#12 af bbsbb (slettet)
Slank til sommer!
Du læser en tråd i debat > vægttabbbsbb (slettet)
re: Slank til sommer!
Uh, jeg fik ordnet vægten, og her kl 17 cirka stod den på 71,3! :-D Så 300g er røget fra i går! (: Elsker hvordan det går hurtigt i starten!
13 år24. februar 2011 kl. 17:41
bbsbb (slettet)
Har sat et relativt højt delmål. Nemlig 70 kg inden næste fredag! Så skal jeg nok holde mig fra kagerne i næste uge og give den ekstra gas på crosstraineren!
Ved ikke om det er overskueligt efter weekenden, men det er en god reminder.
På lørdag har jeg aftalt med veninderne at lave strawberry daiquiri inden resten af de festglade aber kommer. Og i stedet for flourmelis bruger vi sødemiddel. Vel nok den sundeste og bedste drink :-D
Ved ikke om det er overskueligt efter weekenden, men det er en god reminder.
På lørdag har jeg aftalt med veninderne at lave strawberry daiquiri inden resten af de festglade aber kommer. Og i stedet for flourmelis bruger vi sødemiddel. Vel nok den sundeste og bedste drink :-D
13 år24. februar 2011 kl. 21:57
bbsbb (slettet)
Hej igen! (:
Vægten sagde i morges 70,1.. meeen.. mon ikke det havde noget at gøre med at jeg havde sovet hele søndag og ikke rigtig spist noget? For efter den weekend jeg har haft, burde vægten have taget et nyk op!.. har ikke rigtig styr på hvor meget jeg har indtaget, men jeg spiste også lidt lækker mad lørdag aften og meget tidligt søndag morgen inden vi gik i seng.. hm, det skal nok gå! Har i hvert fald haft en helt fantastisk weekend (-: Så er det de 500g værd, hvis det skal være sådan
Vægten sagde i morges 70,1.. meeen.. mon ikke det havde noget at gøre med at jeg havde sovet hele søndag og ikke rigtig spist noget? For efter den weekend jeg har haft, burde vægten have taget et nyk op!.. har ikke rigtig styr på hvor meget jeg har indtaget, men jeg spiste også lidt lækker mad lørdag aften og meget tidligt søndag morgen inden vi gik i seng.. hm, det skal nok gå! Har i hvert fald haft en helt fantastisk weekend (-: Så er det de 500g værd, hvis det skal være sådan
13 år28. februar 2011 kl. 16:38
bbsbb (slettet)
Som forventet var vægten steget til 70,7 i morges, men det er slet ikke slemt.. det er stadig 1,3kg på en uge! :D
Hm, min mormor har været her og har bagt læækre mandelsmåkager! Øv, spiste tre.. de er mine yndlings.. men 3 er også fint, normalt ville jeg have ædt og slikket hele bøtten o:
Det er virkelig ikke let med lange skoledage. Jeg bliver sulten efter jeg har spist min madpakke og kastede mig derfor over en chokoladebolle! åh gud, den her kur og især nulsukker tingen går slet ikke.. Men har da overholdt mit kcal indtag for i dag.
En anden ting er at jeg også er sulten når jeg kommer hjem! Jeg propper i mig og bliver ved med at være sulten. Og så lige pludselig er jeg propmæt og kan ikke spise aftensmad.. virkelig træls.. men jeg kan bare ikke holde ud at være sulten!
Anstrængte mig lidt mere i fitness i morges og fik forbrændt 370kcal på 35 min, hvilket jeg er godt tilfreds med (-:
Hm, min mormor har været her og har bagt læækre mandelsmåkager! Øv, spiste tre.. de er mine yndlings.. men 3 er også fint, normalt ville jeg have ædt og slikket hele bøtten o:
Det er virkelig ikke let med lange skoledage. Jeg bliver sulten efter jeg har spist min madpakke og kastede mig derfor over en chokoladebolle! åh gud, den her kur og især nulsukker tingen går slet ikke.. Men har da overholdt mit kcal indtag for i dag.
En anden ting er at jeg også er sulten når jeg kommer hjem! Jeg propper i mig og bliver ved med at være sulten. Og så lige pludselig er jeg propmæt og kan ikke spise aftensmad.. virkelig træls.. men jeg kan bare ikke holde ud at være sulten!
Anstrængte mig lidt mere i fitness i morges og fik forbrændt 370kcal på 35 min, hvilket jeg er godt tilfreds med (-:
13 år1. marts 2011 kl. 21:02
bruger slettet
Ej du lyder bare præcis som mig da jeg gik i gymnasiet. Hvis jeg var hjemme kl 15 spiste jeg altid toastbrød med lys pålægchokolade.. Det kunne godt løbe op i 4 skiver. Derudover spiste jeg også lidt snack som jeg nu kunne finde osv. Hvis jeg havde senere fri var jeg hjemme kl 17 (og havde ikke spist fra 12.30) og så røg der KÆMPE portioner af mors lækre lækre mad ned. Aftenen bestod af lektielæsning og før sengetid spiste jeg tit noget yoghurt, havregryn eller andet. Puha, når jeg tænker tilbage har jeg virkelig spist mange kalorier. Det har sikkert været 2-3000 bare når jeg kom hjem fra skole. og dét kombineret med zero motion er det jo dømt til at gå galt. Nu når jeg kommer hjem fra arbejde kl. 17.30 har jeg spist et mellemmåltid (frugt, nupo shake, knækbrød eller lign.) kaster jeg mig ikke over hvad der nu end er i skabet, men "holder" mig og tager ind at træne imens og spiser måske lidt når jeg kommer hjem.. Men ved godt at man er super smadret efter en lang og hård skoledag og lektierne venter,, Men prøv om du ikke kan lave noget andet i stedet for at spise.
13 år1. marts 2011 kl. 22:23
bbsbb (slettet)
Puha, det var da en del, men man tænker ikke rigtig over det, når det sker. Det er først bagefter, man ser hvor meget man får spist(-:
I dag havde jeg tidligt fri! Holde mig til 13:15 på en skive rugbrød og en kop kaffe til frokost, og så er man jo glad. Selvom vennerne stikker chokolade og sodavand opunder næsen.. dumme unger, men så bliver de jo bare fede!
Fråsede dog en del med min mormors varmrøgede laks.. men det er jo sundt fedt, smager dejligt, og vi får det ikke ret tit.. regner med en let aftensmad så (-:
I dag havde jeg tidligt fri! Holde mig til 13:15 på en skive rugbrød og en kop kaffe til frokost, og så er man jo glad. Selvom vennerne stikker chokolade og sodavand opunder næsen.. dumme unger, men så bliver de jo bare fede!
Fråsede dog en del med min mormors varmrøgede laks.. men det er jo sundt fedt, smager dejligt, og vi får det ikke ret tit.. regner med en let aftensmad så (-:
13 år2. marts 2011 kl. 15:51
bbsbb (slettet)
Jubii! I morgen skal jeg møde rigtig sent, nemlig 11:45, så jeg kan træne godt og længe og spise små sunde snacks, så jeg ikke ender med at spise noget fyfy i skolen (-:
Men for fanden da.. en fra klassen er gået ud, så vi er alle sammen enige om at tage på torsdagsbar. Jeg kan ikke rigtig blive væk, for ham der er gået ud var en rigtig god klassekammerat. Men så drikker jeg nok bare en eller to øl. Og jeg vil prøve at gøre det til flasker og ikke de dejlige store fadøl på 1l..
Men for fanden da.. en fra klassen er gået ud, så vi er alle sammen enige om at tage på torsdagsbar. Jeg kan ikke rigtig blive væk, for ham der er gået ud var en rigtig god klassekammerat. Men så drikker jeg nok bare en eller to øl. Og jeg vil prøve at gøre det til flasker og ikke de dejlige store fadøl på 1l..
13 år2. marts 2011 kl. 19:56
bbsbb (slettet)
Så er det lørdag! (-:
Efter en noget usund fredag aften er jeg helt klar til at være sund igen! Tror jeg vil prøve at få så meget protein spist resten af weekenden.. og håbe på ikke at blive trukket med andre steder med øl og mad. Det er fysisk umuligt for mig at gå forbi 7/11 midt om natten i halvfuld tilstand uden at købe baby bites.. det er så min svaghed (-:
Efter en noget usund fredag aften er jeg helt klar til at være sund igen! Tror jeg vil prøve at få så meget protein spist resten af weekenden.. og håbe på ikke at blive trukket med andre steder med øl og mad. Det er fysisk umuligt for mig at gå forbi 7/11 midt om natten i halvfuld tilstand uden at købe baby bites.. det er så min svaghed (-:
13 år5. marts 2011 kl. 13:08
bbsbb (slettet)
Mandag, sikke en dejlig dag det pludselig er blevet. Efter en weekend hvor man i perioder ser stort på at veje maden, så er det virkelig motiverende at starte på en frisk (-:
Jeg vil booste mig med en masse protein i denne uge. Håber det hjælper! :)
Derudover vil jeg prøve det spinning der! Dog først næste onsdag, hvor jeg tager til en introtime. Kan ikke denne onsdag, da jeg skal til informationsmøde med arbejdet.
Vil i hvert fald tjekke det ud, for det er rigtig god motion! :-)
Jeg vil booste mig med en masse protein i denne uge. Håber det hjælper! :)
Derudover vil jeg prøve det spinning der! Dog først næste onsdag, hvor jeg tager til en introtime. Kan ikke denne onsdag, da jeg skal til informationsmøde med arbejdet.
Vil i hvert fald tjekke det ud, for det er rigtig god motion! :-)
13 år7. marts 2011 kl. 16:15
Tak, det er også hårdt at komme op. Meget endda, hvilket du jo ved (:
Hvis du har en svaghed for de søde sager, handler det bare om ikke at have dem liggende i lejligheden! (: Når du ved, at der kommer til at være lækkerier der hvor du skal hen, kan du jo spise dig rigig mæt i grøntsager, inden du går. Men der skal selvfølgelig også være plads til noget guf, man skal bare tænke over hvad man helst vil. Sidde og spise chips/chokolade eller noget andet alene onsdag aften foran tv'et eller gemme de kcal til noget ekstra lækkert med veninderne. Fx på café eller en kold is på de varme sommerdage :-)
Hver gang jeg har lyst til noget sødt, tænker jeg i hvert fald, at jeg hellere vil indtage de kcal vennerne.
En lille update! (-; Jeg ved ikke hvorfor, men min vægt var helt tosset i morges så har ikke fået mig vejet.. hvilket jo også er meget sundt! (-:
I dag i skolen have to af drengene hindbærsnitter med til klassen.. jeg er jo stadig ny på kur, og jeg glemte fuldstændig, at jeg ikke ville spise sukker og kom til at tage et stykke.. øv! Har ikke noget imod de kcal, det er mere sukkeret..
Og havde bestemt mig for at holde kuren 100% inden weekenden, hvor jeg den står på fest både fredag og lørdag