#2 af Mrsjag (slettet)
Vægttab ved fælleshjælp?
Du læser en tråd i debat > vægttabMrsjag (slettet)
re: Vægttab ved fælleshjælp?
Jeg vil gerne være med.
Jeg mangler at tabe 7-8 kg, og vil gerne nå det inden 24. maj.
Jeg mangler at tabe 7-8 kg, og vil gerne nå det inden 24. maj.
13 år15. marts 2011 kl. 11:42
Suuus (slettet)
Fedt!!
Jeg var nede og veje ca 72 på et tidspunkt og der fandt jeg mig fint tilrette - selvfølgelig vil jeg altid gerne strammes op osv. Jeg er med på 8 kg inden 24 maj. Hvad vejer du nu hvis jeg må spørge.
Jeg var nede og veje ca 72 på et tidspunkt og der fandt jeg mig fint tilrette - selvfølgelig vil jeg altid gerne strammes op osv. Jeg er med på 8 kg inden 24 maj. Hvad vejer du nu hvis jeg må spørge.
13 år15. marts 2011 kl. 11:45
bbsbb (slettet)
Jeg vil også gerne være med! (-:
Vejer nu 68,6 og vil gerne tabe mig sådan 5-6 kg inden den. maj og så lidt mere efterfølgende
Vejer nu 68,6 og vil gerne tabe mig sådan 5-6 kg inden den. maj og så lidt mere efterfølgende
13 år15. marts 2011 kl. 12:47
Leneo (slettet)
Jeg vil gerne være med.. Jeg vejer i dag 63,4 har indtil nu tabt mig 2,4 kg, er 158 cm.
Målet er at veje 55 kg den 1/6
Målet er at veje 55 kg den 1/6
13 år15. marts 2011 kl. 13:13
xoxotasha (slettet)
Jeg vil også rigtig gerne være med :)
Jeg tabte for et år siden 30 kg, Fra 90 til 60, men har taget 6,4kg på inden for det sidste halve år. De skal gerne af igen!
I dag viser vægten 66,4 og jeg har indtil videre spist 200g ylette, 10g hørfrø, 1 banan, og 3 store gulerødder :)
Jeg tabte for et år siden 30 kg, Fra 90 til 60, men har taget 6,4kg på inden for det sidste halve år. De skal gerne af igen!
I dag viser vægten 66,4 og jeg har indtil videre spist 200g ylette, 10g hørfrø, 1 banan, og 3 store gulerødder :)
13 år15. marts 2011 kl. 13:30
Suuus (slettet)
Hvor er det lækkert at I er med :D!!!
xoxotasha: Minder meget om min egen historie!
Har I nogle bestemt strategier omkring jeres vægttab?
xoxotasha: Minder meget om min egen historie!
Har I nogle bestemt strategier omkring jeres vægttab?
13 år15. marts 2011 kl. 13:51
bbsbb (slettet)
Tjo, masser motion og sund kost :b??
Den føste måned er målet -4kg, den næste -3kg så -2kg og den sidste også -2kg. Og så er der sommerferie! (-: (begyndte d21-02)
Hvad med dig?
Den føste måned er målet -4kg, den næste -3kg så -2kg og den sidste også -2kg. Og så er der sommerferie! (-: (begyndte d21-02)
Hvad med dig?
13 år15. marts 2011 kl. 14:10
Leneo (slettet)
Begyndte den 1/3. Havde lige en par dage hvor jeg faldt total i men ellers er det gået rigtig godt.
Planen er at spinne 5-6 gange i ugen og så ellers prøve at begrænse mit indtag af unødvendigt mad. Er slem til at små spise en hel masse i løbet af dagen.
Planen er at spinne 5-6 gange i ugen og så ellers prøve at begrænse mit indtag af unødvendigt mad. Er slem til at små spise en hel masse i løbet af dagen.
13 år15. marts 2011 kl. 14:39
Suuus (slettet)
Jaae gemmen det sidste år har jeg tabt de der 27 kg - men nu er der så sneget sig små 10 kg på igen, af ren og skær nydelse. Der er gået for meget kage og chokolade i den på arbejde og for meget hvidt brød i skolen/ sandwich og slækket på motionen. Før nytår trænede jeg ihvert fald 4-5 i ugen, nu er det 1-2 kun og det kan tydelig ses/mærkes. Så IDAG skulle det være slut og jeg oprettede tråden her for ligesom at vi sammen kunne sparke hinanden i røven ;)
Jeg har i dag indtaget:
Morgenmad: Havregryn med skummeltmæk og en banan i skiver på
Mellemmåltid: 200 ml protiendrik (jordbærsmag med skummeltmæk)
Middagsmad:1 klapsammen rugbrød med letpostej fra strygns + 1/2 tortillia med 3-7% oksekød krydret + blandet salat og sala
Aftensmad: Kartoffel, porre og gulerodsuppe - dog med tærristet bacon på toppen.
Købte nogle øko parkanødder, tranebær og tøret æbler på tilbud i Netto idag - måske skal de smages i aften som mellemmåltid eller en kiwi.
Motion: 1,5 times zumba :) - hvis nogle er på zumba bølgen men der tiltider er for langt til fitness eller ingen hold, så kan jeg altså anbefale nogle videoer på youtube, hvis nogen har interesse?:)
Dagens vægt: 79,6
Jeg har i dag indtaget:
Morgenmad: Havregryn med skummeltmæk og en banan i skiver på
Mellemmåltid: 200 ml protiendrik (jordbærsmag med skummeltmæk)
Middagsmad:1 klapsammen rugbrød med letpostej fra strygns + 1/2 tortillia med 3-7% oksekød krydret + blandet salat og sala
Aftensmad: Kartoffel, porre og gulerodsuppe - dog med tærristet bacon på toppen.
Købte nogle øko parkanødder, tranebær og tøret æbler på tilbud i Netto idag - måske skal de smages i aften som mellemmåltid eller en kiwi.
Motion: 1,5 times zumba :) - hvis nogle er på zumba bølgen men der tiltider er for langt til fitness eller ingen hold, så kan jeg altså anbefale nogle videoer på youtube, hvis nogen har interesse?:)
Dagens vægt: 79,6
13 år15. marts 2011 kl. 15:42
Tænker at vi her i tråden ca hver/hver anden dag (vil jeg selv gøre ihvert fald) fortæller hvad vægten siger, hvad er spist, drukket og motioneret + tips og tricks.
Vi kunne evt. sætte en dato på for antal kg?
Nogen friske?
Knus Sussi