Min erfaring siger mig at alle de her miraklekure ikke kan betragtes som den nemme løsning til vægttab.
Men når det er sagt, så mener jeg sagtens man kan bruge hurtigkurene til at kickstarte et vægttab eller som et boost hvis vægttabet går i stå. Man skal bare have MEGA fokus på kosten efterfølgende.
Det er længe siden at jeg selv har fulgt en hurtigkur, da jeg pt ikke har nogen særlig deadline og hellere vil arbejde mig langsomt hen imod gode vaner, som jeg kan leve med. Og det handler for mig især om at få et afslappet forhold til chokolade og andre søde sager. Jeg kan dog sagtens finde på at spise forbrændingssuppe til aftensmad - også et par dage i træk, men jeg gider ikke leve af den suppe i en uge.
I bund og grund handler det om at finde det, som virker for en selv. Held og lykke med kuren - og lad os da høre hvordan det går både under kuren og også efter.
#42 af KarinaHadsten (slettet)
Den kan på ingen måde være sund.
Næh..Motion og spis fornuftigt, det er nok den eneste rigtige måde til et holdbart og sundt vægttab...Men det er jo bare min mening...;-)