Hej.
Den med McD kan jeg godt se er en udfordring men det bedste er vel at få sat sig i hovedet hvor klamt det mad alligevel i bundt og grund er. (man bliver nærmest overrasket hvor mange links på nettet der kan hjælpe en med det xD )
Med henblik på alkohollen kan stadig tage nogle forbehold. slankesiden.dk har kan du se lidt om hvor mange Kcal der er i de forskellige former for alkohol og som du kan se er vodka en af dem med mindst i (da jeg aldrig har hørt om en 16 pige der nyder snaps til fester), og heldigvis er det jo noget som ofte bliver blandet op med sodavand, så hvis du primært drikker vodka blandet op med sukkerfri sodavand undgår du lige lidt ekstra kalorier i weekenden :)
#2 af Sidebutt (slettet)
Synes også jeg vil oprette en tråd, så jeg kan holde motivationen oppe. Det hjælper altid, når jeg ved, at folk kan se, om jeg holder mig til kuren!
Målet er at gå fra mine nu 72 kg til 63 inden sommerferien starter. Så må vi se, hvad jeg vil efter det (: Det endelige mål er nok omkring 58, da det ville være skøøønt at have et 5tal først ;-)
Vil gå efter cirka et halvt kg om ugen. Årh det ville være super!
Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv (:
Jeg er en 16 årig ung dame der til daglig går i 1.g. Min hverdag er relativt travl, så min træning kommer mest til at foregå inden skole, hvilket betyder at jeg skal op kl 05:30(!!)
Jeg har lige fået job på McD, og det bliver virkelig en udfordring ikke at proppe mig med junk der.. Håber jeg kan holde mig til kaffe og spise noget medbragt mad (: Det skal i huske at minde mig om :)
Til at starte med vil jeg gerne pointere, at selvom jeg er på 'kur', så vil jeg ikke nedsætte min livsglæde, så i weekenderne giver jeg mig selv lov til at drikke alkohol, men maden bliver stadig super sund!
Mit vægttab kommer til at foregå med kostomlægning og motion.
Ingen pasta, ris og kartoffler til mig længere. Heller ikke sukker og lignende.
Jeg vil træne i fitness world 4 gange om ugen og går til hip-hop en gang om ugen.
Jeg skal ned og træne for første gang i det center i morgen tidlig, og jeg håber ikke jeg falder gispende af maskinerne ;-)
Fra i dag af og en måned frem vil jeg holde mig fra sukker. Nu er det sagt og kan ikke trækkes tilbage! :-)
Kommenter gerne, det vil virkelig holde min motivation oppe! (: