#42 af Frk Jakob (slettet)
'Motionsbloggen'
Du læser en tråd i debat > motionFrk Jakob (slettet)
re: 'Motionsbloggen'
Dansk for nedrullede gardiner? Foregår det under dynen, eller ?!? ;) ;) ;)
15 år28. september 2009 kl. 23:29
Suuus (slettet)
hihi der skulle have stået dans for nedrullet gardiner, med en dvd ;)
Her går det godt med motionen, måde fittness og boksning og løb...
Her går det godt med motionen, måde fittness og boksning og løb...
15 år30. september 2009 kl. 19:24
Sannew (slettet)
Hihi. Gad vide mon hvilken dvd... Nåh, men spøg til side. I går blev det til mere dans, i dag har jeg løbet, og hvis jeg nu er rigtig god, laver jeg yoga før jeg skal i seng. Men det er jeg nu ikke helt sikker på
15 år30. september 2009 kl. 21:36
SiriS (slettet)
Jeg har fået ondt i ryggen og ondt af mig selv. Havde ellers besøg af min mor i weekenden, og jeg skal da love for at det var motiverende: tidligt om morgenen var hun ude for at flytte nogle store sten jeg har fjernet fra et bed - de skulle da ikke ligge og flyde, og en stor balle med kompostjord, som har stået siden i sommer tømte hun ud i mine bede. Vi gik sammen på kræmmermarked, - så får man gået en del - og til sidst førte hun an i kampen mod rod og skidt på min søns værelse. Jeg har fortsat den aktive linie med en masse rengøring og ture til genbrugsbutikken og affaldspladsen med gmale ting og skrald fra loft og kælder, samt klipning af hæk. Ingen løbeture og ingen yoga - jeg tør simpelthen ikke pga smerter. Selv om jeg er aktiv, foregår alt ret langsomt og med mange pauser, og jeg sover en masse. Jeg tror jeg er ved at komme mig over min periode med lidt for mange jern i ilden. Det kan måske virke underligt, men jeg er altså meget sårbar over for stress. Jeg er glad for at min kæreste er ude at rejse, så har jeg tid for mig selv. Der er heldigvis ingen kunder der har trukket i mig her i min forlængede weekend, men i morgen er jeg klar til at tage fat igen.
15 år1. oktober 2009 kl. 00:00
SiriS (slettet)
Jeg klipper hæk. Jeg putter tjørnegrene i sække. Jeg slår græs. Jeg smider negativitet, rod og visne projekter ud af mit liv. :-)
15 år1. oktober 2009 kl. 14:12
Suuus (slettet)
Op med hovedet SiriS.. Det skal nok gå alt sammen! Håber det kommer til at gå bedre med ryggen.
Idag har den stået på fitness :)
Idag har den stået på fitness :)
15 år1. oktober 2009 kl. 19:57
Sannew (slettet)
God bedring SiriS.
Hos mig blev det til bare 20 minutters aerobics. Jeg tror jeg måske er ved at overbelaste knæet, så nu vil jeg smide mig med en dvd og motionere hjernen i stedet ;-) (eller noget)
Hos mig blev det til bare 20 minutters aerobics. Jeg tror jeg måske er ved at overbelaste knæet, så nu vil jeg smide mig med en dvd og motionere hjernen i stedet ;-) (eller noget)
15 år1. oktober 2009 kl. 22:41
Frk Jakob (slettet)
Har cyklet en lille halv time idag, det var hvad det blev til :)
15 år2. oktober 2009 kl. 00:29
SiriS (slettet)
Det gode vejr giver optimisme. Ryggen har det bedre. Laver øvelser og har planlagt en masse aktiviteter i hus og have. Må se at få dem tastet ind, så jeg kan se om aktivitetsniveauet holder.
15 år2. oktober 2009 kl. 10:22
hihi.. kender godt det med dansk for nedrullet gardiner - sådan en dvd har jeg også.. men giver dig ret, det er super sjovt :)