Jeg vil gerne være med.
Jeg plejede at være normalvægtig - var dum nok til at tro på folk der sagde jeg var for tyk. Kan tydeligt se på billeder fra dengang at det var jeg ikke. Jeg vejede 42-43 kg dengang.
Jeg tog en del på da jeg var gravid to gange. Har haft en del stress og frustrationer der har gjort jeg har spist en del.
Jeg har købt zumba dvd'erne.
Min vægt er gået op så jeg er næsten tilbage ved start *suk*. Så jeg vil gerne tage mig sammen og gøre noget ved vægten igen.
Startvægt er 60 kg.
Jeg er 147 cm høj.
Talje og hofter er 90 cm.
Taljen burde være mindre end hofterne. Håber jeg den bliver med tiden. Jeg har købt bogen Spis maven flad.
#2 af bruger slettet
Jeg har nu - af flere gange - været med på 'Hvem kan tabe sig mest på 10 dage', men jeg synes ærligt talt, at den er blevet for uoverskuelig, da det er et gammelt indlæg, som bare er blevet skrevet på og på...
Nu vil jeg så prøve at høre, om der ikke er nogen, som er med på en ny omgang? I et nyt indlæg?
Kort om mig selv: jeg har altid (dvs indtil jeg var omkring 22) været mere en almindelig åleslank, og har aldrig haft brug for at tænke på vægt, kcal osv. Jeg vidste faktisk ikke engang, hvad jeg vejede...
Efter et par år i London, steg vægten pænt meget, men jeg kom af med det igen ved at arbejde derovre...
Mange år senere - for 3-4 år siden blev jeg gravid - to gange - og tabte barnet begge gange, men der kom en del kilo på ved dette. I januar 2008 blev jeg enig med mig selv om, at nu skulle det være slut! Der vejede jeg 77,2 kg til 173 cm - ikke vildt overvægt, men nok til at det irriterede mig, fordi jeg jo næsten aldrig havde haft problemer i den retning...
Jeg købte en motionscykel - og senere en stepper - og smed 25 kg (de sidste 5 ved ikke så sund livsstil - tendens til anoreksi), men nu er den kommet op igen.. og det irriterer mig :-)
For at starte med egne data:
Vægt: 61 kg
Mave: 83
Hofte: 93
Lår: 54
Håber, nogen har lyst til at være med til at støtte hinanden i vægttabet? Mit mål er 58 kg den 26. august, og 55 den 11. september.
Held og lykke til alle! :-)