'Motionsbloggen'

Du læser en tråd i debat > motion

re: 'Motionsbloggen'
På mandag åbner jeg en ny blog for uge 41. Jeg tænker at det vil gøre det lettere at følge med og gøre status, hvis tråden blot er en uge lang.
15 år2. oktober 2009 kl. 10:26
Det er en rigtig god ide. Jeg har idag cyklet 20 min, gået en tur (så godt jeg kunne med min fod, det er svært på krykker) og redet min hest ca 45 ud i skoven i det skønne vejr :)
15 år3. oktober 2009 kl. 00:24
Jeg lavede absolut ingen motion torsdag og fredag. Jeg gjorde et par forsøg, men jeg har lidt ondt i knæet, så jeg vil ikke presse på. I dag startede jeg dagen med yoga (pudser glorien!) og senere skal jeg ud og løbe.

SiriS, jeg synes også at det er en god ide med en ugetråd for motion! Rart med et sted hvor man kan skrive ind og blive inspireret af andre.

Hvad er der galt med foden frk Jakob?
15 år3. oktober 2009 kl. 09:42
Jeg har en brækket fod :( Idag har jeg redet og cyklet 40 min ca.
15 år5. oktober 2009 kl. 00:08
Jeg vil gerne. Men jeg føler ikke energi. Blæsten er deprimerende. Jeg har ondt i ryggen/ ballen. De sidste tre dage har jeg hostet og rallet.

Små ting i positiv retning er at jeg ikke plejer at gå rundt og skrante, at jeg har haft det ok siden kl 16, hvor jeg gik ned for at handle, og at jeg trods alt har været så aktiv hele ugen at her ikke før har været så ordentligt og rent i hus og have - ever! Og så at I andre skriver her også - det opmuntrer mig virkelig!

Alt det med motion som selvforkælelse, som jeg skrev om for en uge siden, er foreløbig blevet ved de smukke tanker, men jeg skal nok komme efter det - jeg er der bare ikke endnu. I morgen...
15 år5. oktober 2009 kl. 00:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });