Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Jeg er også betænkelig ved 2 gange i træk. Så hellere NUPO, hvor man trods alt er sikker på at få alt hvad man har brug for.
14 år25. maj 2010 kl. 19:11
endnu et kg smidt.

Er ved 4. dag hvilket vil sige at jeg efter 3 dage har smidt 3,2 kg :D
14 år26. maj 2010 kl. 10:14
Huhej, hvor det går! Flot! Det må da give motivation til at fortsætte, når det er svært at holde planen.
14 år26. maj 2010 kl. 12:59
Jeg er på fra imorgen også :D

Lige nu vejer jeg 70/71 kg, vejer mig lige imorgen tidlig :) har besluttet jeg ikke vil veje mig hver dag men måske hver anden/tredje dag, da jeg i forvejen vejer og måler mig hver mandag, altså kun en gang om ugen.

Men lige et spg. til selve kuren, må man drikke eks et glas mælk istedet for kaffe/the da jeg ikke kan lide nogle af delene ? eller bliver det bare vand :)
Og, er der noget andet man kan spise istedet for tomat og spinat ? ved ikke om jeg kan få spinat ned, men VED jeg ikke kan få tomaten ned :(

Og og og :) nu jeg har læseferie står den på træning hver dag, så hvilket frugt er godt at spise, før og efter træning da jeg jo kommer til at forbrænde en del ekstra kalorier, men hvilke frugter er der mindst kalorier i ?
Og hvad med proteindrik, skal jeg bare drikke det efter træning istedet for frugt ?

ja det var lige en del spg. herfra hehe ..

14 år26. maj 2010 kl. 15:20
du kan godt skifte teen ud med vand -ikke mælk! proteindrik? :S det tror jeg altså ikke er en god idé.. du får mest udaf bare at følge kuren bedst muligt. jeg springer de ting over jeg ikke føler jeg kan få ned, men erstatter dem ikke med noget.
jeg må dog indrømme at jeg tygger tyggegummi og drikker cola zero.
jeg ville vælge vandholdige frugter hvis jeg var dig :)
14 år26. maj 2010 kl. 15:35
Okay :) så bliver det bare vand, jaeh blander også mit proteinpulver op med mælk, så det er et no go :( tænkte bare mere mht. muskler, ved godt at jeg nok også kommer til at tabe noget muskelmasse på denne her kur, men ja :)

Og det ristede brød, er det ristet rugbrød ? eller toast ?
14 år26. maj 2010 kl. 15:40
Nuffi,

Lad mig foerst af alt sige: Herligt, at det virkede, og at du fik proevet kuren. ... ^L^,

Bliv ikke mismodig over at du har faldet i.
- Tag evt. et kig ind i debatten om Gode Raad i "Tab 10kg+" forummet. Jeg har skrevet lidt om hvorfor vi falder i, og der er endnu bedre raad fra andre medlemmer.

.......

Tilgiv mig at jeg ikke var tilbage om torsdagen.

Sandt at sige havde jeg forsoegt at anskaffe ingredienserne og madvarerne til kuren, men der var flere ting jeg ikke kunne opstoeve her, hvor jeg bor.
- Dertil kommer, at jeg ikke kunne finde denne her debat, jeg har endda soegt efter den flere gange.

Jeg har det virkelig skidt, nu da jeg har fundet debat-traaden idet jeg foeler, at jeg burde have fundet den med lethed. ... Og jeg havde copy-pasted hele opskriften, saa jeg kunne se og koebe de rigtige varer. Jeg glaedede mig virkeligt!

Der er flere som omtaler tendensen til at tage alt det paa igen, som man tabte under kuren, saa snart den er overstaaet.

Og det er jo rigtigt at det er saadan det almindeligvis gaar. Selv har jeg ingen illusioner om at forblive skinny forever hivs bare jeg gennemfoerer 13 dage paa en haard kur. For mig er denne kur en kick-starter, saa jeg kan foele at der faktisk sker noget.

Ingredienserne tuil suppen, og de oevrige foedevare-grupper, er altsammen sund mad, og hvis man spiser vitaminer og mineraler dagligt skulle der ikke vaere fare for underskud renbt ernaeringsmaessigt (altsaa bortset fra kalorie-indholdet).

Jeg har selv vaeret vant til at spise MEGET usundt igennem flere aar, og indtil nu har min mave ikke fundet det ledt at vaende sig til de sunde ting. Det er ikke ualmindeligt at ens mave gaar istaa, hvis man aendrer kostvaner radikalt og paa meget kort tid, hvilket netop er, hvad jeg har gjort.
Det er isaer raa groentsager, min mave ligesom ikke rigtigt vil beskaeftige sig med. Ved at spise suppe i en periode, faa jeg kogte groentsager istedet, og det ved jeg (af erfaring) min mave har meget lettere ved at takle.

Ydermere er mine spisevaner stadigt ikke varierede nok, bl.a. fordi jeg ikke har raad til at koebe saerlig meget forskelligt, ligesom jeg heller ikke har den store kokke-kundskab.

Jeg naevner alle disse ting, fordi jeg ved, jeg ikke er alene med problemer af denne art, og jeg ville gerne beskrive hvorfor jeg synes, 13-dages kuren kan vaere god at starte med for visse af os.

Naar det er sagt, er der selvfoelgelig ikke nogen tvivl om, at I har ret i at man skal foelge op bagefter, med mindre man er ligeglad med om man tager paa igen.

Det gaelder for alle kure, som for ganske almindelig sund spisning - hvis manholder op med at spise sundt, tager man paa (igen).
Og for 13-dages kuren gaelder det i endnu hoejere grad!!
14 år26. maj 2010 kl. 16:09
jeg synes der er mange som har mange gode ideer omkring hvordan og hvorledes tingene hænger sammen. måske lidt for mange hvis du spørger mig.
jeg brød kuren igår pga. stress over eksamen som jeg var til idag. havde brug for kaffe. jeg har taget 100g på, dvs. et samlet vægttab på 3,1 kg indtil videre. jeg er startet forfra idag.
14 år27. maj 2010 kl. 13:28
Akilah: Flot med et vægttab på 3,1 kg :) Synes det er fint at du hanker op i dag selv, selvom du "faldt" i i dag :)

Jeg er startet på kuren i dag. Vægten sagde 72,6 kg. Så til trods for at nogen siger man tager det hele på bagefter, har jeg kun taget 200g på ved at leve alment sundt - SÅ DET KAN SAGTENS LADE SIG GØRE :)

Jeg håber virkelig på at gennemføre kuren denne gang, men lige nu er jeg røv sulten :( Jeg må ud og drikke et stort glas vand og så tidligt i seng - håber vægten er med mig i morgen :)
14 år27. maj 2010 kl. 19:53
Efter en dag sagde badevægten i morges 71,5 kg

Jeg har altså tabt 1,1 kg indtil nu :)

Hvordan går det med Jer andre? :)
14 år28. maj 2010 kl. 22:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...