Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
13 dage er altså ingen tid. i får det til at lyde som om i sulter ihjel :D
14 år6. maj 2010 kl. 17:24
Jeg har været på den her 13 dages kur, en gang sidste år.. Tabte mig fra 79 til 74 kg, det holdte rundt regnet i 2 uger, så vejede jeg 79 kg igen.

Kuren virker, men ønsker du et varigt vægttab så virken den bestemt ikke :)

Udover det, så sulter man! Jeg gennemførte den.. Men jeg havde hovedpine hver dag, var svimme, træt og sur.

Kan ikke helt huske det, men tror jeg fik omkring 300-500 kalorier om dagen.. Det er jo langt under det anbefalede..

Så jeg vil bestemt ikke anbefale denne kur til nogen.
14 år6. maj 2010 kl. 17:30
Vægten sagde i morges 74 kg!!!! Yirks det var mere end forventet :( Håber virkelig kuren her virker :)

Som en af Jer skriver så tager man måske det hele på bagefter. Det er sikkert sandt; hvis man fortsætter med at spise som før :) Men som sagt så er det forskelligt fra person til person. Jeg har absolut ikke sultet i dag, jeg er faktisk overrasket over at jeg slet ikke har følt sult!

Men dejligt at du, Akilah, vil joine mig - og sikke et flot vægttab sidst :)
14 år6. maj 2010 kl. 17:59
Nej jeg er sikker på i ikke sulter, for så havde i nok stoppet for længst! Jeg synes også bare folk skal se efter hvad der bliver spurgt om! Som jeg læser den her tråd, så hjælper i hinanden på en kur som i har VALGT!

Jeg lavede selv en suppetråd, som jeg følte lige pludselig blev en belæring om hvad der var godt og hvad der var skidt. Og det sku demotiverende når man er på en kur!

Så skid være med alle andre folks kommentar, i skal sørme nok holde vægttabet efterfølgene, hvis ikke, så må i jo bare lærer af det, ligesom vi alle sammen skal lærer af de ting der sker under vores vægttab!

Jeg synes i er seje:-)
14 år6. maj 2010 kl. 18:27
Jeg er da ked af hvis nogen blev stødt over mit indlæg.
Ville bare fortælle jer, at kuren ihvertfald ikke virkede særlig godt for mig..
Det var ikke for at belære nogen om noget, med for at fortælle hvordan det gik mig..

Du skal nok klare kuren, og held og lykke med dit projekt!

Fac Mål 65 kg - synes ikke specielt godt om din tone.
Bare lige for at informere dig om det.. :)
14 år6. maj 2010 kl. 18:35
Bojan: Blev overhovedet ikke stødt over dit indlæg :) Jeg har da selv været gået på fx suppekuren et par gange, og derefter spist nogenlunde som før; vupti man vejer på ingen tid det samme igen! Så forstår godt dit indlæg :)

Fac: Sådan reagerer folk nu engang når man går på kur, men som du selv skriver er det vores eget valg og jeg er da personligt også selv fuldstændig ligeglad med diverse belæringer ;)
14 år6. maj 2010 kl. 18:48
Jeg synes det er godt du selv vælger og er bevidst - jeg håber da heller ikke at mit indlæg er stødende :)

Men jeg vil også lige pippe, at man ikke kan forvente kun at få rygklap når man er i et frit forum som dette. Ellers bliver det godt nok en lunken affære synes jeg. Så jeg synes at man må kunne tage at der er nogle der i uenige. Og det er er klart at det er vigtigt hvordan man formulerer sin uenighed ;)

Mit indlæg formidlede min oplevelse og det mener jeg kan være en hjælp for andre der tager den kur og evt. oplever de samme symptomer som jeg gjorde :)

MVH Carina
14 år6. maj 2010 kl. 18:54
Lilja: Jeg kunne ikke være mere enig i det du skriver :)
14 år6. maj 2010 kl. 18:56
SORRY!

Kunne godt se da jeg havde postet det at det lød lidt hårdt, men der er desværre ikke nogen rediger knap herinde! :-( Så undskyld det var ikke meningen!

Det jeg prøvede at sige var, at man bare skal tro på det man gør!

Kan godt se når jeg læser det igen at det lød meget forkert. Men har bare fået pippet ørene fulde af folk om den suppekur. Så fik vist skrevet i et for hårdt toneleje.

Så bare rolig, jeg kunne hellere ikke selv lide mit toneleje. :-)
14 år6. maj 2010 kl. 19:26
Det er skam helt i orden :))
14 år6. maj 2010 kl. 19:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...