Skal vi hjælpe hinanden?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Skal vi hjælpe hinanden?
Siri S: Tillykke med det nye hjem.

Og flot alle sammen, at i holder ved. Weekenden er altid svær, det var den også for mig. Jeg har ikke turdet veje mig. Jeg fik menstruation, og blev meget oppustet, samtidig med at jeg spiste alt for meget. Er bange for at mit tabte kg er kommet på igen, men det skal vise sig i morgen tidlig, når jeg vover mig op på vægten igen.

Kryds fingre for mig! :-P
14 år25. august 2010 kl. 00:25
Tillykke til kntn med at holde vægten - og SiriS med den store beslutning omkring ny bolig. Det bliver spændende.

Ja, Jennifer, jeg havde også samme problem - menstruation sammen med al den festivitas i weekenden.

Men meget af det har jo været væske, for jeg har tabt 1,6 kg siden i går - trænede godt nok også som en sindssyg - dvs 2,6 kg på to dage!

Og man ved det jo af erfaring, at vægten stiger som en gal, og man spiser for meget på den tid på måneden, men alligevel er det lidt kedeligt, at det skal være sådan.. Det får jo generelt vægttabet til at gå MEGET langsomt :-)

God vind til jer alle! Jeg synes, vi alle er rigtig seje! :-)
14 år25. august 2010 kl. 08:26
Det må være i dag resultatet skal gøres op:

Jeg er tilfreds. Jeg har tabt 900 g i alt og vejer nu 58,3 kg, igen en rekord for mig på Madital.dk. Der er røget en halv centimeter af mit brystmål, en cm om hoften og 4 cm (gisp) i taljen.

Bortset fra den seneste weekend har jeg været konsekvent med at pleje min mave med mælkesyret urtesaft og fibertilskud, og for første gang siden jeg var teenager har jeg siden torsdag haft 'flydere' i kummen, et tegn på at fordøjelsen fungerer som den skal, og der ingen skjult forstoppelse er. Jeg er sikker på det er derfor mit taljemål er svundet så forholdsvist meget, og min mave er blevet mere flad.

Jeg synes det er et fantastisk resultat. Jeg er rigtig glad for den motivation der lå i at rapportere ind i denne tråd. Jeg har ikke været sulten, men lidt mat nogle dage. Det emotionelle stormvejr, jeg har været ude i, har selvfølgelig taget kræfter, men jeg må også hellere gå tilbage til en stille og rolig vægttabsproces en tid igen, og spise lidt mere. Jeg fortsætter med tilskuddene til min tarmflora og fastholder mit motionsmål på 2 x 45 min om dagen.

Jeg er spændt på jeres status.
14 år25. august 2010 kl. 10:32
SiriS hvor er det flot med de 900 gram! Tillykke med resultatet.

Og fedt at din krop fungerer med fordøjelsen og det hele.

Glæder mig også til at høre om Jer andre.

Jeg er lidt usikker på hvilken dato vi startede. Men hvis det var fra 14. august, så har jeg tabt rimelig meget. Hvis det er fra 15. august har jeg tabt mig et halvt kg mindre.

14. august: 58.5 kg

I dag: 57.0 kg

Totale vægttab = 1.5 kg :D
14 år25. august 2010 kl. 13:35
SLUTSTATUS
Hej alle

Det er pinligt det her. Og lidt dumt. Efter vores 10 dage er jeg endt på +200g. Dvs. 70,8 kg her til morgen. Taljemålet står stille på 78 cm. Men jeg er ved godt mod, og starter straks en ny 10-dages tråd, og så skal i bare se løjer!

Vores resultater:

kntn1987: - 1,5
SiriS: - 0,9
jennifer: + 0,2

Altså noget blandet ;-) Hvad med jer cbf71 og miaengel?
14 år25. august 2010 kl. 14:24
re: SLUTSTATUS
Tillykke alle :-)

Jennifer, jeg har taget 400 g på - dvs +100 g siden vi startede, så jeg er helt klart med på en ny omgang...

Ny startvægt: 61,1 kg

Har ikke målt diverse steder, men det gør i morgen eller i weekenden...
14 år26. august 2010 kl. 07:27
re: SLUTSTATUS
Samme vægt i dag...

Nyt mål sat: -4 kg inden den 25. sep
14 år27. august 2010 kl. 07:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });