#42 af bruger slettet
Vægttab ved fælleshjælp?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægttab ved fælleshjælp?
Arh nu SKAL det altså være. Har lavet en oversigt over de næste par uger over hvad jeg må spise. Og har bestilt nupo barer og pulver plus nogle proteinbarer jeg vil prøve. Resten af denne uge skal jeg spise en masse skyr m. cheasy, kylling, tun og bananer om formiddagen og eftermiddagen og rugbrød med hytteost. Næste uge står den på Nupo. Ugen efter (uge 14) nupo, skyr og proteinbarerne.. Yes. Planen er ret stram, men nu må vi se hvordan det hele tegner sig. Håber på et godt kick nedad kurven igen. Får nok brug for al den motivation og krydsede fingrer jeg kan få.
13 år22. marts 2011 kl. 12:08
MillerV
Det er en meget god ide at aftale hvad der må spises.. Selvom det er svært at sidde og så andre spise en masse. Men jeg havde det godt med mig selv efter.
Vægten i morges stod på 66,0 kg så det går ned af på vægten -1,3kg ialt. Har planlagt i mit hovede hva jeg skal spise i dag. Planen bliver fuldt og jeg har været til træning (Mave/Balle/Lår) og senere en times boksning.
Maden de næste dage er også planlagt. Det er skønt at have styr på det.
Vægten i morges stod på 66,0 kg så det går ned af på vægten -1,3kg ialt. Har planlagt i mit hovede hva jeg skal spise i dag. Planen bliver fuldt og jeg har været til træning (Mave/Balle/Lår) og senere en times boksning.
Maden de næste dage er også planlagt. Det er skønt at have styr på det.
13 år22. marts 2011 kl. 12:25
MalPed (slettet)
Så er dagen snart forbi og jeg har holdt mig på måtten... Kcal-indtaget er nu på 1320 og jeg skal ikke have mere St spise idag! Motionen stod på 1 times thai bo efterfulgt af styrketræning. Så alt i alt er dagen gået som planlagt og det er skønt... Kroppen har brokket sig - den ville ha' sukker!! Det blev til 4 sukkerfrie bolcher... Ja, de næste par dage for jeg nok lidt daglige kontroverser med min krop - den skal i særdeleshed på sukkerafvænning!
Jeg har lavet et lille væddemål med min mor - 5 kg på 6 uger! Den konkurrence har vi haft før og der vandt jeg... Det gør jeg igen!!!
Tak fordi jeg måtte lufte dagens tanker - jeg håber I kan hjælpe mig på rette spor igen!
God aften!
Jeg har lavet et lille væddemål med min mor - 5 kg på 6 uger! Den konkurrence har vi haft før og der vandt jeg... Det gør jeg igen!!!
Tak fordi jeg måtte lufte dagens tanker - jeg håber I kan hjælpe mig på rette spor igen!
God aften!
13 år22. marts 2011 kl. 19:51
MillerV
MalPed når du laver væddemål med din mor er der så en gulerod for enden eller er det æren der tæller?
Jeg har lidt svært ved væddemål hvis der ikke er en straf eller en gulerod i vente.
Jeg har lidt svært ved væddemål hvis der ikke er en straf eller en gulerod i vente.
13 år22. marts 2011 kl. 20:17
MalPed (slettet)
Jo, der er skam en gulerod, der kan motivere. Sidste gang var det et stykke tøj og denne gang er det en "overraskelse" i form af en lille udflugt... Måske en tur til vandet med frokost eller noget i den ret! Det havde jeg selv tænkt, hvis jeg blev taber , men de tanker kan jeg ligeså godt glemme - jeg taber ikke :-)
Vores væddemål starter imorgen, så det er vægten imorgen som er udgangspunktet!
De første kg skulle gerne forsvinde hurtigt, da min vægt er meget påvirket af de sidste dage med alt for meget og alt for usund mad. Men derefter bliver det vigtigt ikke at falde i...
Vores væddemål starter imorgen, så det er vægten imorgen som er udgangspunktet!
De første kg skulle gerne forsvinde hurtigt, da min vægt er meget påvirket af de sidste dage med alt for meget og alt for usund mad. Men derefter bliver det vigtigt ikke at falde i...
13 år22. marts 2011 kl. 20:42
MillerV
Okay, det lyder som en god ide.. Jeg har sat mig lidt på en konkurrence med mig selv.. Jeg vil købe en bikini som jeg kan bruge til sommer når jeg har nået mit mål. Men kan være jeg skal få kæresten til at give mig den, hvis jeg når målet. Så har jeg en der holder mig i ørene. :)
Jeg hoppede på vægten her til morgen 65,6 jubii.. Nu kommer det svære her er jeg nået til før, men så går vægten altid i stå. Kender i det? Mogen gode ideer til hvordan jeg får den videre?
Jeg hoppede på vægten her til morgen 65,6 jubii.. Nu kommer det svære her er jeg nået til før, men så går vægten altid i stå. Kender i det? Mogen gode ideer til hvordan jeg får den videre?
13 år24. marts 2011 kl. 07:46
MalPed (slettet)
Jeg kender godt til at man når et punkt, hvor de sidste kg sidder rigtig godt fast! For mig er det omkring 64.5... Der kan jeg ligge længe! Da jeg for kort tid siden sneg mig ned på 63.5 var det efter en uge med kombineret træning (puls og styrke) samt MASSER af protein.
Så prøv at skru godt op for protein-indtaget, fx ved proteinpulver. Det giver mange proteiner uden at ødelægge "kcal-indtaget".
Jeg har nu selv overstået snart 3. dag med de rigtige kostvaner og som forventet forsvandt de første kg hurtigt... 68 - 66.8 - 65.5. Væddemålet startede ved vægten på 66.8. Jeg går en udfordrende weekend i møde - igen... I byen både fredag og lørdag! Fredag skal der ikke indtages alkohol, så mit mål for imorgen er at holde mig inden for 2000 kcal. Lørdag tæller jeg ikke, men vil selvfølgelig forsøge at begrænse mig uden at det sjove forsvinder...
Går det godt for jer andre, og har I styr på weekenden?
Så prøv at skru godt op for protein-indtaget, fx ved proteinpulver. Det giver mange proteiner uden at ødelægge "kcal-indtaget".
Jeg har nu selv overstået snart 3. dag med de rigtige kostvaner og som forventet forsvandt de første kg hurtigt... 68 - 66.8 - 65.5. Væddemålet startede ved vægten på 66.8. Jeg går en udfordrende weekend i møde - igen... I byen både fredag og lørdag! Fredag skal der ikke indtages alkohol, så mit mål for imorgen er at holde mig inden for 2000 kcal. Lørdag tæller jeg ikke, men vil selvfølgelig forsøge at begrænse mig uden at det sjove forsvinder...
Går det godt for jer andre, og har I styr på weekenden?
13 år24. marts 2011 kl. 20:28
Line_marie (slettet)
Godformiddag til alle :D
ENDELIG røg det først kg, vægten sagde 85,2 her til morgen så 1,1 indtil videre :D det går langsomt, men heller langsomt nedad end opad, så det skal nok lykkes denne gang, kan mærke det :)
Nu gælder det bare om at holde sig langt langt væk fra de gamle weekend vaner :O
Så god weekend til alle :)
ENDELIG røg det først kg, vægten sagde 85,2 her til morgen så 1,1 indtil videre :D det går langsomt, men heller langsomt nedad end opad, så det skal nok lykkes denne gang, kan mærke det :)
Nu gælder det bare om at holde sig langt langt væk fra de gamle weekend vaner :O
Så god weekend til alle :)
13 år25. marts 2011 kl. 10:45
MillerV
Det er rart at høre jeg ikke er den eneste hvor vægten bare når et punkt hvor den ikke vil ned. Men jeg vil meget gerne ned denne gang. Så jeg kæmper.. Dog står lørdag på 3 retters menu med min veninde. Og jeg ved desserten blir hjemmelavet kiksekage med hjemmelavet is. Har tænkt mig at spise det vi laver, men i begrænset mængde håber jeg. Håber jeg kan styre min lyst.
Kan jeg indtaste proteinpulver i skemaet? Tror jeg vil snuppe noget af min kærestes for at afprøve det.. Er det om eftermiddagen det skal drikkes eller er der et bedre tidspunkt?
Kan jeg indtaste proteinpulver i skemaet? Tror jeg vil snuppe noget af min kærestes for at afprøve det.. Er det om eftermiddagen det skal drikkes eller er der et bedre tidspunkt?
13 år25. marts 2011 kl. 13:52
MalPed: Selvfølgelig må du det :) Det er også det med disiplinen der halter her - glæder mig til at se hvad du har indtaget senere.