Skal vi hjælpe hinanden?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Skal vi hjælpe hinanden?
Dag 5: 60,6 kg

+ 200 g :-(
14 år19. august 2010 kl. 06:56
58,5 kg, dvs 500 g tabt i alt, 300 siden i går. Jeg er nervøs ved et lejemål, som vi måske, måske ikke vil gå ind på. Det er et fantastisk hus, men vi kommer til at sidde dyrere, og lejekontrakten er hård at forholde sig til. Min kæreste har meget modstand mod, men det er meget vigtigt for mig at flytte derud, så vi har nogle utroligt svære diskussioner, og har begge ondt i maven over det. Derfor fræser jeg rundt på cykel og til fods for at have det godt i kroppen, og det støtter jo vægttabet. Jeg har heller ikke svært ved at holde mig fra at spise særlig meget.
14 år19. august 2010 kl. 09:38
Dag 5: ingen ændringer
14 år19. august 2010 kl. 09:58
57.8 kg

Stadig samme vægt. På trods af DHL-stafet i går, hvor jeg løb på under 28 minutter. Var glad for jeg gennemførte de 5 km. Næste gang vil jeg gøre det på 25 minutter :)

Efter løbet var der hygge med pølser og øl og chips og slik, som jeg valgte at spise løs af, fordi jeg havde gjort det godt til løbet :)
14 år19. august 2010 kl. 11:44
SiriS:

Er da ked af at høre, at det ikke går så godt for jer - men jeg kan godt forstå, at det er en stor og svær beslutning. Jeg krydser fingre for, at I finder ud af, hvad der er bedst for jer

I mellemtiden må du prøve at tænke på den 'gode' side (ikke, at sådanne store spørgsmål har en god side) = vægttab, men det er selvfølgelig ikke den helt sunde måde at tabe sig på...

Håber det bedste for jer :-)

Knus :-)
14 år19. august 2010 kl. 13:41
Status efter 4 dage:
Vægt: 69,6 dvs. minus 1kg ialt :-)
Talje: 78 cm - ingen ændring

Jeg har været SÅ dygtig de sidste dage. Har spist sundt, talt kalorier sådan ca. i hovedet, motioneret og gået i seng på den rigtige side af midnat. Det hjælper absolut at man skal rapportere her inde.

God vind til alle!
14 år19. august 2010 kl. 13:58
re: Status efter 4 dage:
cbf71: Tak for støtten. Det skal nok gå alt sammen.
14 år19. august 2010 kl. 14:18
jennifer: Cool med dit hele kilo!

kntn1987: Godt gået. Men du har nok ikke forbrændt lige så meget som godterne 'koster'. Hold faklen højt, selvfølgelig kan du høvle noget af vægten.
14 år19. august 2010 kl. 14:20
Tak Siris. Ja, jeg vil til at klø på nu. Jeg kan godt. Det er fedt du kommenterer så meget. Tak! Håber det hele går op i en højere enhed for dig. Men dejligt du har tabt dig :)
14 år19. august 2010 kl. 21:50
re: Status efter 5 dage:
Hej alle

Tillykke med jeres vægttab - eller have holdt vægten... Ja, det hjælper nemlig, at man skal 'stå til regnskab' herinde. Jeg ved i hvert fald med mig selv, at jeg tænker meget over det, når jeg putter noget i munden :-)

Status efter 5 dage:

Vægt: 60,3 = -0,3 kg (-0,7 kg i alt)

Mave: 78
Hofte: 92
Lår: 51

Hvor måler I maven? Der er vel forskel på mave og talje? Jeg plejer at måle maven lige ved navlen, da det er det mål, jeg bedst kan forholde mig til. Men jeg ved jo godt, at taljen sidder længere oppe :-)

Nu er jeg selv spændt på, om jeg kan holde mig i skindet i morgen, da vi får gæster til grill-aften - med telt og det hele... Folk skal selv have kød med, så laver jeg kartoffel- og pastasalat, og alle har så salat med, som vi sætter sammen til fælles salatbord. Jeg ved i hvert fald, at jeg selv vil have en 'fiskepakke' med grønsager, og så drejer det sig jo bare om at smage de andres salat :-D

Naturligvis hører der også lidt kage til dessert og chips med til sådan en aften, men til gengæld vil jeg også servere vindruer og agurke- og gulerodsstave - så må jeg jo bare spise mest af det :-)

Den store fordel ved telt i haven er jo, at man mange gange - både i løbet af dagen og aftenen - skal ind i huset og hente eller aflevere diverse ting, så jeg skulle gerne få gået en masse :-)

Fortsat god vind til jer alle :-)
14 år20. august 2010 kl. 07:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });