#42 af KarinaHadsten (slettet)
Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Hvor mange kilo kan jeg smide på 13 dage!?
Min erfaring siger mig at alle de her miraklekure ikke kan betragtes som den nemme løsning til vægttab.
Men når det er sagt, så mener jeg sagtens man kan bruge hurtigkurene til at kickstarte et vægttab eller som et boost hvis vægttabet går i stå. Man skal bare have MEGA fokus på kosten efterfølgende.
Det er længe siden at jeg selv har fulgt en hurtigkur, da jeg pt ikke har nogen særlig deadline og hellere vil arbejde mig langsomt hen imod gode vaner, som jeg kan leve med. Og det handler for mig især om at få et afslappet forhold til chokolade og andre søde sager. Jeg kan dog sagtens finde på at spise forbrændingssuppe til aftensmad - også et par dage i træk, men jeg gider ikke leve af den suppe i en uge.
I bund og grund handler det om at finde det, som virker for en selv. Held og lykke med kuren - og lad os da høre hvordan det går både under kuren og også efter.
Men når det er sagt, så mener jeg sagtens man kan bruge hurtigkurene til at kickstarte et vægttab eller som et boost hvis vægttabet går i stå. Man skal bare have MEGA fokus på kosten efterfølgende.
Det er længe siden at jeg selv har fulgt en hurtigkur, da jeg pt ikke har nogen særlig deadline og hellere vil arbejde mig langsomt hen imod gode vaner, som jeg kan leve med. Og det handler for mig især om at få et afslappet forhold til chokolade og andre søde sager. Jeg kan dog sagtens finde på at spise forbrændingssuppe til aftensmad - også et par dage i træk, men jeg gider ikke leve af den suppe i en uge.
I bund og grund handler det om at finde det, som virker for en selv. Held og lykke med kuren - og lad os da høre hvordan det går både under kuren og også efter.
14 år17. maj 2010 kl. 09:12
mia_duberg (slettet)
Jeg har fundet ud af at selvom jeg ikke spiser så meget som jeg har gjort en gang så spiser jeg stadig selvom jeg ikke rigtig er sulten, så jeg vil nu prøve 14-dages kuren, og jeg starter også imorgen som jeg kunne se nogle af jer andre også gør :) Jeg er meget spændt på det og jeg bytter nok et par ting ud en gang imellem. Har desuden middagsaftaler på lørdag og søndag så der vil jeg bare lave noget god sundt fedtfattig mad!
Jeg er desuden lidt i tvivl mht yoghurten. Hvor stort et bæger snakker vi om? må der være frugt og/eller sukker i?
Jeg håber der er nogen der kan besvare mine spørgsmål :)
Jeg er desuden lidt i tvivl mht yoghurten. Hvor stort et bæger snakker vi om? må der være frugt og/eller sukker i?
Jeg håber der er nogen der kan besvare mine spørgsmål :)
14 år19. maj 2010 kl. 15:47
Akilah (slettet)
jeg startede på kuren og holdte 3 dage men "faldte" fra da jeg kunne se herinde jeg var alene om det :( jeg tabte mig 3 kg. på de 3 dage..
jeg kan bedst når vi er flere, derfor håber jeg i er med igen?
Det er bare vildt irriterende jeg ikke kan starte dags dato. Min svigerbror skal giftes på lørdag, så jeg kan ikke starte nu som jeg ville
nu er der kun en måned til jeg skal ud og rejse :O og jeg SKAL tabe mig inden. I min kultur siger folk hvad de mener, og jeg gider ikke komme derned og få "du har godt nok taget på" kastet i hovedet ligeså snart de ser mig!
jeg rejser d.26. juni! så jeg kan lige nå 2 gange 13-dages kur!!
min motivation er helt i top -specielt nu hvor solen er begyndt at skinne og jeg stadig ligner en hval.
Det irriterer mig at se de tynde tøser rende rundt og kan gå i det tøj de har lyst til at gå i. jeg vil også kunne det! :(
er i med, og er i startet??
kom nu, vi kan godt klare det!! tænk på hvor godt vi får det med os selv.
jeg starter søndag!!!
jeg kan bedst når vi er flere, derfor håber jeg i er med igen?
Det er bare vildt irriterende jeg ikke kan starte dags dato. Min svigerbror skal giftes på lørdag, så jeg kan ikke starte nu som jeg ville
nu er der kun en måned til jeg skal ud og rejse :O og jeg SKAL tabe mig inden. I min kultur siger folk hvad de mener, og jeg gider ikke komme derned og få "du har godt nok taget på" kastet i hovedet ligeså snart de ser mig!
jeg rejser d.26. juni! så jeg kan lige nå 2 gange 13-dages kur!!
min motivation er helt i top -specielt nu hvor solen er begyndt at skinne og jeg stadig ligner en hval.
Det irriterer mig at se de tynde tøser rende rundt og kan gå i det tøj de har lyst til at gå i. jeg vil også kunne det! :(
er i med, og er i startet??
kom nu, vi kan godt klare det!! tænk på hvor godt vi får det med os selv.
jeg starter søndag!!!
14 år20. maj 2010 kl. 13:05
Akilah (slettet)
mia:
det er iorden at bytte et par af tingene ud engang imellem -fx. spiser jeg ikke spinat, men jeg spiser til gengæld æggene og tomaten som man skal og erstatter ikke spinaten med noget.. bare husk at brug fornuften..
jeg vil dog ikke mene at man kan erstatte HELE måltider som du siger du vil gøre lørdag og søndag.. så følger du jo ikke kuren..
det er iorden at bytte et par af tingene ud engang imellem -fx. spiser jeg ikke spinat, men jeg spiser til gengæld æggene og tomaten som man skal og erstatter ikke spinaten med noget.. bare husk at brug fornuften..
jeg vil dog ikke mene at man kan erstatte HELE måltider som du siger du vil gøre lørdag og søndag.. så følger du jo ikke kuren..
14 år20. maj 2010 kl. 13:10
mia_duberg (slettet)
Nej desværre kommer jeg ikke til at følge den, men det er lige nogle ting jeg ikke kan komme udenom. Så jeg nøjes med at følge nogle af tingene, og sådan er det bare. Under alle omstændigheder får jeg ikke så mange kalorier som normalt, og så er det jo også godt nok :)
Men hvad med den der yoghurt? Hvor meget er et bæger??
Men hvad med den der yoghurt? Hvor meget er et bæger??
14 år20. maj 2010 kl. 14:43
Akilah (slettet)
jeg plejer bare at købe en cultura naturel og så lade müslien være :)
14 år21. maj 2010 kl. 11:19
Akilah (slettet)
alkestis: du er helt gal på den.. du har åbenbart ikke fulgt med i tråden fra starten af.. der er ingen der har taget på af kuren, tværtimod.
negative kommentarer kan vi ikke bruge til noget -kun positive.
det er noget vi selv vælger det her.
negative kommentarer kan vi ikke bruge til noget -kun positive.
det er noget vi selv vælger det her.
14 år21. maj 2010 kl. 11:22
Akilah (slettet)
jeg er startet idag.. nu får vi at se hvor meget jeg taber mig denne gang :)
14 år23. maj 2010 kl. 12:52
SiriS (slettet)
Jeg hepper på dig, selv om jeg ikke bryder mig om lynkure. Gør du en indsats med motion, taber du endnu mere. Men måske er der ikke energi nok i kuren til det. :-/ Er spændt på at høre hvor meget du taber dig!
14 år23. maj 2010 kl. 12:57
Den kan på ingen måde være sund.
Næh..Motion og spis fornuftigt, det er nok den eneste rigtige måde til et holdbart og sundt vægttab...Men det er jo bare min mening...;-)