Held og lykke Nuffi
Jeg kunne heller ikke lukke mine bukser og havde kun et par enkelte, som jeg kunne klemme mig ned i med mine lår. Jeg nægtede simpelthen at købe nye større bukser! Nu kan jeg være i mine gamle bukser igen (dem der var lagt helt til side fordi de var alt for små) de strammer lidt i lårene men det går :o)
#2 af bruger slettet
Jeg har længe siddet på sidelinien og fuldt Jer andres indlæg og flotte vægttab - tillykke med det! :) Jeg har tidligere tabt cirka 45 kg og nåede helt ned på 67,8 kg - 2,8 kg fra en normal BMI :) Men men men, så fik jeg en kæreste igen og nu et halvt år efter er der i hvertfald sneget sig 5 kg på igen - øv!
Jeg har generelt meget svært ved at tabe mig, og har kun haft held med det ved at gå på diverse kure - når jeg spiser sundt vil vægten bare ikke ned! Jeg har set at nogle af Jer andre har haft held med 13 dages kuren, så efter at jeg forgæves har forsøgt at lukke mine bukser i dag (har ellers både prøvet at trække maven ind og ligge ned), har jeg simpelthen fået nok - de kilo må opg skal bare væk!! :D
Jeg vil derfor skrive i denne tråd hver dag om hvordan dagen er gået og min vægt :) Hvis nogen har lyst til at være med er I velkomne uanset hvornår I begynder - hvis ikke, er denne tråd nok bare mere til mig selv eller fælles inspiration :)
"Intet smager så godt som slank er!" :)