Heeeej alle sammen!
Nu er det snart weekend igen igen.. Er egentlig ikke særlig bekymret for om jeg falder i, for det kan ikke gå værre end sidste weekend. Og jeg har lavet en tidsplan for hvad jeg skal lave hele weekenden. Der er et par udfordringer; lørdag skal jeg spise aftensmad hos min søster og søndag skal jeg i biografen + café med en veninde. Har tænkt mig at spise mig mæt i kylling før jeg skal i bio og vælge en smoothea på baresso. Nogle der ved hvor mange kalorier der er i sådan én? Træning: 2 timers dans lørdag og 1 times stram op og 1 times dans søndag.
Onsdag aften havde jeg det virkelig dårligt med mig selv. Havde spist alt for meget.. Dog i sunde ting, men alligevel var jeg helt i kulkælderen. Derfor besluttede jeg mig for at melde mig syg fra arbejde dagen efter (i går) og give den gas. Dansede 3 timer spredt over hele dagen. Det blev til 998 forbrændte kalorier ifølge mit pulsur. Plus 10 km. På cykel. Fik også en masse protein. Det hjalp på (humøret og) vægten som i dag siger 60,6 kg. Glæder mig til at læse om jeres weekend, udfordringer og forhåbentlig opturer:)
#32 af bruger slettet
Ja nu bor jeg sammen med min kæreste - som mener han hjælper mig, når han spiser alle de usunde ting vi har for næsen af mig :P Men iaften står den på 3 retters og bytur - puh... men efter 1 times zumba idag håber jeg det går! x for at vægtene er gode på en mandag også :) God weekend!