Slank til sommer!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Pyha..
Ja må nok hellere få lavet en aftale med ham om det slik der.. :)
Vil helt klart bruge dit råd ..
Hvordan går jeres weekend ellers ??
13 år12. marts 2011 kl. 12:17
re: Pyha..
Hej med jer, undskyld jeg ikke har fået skrevet.. Snublede på en trappe i fredags og landede midt på mit ansigt. avav.. virkelig noget lort, jeg knækkede en tand og mit ansigt er smadrer. Har ført til at jeg ikke har talt kcal. Spiser det jeg vil. Kun flydende ting i starten men er begyndt at spise lidt normalt igen..

I forhold til slik.. så gør plads til det. Spist det sundere de dage kæresten kommer og vej og skriv det ind, så du ikke tager på henover weekenden? (-:
13 år14. marts 2011 kl. 14:35
re: Slank til sommer!
Godt nok. Jeg nægter at slippe det sunde, selvom det går op ad bakke lige nu. Jeg hopper på crosstraineren på onsdag og løber torsdag. Håber ikke jeg kal begynde helt forfra med løb. Ej har kun gjort det to gange, så det går nok (-:
Så har jeg sat nogle flere delmål. Dette vægttab skulle jo gå fra 21-02 til den 21-06, hvor sommerferien begynder, så hver den 21. har jeg et delmål. Målene er som følgende:
21-03 - 68 kg. 4 kg på en måned
21-04 - 65 kg. 3 kg på en måned
21-05 - 63 kg. 2 kg på en måned
21-05 - mit endelig mål var egentlig 63 til der og så resten i sommerferien. Men nå vil jeg se om jeg kan nå ned på 61 kg som så er minus 2 kg den sidste måned også (-:
Er det realistisk nok??
13 år14. marts 2011 kl. 18:24
det lyder da som nogle rigtig gode delmål :)
Hvor mange kcal skal du være i underskud om dagen, for at tabe dig dine delmål ?
Hvor høj er du egentlig ?

Hvordan finder du overskuddet til at træne 4 gange om ugen + dit hip hop ??
Synes nemlig altid selv at jeg har svært ved at komme rigtig igang.. og når jeg kommer hjem får jeg mig lagt i sengen kl 20, og så ligger jeg bare og ser fjernsyn..
13 år15. marts 2011 kl. 10:45
Tak, jeg er også rigtig glad for dem, så nu håber jeg bare, jeg når dem (-:
Hm, jeg har ikke motioneret siden fredag på grund af mit ansigt. Bare jeg vender hovedet ned gør det ondt, men det hele er bedre nu, så jeg tager i fitness i morgen.
Altså jeg er sådan, at hvis jeg skal gøre det her, skal det gøres rigtigt, og jeg kan ikke lide bare at tabe kg, jeg vil også gerne strammes op, og så er motion så virkelig vigtigt! (-:
Uh ja, fjernsyn er virkelig en tidsrøver.. jeg prøver bare at tænke på de programmer jeg er 'nødt' til at se og så droppe så mange af de mindre vigtige som jeg kan. Self ender jeg nogle gange foran tvet og får set en masse junk..
13 år15. marts 2011 kl. 12:46
Hov, glemte lige at svare, jeg er 165cm
13 år15. marts 2011 kl. 12:48
Mand, jeg læser slet ikke de indlæg ordentligt, jeg skal have et underskud på 800-900 kcal for at nå første delmål, men det bliver et mindre og mindre underskud for hver måned. (-:

Nå men.. i morgen er jeg på hesten igen! Starter ud med crosstraineren. (løber torsdag) og i morgen eftermiddag vil jeg til BikeFit(spinning) intro og derefter en BikeFit energytime! Yea, så bliver der da forbrændt nogle kcal :-)
13 år15. marts 2011 kl. 17:41
Op igen...
Bbsbb: Av hvor noget skrammel at falde midt i det hele:S Håber du har det bedre og at de kan lave din tand så du ikke skal rende rundt med en halv tand.

Øv min weekend var helt skidt. Jeg var en smuttur i USA med nogle fra arbejdet, og de blev da lige enige om at vi skulle på en mexicansk restaurant.. Det talte alt for meget på kaloriekontoen selvom jeg holdt mig fra nachos og sodavand. Portionerne i Usa er bare kæmpe, så jeg bestilte en small men der er stadig mange kalorier i sådan en omgang.. På vej hjem fik vi en dessert og jeg valgte en sundae (ja jeg ved det, jeg er virkelig dårlig til at sige nej:S) Og de er bare tre gange dansk størrelse.. hedligvis kunne jeg finde ud af at stoppe og give resten til min kæreste:)

Desværre er vejret herovre regn i regn i regn, så jeg kommer hverken ud at løbe eller ud at stå på rulleskøjter.. Er virkelig ved at overveje om jeg ikke bliver nødt til at betale for en måned i træningscentret.. Jeg kan få en uge gratis prøvetid.. Det ville hjælpe mig igang indtil vejret bliver bedre så jeg kan komme ud..
Har derudover ingen vægt, for den vi har her er gået i stykker, så jeg aner ikke hvad vægten siger.. Så alt i alt går det knap så godt, men jeg gør hvad jeg syntes jeg kan lige nu og har overholdt kalorierne (har spist 700-1100 kalorier mindre end jeg skal) undtagen i weekenden hvor vi var i Usa.. Måske går det hele alligevel;) Glæder mig ihvertfald til at se en vægt så jeg kan finde ud af hvad jeg vejer:)
13 år16. marts 2011 kl. 00:54
re: Op igen...
Ja, sådan kan det jo gå, men det er stærkt af dig ikke at spise hele isen hvilket jeg nok ville have gjort.. Men det bliver da spændende at finde ud af, om du bliver straffet. Tror det ikke, du har jo været 'artig' resten af ugen (-:

Lige en update herfra også! Har lige lagt en veloverstået spinningtime bag mig. Det var super. Ikke sådan 'yes mand sjoveste ting i verden' men jeg kan godt se, hvorfor folk gør det, og jeg har helt bestemt tænkt mig at gøre det igen og gerne snart! Overvejer et hold efter skole fredag, som er den tidligste tid jeg kan. De kg skal bare af og det kan kun gå for langsomt! (-:
13 år16. marts 2011 kl. 18:48
re: Op igen...
ENDELIG RYKKEDE VÆGTEN SIG, OG JEG ER OFFICIELT NORMALVÆGTIG!!!!!! :-D
67,9 sagde vægten i morges, så i alt 4,1kg er smidt indtil videre på lidt over en måned. Ih jeg er så glad!

Men tror jeg vil regulere lidt på træningen.
Har trænet for meget af det samme i mange dage i træk, og det ved vi jo alle sammen ikke er sundt. Desværre!
Så sådan her vil mine ugeplaner cirka se ud
Mandag: Løb + spinning
Tirsdag: Spinning
Onsdag: Løb
Torsdag: Dans
Fredag: Løb + spinning
Lørdag og søndag: Evt spinning
13 år23. marts 2011 kl. 21:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });