Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Akilah: Jeg tror ikke at man absolut skal have noget sukker, en kost uden sukker er der vel ikke noget i vejen for. Jeg tænkte mere på en god begrundelse for det ene stykke sukker. Hvorfor ikke en frugt i stedet?

Jeg ved godt at de som er på kuren ikke selv har konstrueret kuren og forventer ikke at i kender baggrunden for hvorfor den ser ud som den gør. Dog håbede jeg at en af jer vidste noget om baggrunden og derfor kunne komme med et svar på det sukker.
14 år10. maj 2010 kl. 11:12
Altså sukker er faktisk som gift for kroppen, så kroppen har absolut ikke et behov for sukker. Når man har indtaget sukker falder immunforsvaret faktisk i en periode derefter ;)
14 år10. maj 2010 kl. 11:37
du skal som du også skriver, ikke spørge mig om sukkeret. ejheller hvorfor det lige er så mange æg på kuren når man sir max. 4 ugentligt, eller hvorfor det lige skal være bøf og ikke kylling. jeg aner det mildest talt ikke. kuren skal bare følges -det er det :)
14 år10. maj 2010 kl. 12:20
Jeg undrede mig over over det med sukkeret, men jeg tror bare det er medtaget fordi man ved, de fleste bruger sukker i kaffen. Paa den maade bliver morgen kaffen ikke en straf. - Og tro mig: Hvis man er vant til at drikker sin kaffe med sukker, saa smager det IKKE godt uden!

- Det samme gaelder omvendt, og jeg vil helt sikkert undlade det stykke sukker hvis jeg beslutter at begynde paa kuren om en dag el. to ... Ku' lige passe, naar jeg kun faar en kop kaffe, at jeg skulle vaere noedt til at drikke den med sukker! :-D

Ja, jeg synes det lyder som en god kur, idet den soerger for at daekke naeringsbehovet - og det ER muligt at regulere den, hvis man kommer i energi-underskud. Jeg vil bruge den som en slags kick-starter.

Har I nogen ideer til hvordan vi undgaar at tage paa igen bagefter (...for det vil jeg simpelthen ikke, jeg har faaet nok af at vaere overvaegtig!)?
14 år14. maj 2010 kl. 16:10
Ah, Nuffi: "Intet smager så godt som slank er!" :) ...Well said! ^L^
14 år14. maj 2010 kl. 16:11
Så er jeg tilbage igen efter en uges ferie hvor kuren på ingen måde er overholdt!!!! :( Men da jeg steg på vægten i morges sagde den heldigvis "kun" 72,7 :) Så plus 300gram trods massiv synd!

Angående det med sukker om morgenen; jeg drikker hverken kaffe eller the, men et stort glas vand så det "problem" er jeg ud over :)

Ywon: Jeg vælger at spise så lidt stivelse som muligt når jeg når til min normalvægt om omkring 10 kg. Stivelse, også den sunde slags, har den indvirkning på mi krop, at jeg simpelthen tager på! Så jeg ved af erfaring at det er no go for mig :) Hvor meget skal du smide? :)

Akilah: Er du startet på kuren igen? :)
14 år14. maj 2010 kl. 22:06
Jeg starter forresten på kuren igen på torsdag, og denne gang med 100% overholdelse :) MIn motivation er at min kæreste udsendes i 2mdr. fra torsdag, og at han derfor skal komme hjem til en endnu dejligere og smukkere kæreste :D

Hvad er Jeres motivations faktor? Jeg har altid et par bukser i et eller to numre mindre, som jeg tager frem når det bliver svært - så kan jeg se hvad jeg stiler efter ;)
14 år14. maj 2010 kl. 22:10
Torsdag lyder som en god ide, Nuffi, saa I'm in! ^^

Min motivation er lidt svaer at beskrive, fordi jeg ikke har noget helt konkret. Jeg kan kun sige, at jeg ved dette tykke menneske ikke er den "virkelige" Mig, og jeg har faaet nok af at sidde og vente paa at noget skal ske saa jeg kan blive inspireret til at vaere Mig igen.
Jeg fik bare nok en dag her for nylig.

Det er en virkelig god motivation, du har, Nuffi. Jeg haaber vi kan foelges ad i naeste uge! :)
14 år16. maj 2010 kl. 01:21
Super så starter vi torsdag :) Godt at vi kan følges ad :D
14 år16. maj 2010 kl. 19:14
God proces, I to, det lyder virkelig som om I har fået fat i den lange ende! Go!
14 år16. maj 2010 kl. 20:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...