Slank til sommer!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Op igen...
Årh mand, vægten er gået helt i stå.. jeg mister motivationen til at træne, plus jeg har utroligt travlt med skoleting for tiden, og hvis jeg skal træne hver dag udover det, har jeg ikke noget tid til mine venner. Og jeg nægter altså at blive en af dem der dropper sine venner for at tabe sig. For hvem skal man så være sammen med, når man skal vise sig frem? ;-) Plus deres kommentarer holder mig virkelig oppe!

I dag vil jeg proppe mig med proteiner! Tage en dag med relativt lavt kcal indtag og så spise normalt igen. Derudover skrue op for grøntsager og ned for frugt. Måske ændre min morgenmad helt til to æg, for de har virkelig mættet! :-)
13 år29. marts 2011 kl. 13:02
re: Op igen...
I går havde jeg min første vagt hos McDonald's... og for min P-mad(gratis mad) købte jeg en kop kaffe og en lille pose gulerødder jeg spiste i dag i frikvarteret :D Ih jeg er stooolt! De andre stod også og prøvede at overtale mig til at bruge alle 75 kr på junk.. men jeg var stærk!

Vægten står på 67,3.. det går langsomt men i den rigtige vej (-:

Har et væddemål om hvem der kan løbe længst inden sommerferien.. lige nu har jeg cirka løbet 30 km og hun er nede på cirka 23 km :D God motivation til at løbe lidt længere
13 år7. april 2011 kl. 18:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });