Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Hej!

Jeg har længe siddet på sidelinien og fuldt Jer andres indlæg og flotte vægttab - tillykke med det! :) Jeg har tidligere tabt cirka 45 kg og nåede helt ned på 67,8 kg - 2,8 kg fra en normal BMI :) Men men men, så fik jeg en kæreste igen og nu et halvt år efter er der i hvertfald sneget sig 5 kg på igen - øv!

Jeg har generelt meget svært ved at tabe mig, og har kun haft held med det ved at gå på diverse kure - når jeg spiser sundt vil vægten bare ikke ned! Jeg har set at nogle af Jer andre har haft held med 13 dages kuren, så efter at jeg forgæves har forsøgt at lukke mine bukser i dag (har ellers både prøvet at trække maven ind og ligge ned), har jeg simpelthen fået nok - de kilo må opg skal bare væk!! :D

Jeg vil derfor skrive i denne tråd hver dag om hvordan dagen er gået og min vægt :) Hvis nogen har lyst til at være med er I velkomne uanset hvornår I begynder - hvis ikke, er denne tråd nok bare mere til mig selv eller fælles inspiration :)

"Intet smager så godt som slank er!" :)
14 år5. maj 2010 kl. 21:08
re: Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Held og lykke Nuffi
Jeg kunne heller ikke lukke mine bukser og havde kun et par enkelte, som jeg kunne klemme mig ned i med mine lår. Jeg nægtede simpelthen at købe nye større bukser! Nu kan jeg være i mine gamle bukser igen (dem der var lagt helt til side fordi de var alt for små) de strammer lidt i lårene men det går :o)
14 år5. maj 2010 kl. 21:24
Vil det sige du tager 13 dages kuren eller hvordan? hvornår starter du? :) jeg vil gerne være med! jeg har været på den et par gange med held -det er mig som oprettede tråden om kuren herinde.

hvornår starter du, hvis det overhovedet er den du skal på.
14 år5. maj 2010 kl. 21:51
Nemiu: Ej hvor må det være skønt for dig at kunne krybe i dine gamle bukser - alene tanken om at skulle op i en større størrelse kan næsten få en til at smide kiloene i bare frustration ;)

Akilah: Jeg starter i dag simpelthen :) Og ja, det er på 13 dages kuren.

Jamen, det ville da være skønt med en erfaren støtte :) så det er kun skønt hvis du også er med på den :D Hvor meget har du tabt på den?
14 år6. maj 2010 kl. 08:25
sidst jeg var på den tabte jeg 10,5 :) jeg hoppede på den igen lige efter næsten men holdte kun 2 dage.

det er dejligt at der endelig er en som vil med på hesten :D
jeg er nødt til at starte på søndag først da jeg skal til bryllup på lørdag!
glæder mig til at følge dit vægttab og til at vi kan motivere hinanden og skrive om hvordan det går!
jeg går dog til spinning, så måske har det høje vægttab noget med det at gøre også.
14 år6. maj 2010 kl. 11:47
Spørger måske lidt fjollet... Men hvad er 13 dageskuren?? Er det en speciel diæt, man lever efter? Eller er det "jeg ser, hvor meget jeg kan tabe på 13 dage ved at leve sundt"?
14 år6. maj 2010 kl. 13:42
Den blev præsenteret i et tidligere indlæg og ser sådan ud:

13-dages kuren.

1+8. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg, 1 tomat, dampet spinat
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) m/ citron el. olie

2+9. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker
Middag: 1 skive pålægs skinke, 1 bæger yoghurt

3+10. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 tomat, kogt selleri/blomkål, 1 stk. frugt
Aften: 1 skive pålægs skinke, 2 hårdkogte æg, salat (kinakål) m/citron el. olie

4+11. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod, 1 lille bæger hytteost
Aften: 1 dåse frugtsalat, 1 bæger yoghurt

5+12. dag
Morgen: 1 stor revet gulerod m/citron
Middag: 1 filet kogt mager fisk m/citron

6+13. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod
Aften: 1 stk. kylling, salat (kinakål) m/ citron el. olie

7. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te
Middag: 1 stk. grillet kød(lam/kalvekotelet)
Aften: 1 stk. frugt
14 år6. maj 2010 kl. 13:47
Tak for svar :-)
Men går man ikke til af sult??? Og hvad med mellemmåltider? Stofskiftet går da fuldstændig i stå med sådan en kur!?!
14 år6. maj 2010 kl. 15:37
Jo det er vanvittig hårdt med den kur ! Jeg forsøgte engang for mange år siden og måtte opgive efter 4 - 5 dage pga. sult, træthed, svimmelhed.
14 år6. maj 2010 kl. 16:04
lilja, det er forskelligt fra person til person. hvis du har svært ved at undvære dine mellemmåltider så spis frugt indimellem. det skader ikke.
14 år6. maj 2010 kl. 17:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...