det er jeg rigtig tilfreds med. Nu er den store udfordring weekenden!!! Håber inderligt at vægten enten står stille eller går ned! Acceptere ikke et højere tal ;)
13 år18. marts 2011 kl. 08:18
xoxotasha (slettet)
Super flot Suuus! Tillykke med -'et :)
Jeg er også lidt nervøs for weekenden :/ Jeg skal på weekend hos min kæreste, og han lever simplethen så usundt! (alligevel er han en pind). Ny vægt kommer mandag. God weekend til jer alle. :)
Jeg er også lidt nervøs for weekenden :/ Jeg skal på weekend hos min kæreste, og han lever simplethen så usundt! (alligevel er han en pind). Ny vægt kommer mandag. God weekend til jer alle. :)
13 år18. marts 2011 kl. 08:35