#42 af SiriS (slettet)
Skal vi hjælpe hinanden?
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Status efter 5 dage:
God fest! :-)
Jeg skal selv til fødselsdagsfest hos min svigermor - i 2 dage! Så vægttabet når nok ikke videre i denne omgang, desværre. Nu må vi se.
Jeg skal selv til fødselsdagsfest hos min svigermor - i 2 dage! Så vægttabet når nok ikke videre i denne omgang, desværre. Nu må vi se.
14 år20. august 2010 kl. 08:28
bruger slettet
re: Status efter 5 dage:
Dag 7: vægten er gået op
14 år21. august 2010 kl. 09:47
bruger slettet
re: Skal vi hjælpe hinanden?
Wuhuu.. 57.4 kg.. Endelig er vægten gået ned :D 400 gram siden i går. Men stadig 500 gram mere end dag 1. Hvad dag har vi så nu? Dag 6?
14 år21. august 2010 kl. 13:45
cbf71
Sejt gået kntn! :-)
Jeg vil slet ikke udtale mig om, hvad jeg vejer :-(
Efter fest lørdag og fødselsdag hos sviger-mekanikken i denne weekend, er vægten bare strøget i vejret. Det er jeg rigtigt ked af, men jeg må jo bare op på hesten igen.
Det er dog lidt demotiverende...
Jeg vil slet ikke udtale mig om, hvad jeg vejer :-(
Efter fest lørdag og fødselsdag hos sviger-mekanikken i denne weekend, er vægten bare strøget i vejret. Det er jeg rigtigt ked af, men jeg må jo bare op på hesten igen.
Det er dog lidt demotiverende...
14 år23. august 2010 kl. 07:03
SiriS (slettet)
Jeg har også været til fest hos min svigerfamilie og har taget 300 g på siden fredag morgen. Jeg har spist yderst sparsomt, men der var ikke en frugt eller grønsag i sigte bortset fra til selve festen, så jeg regner med at det er det hvide hjemmebag og kaffen der har stoppet maven.
14 år23. august 2010 kl. 07:16
bruger slettet
cbf71 og SiriS: Op på hesten igen! Det er mandag og der er stadig nogle dage af de 10 tilbage. Jeg hepper på jer!!
Min vægt er i dag ligesom i går 57.0 kg. Hvis mønsteret fortsætter sådan så vejer jeg det i nogle dage endnu, før jeg taber mig nogle hundrede gram mere.
Min vægt er i dag ligesom i går 57.0 kg. Hvis mønsteret fortsætter sådan så vejer jeg det i nogle dage endnu, før jeg taber mig nogle hundrede gram mere.
14 år23. august 2010 kl. 09:22
cbf71
Tak for opbakningen kntn! :-)
Tabt 1 kg siden i går, men spiste også sundt og fik trænet godt...
Tabt 1 kg siden i går, men spiste også sundt og fik trænet godt...
14 år24. august 2010 kl. 07:06
bruger slettet
Hold da op. 1 kg er da ret flot på en dag.
Ville ønske jeg kunne det. Jeg kom til at have filmaften med en veninde i går, hvor vi guffede en masse slik i os.
På trods af det har jeg ikke taget på. Igen holder jeg vægten ret stabil på 57 kg, hvilket jeg er godt tilfreds med. Den er gået støt og roligt ned. Så jeg er fortrøstningsfuld!
Ville ønske jeg kunne det. Jeg kom til at have filmaften med en veninde i går, hvor vi guffede en masse slik i os.
På trods af det har jeg ikke taget på. Igen holder jeg vægten ret stabil på 57 kg, hvilket jeg er godt tilfreds med. Den er gået støt og roligt ned. Så jeg er fortrøstningsfuld!
14 år24. august 2010 kl. 12:51
SiriS (slettet)
Jeg har tabt de 300 g igen, og vejer nu igen 58,4 kg. Det er skønt at jeg holder mig under 60 kg når vægten svinger opad.
Jeg har endelig besluttet mig: Vi skal flytte! Jeg har lige afleveret lejekontrakten, og afventer nu udlejers underskrift. Det betyder at jeg skal slæbe en god klat penge mere hjem end jeg plejer, men det har jeg det godt med - ihvertfald indtil videre.
Jeg har endelig besluttet mig: Vi skal flytte! Jeg har lige afleveret lejekontrakten, og afventer nu udlejers underskrift. Det betyder at jeg skal slæbe en god klat penge mere hjem end jeg plejer, men det har jeg det godt med - ihvertfald indtil videre.
14 år24. august 2010 kl. 14:51
Jeg vejer i dag 57.8 kg... Igen igen igen.
Hehe, hvor er det irriterende at jeg ikke taber mig. Men synes til gengæld at det er meget positivt at min vægt er stabil. Den plejer godt nok at lave de vilde udsving. Nogle dage kan jeg have tabt mig enormt meget og taget det dobbelte på næste dag.