'Motionsbloggen'

Du læser en tråd i debat > motion

re: 'Motionsbloggen'
Jeg har været nedtrykt i dag, desværre, har sovet i eftermiddag og har bare puttet her ved computeren. Ingen sved på panden på nogen måde, totalt inaktiv. I morgen skal jeg til reception i Kbh - i bil - så der forventer jeg heller ikke det store. Hænger på her for ikke at sumpe helt væk.

Sanne: Hvordan går det med dig? Kommer du ud at slå med armene?
15 år23. september 2009 kl. 20:27
Lyder til at have været en god fødselsdag DG :)

Håber du kommer op på hesten igen SiriS.

Dagen idag står på eksklution med mine elecer til koldninghus, så der får vi nok gået en masse, og planen er også en løbetur iaften.
Go dag til jer.
15 år24. september 2009 kl. 06:55
Tillykke med fødselsdagen Dippegalant. Og med vægttabet. Og god bedring SiriS, håber du snart er oppe på fuld styrke. Og til jer andre: hold da op, hvor I Wcykler" derud af.

Jeg har ligget på langs med feber et par dage, så der er det ikke blevet til noget motion.

Men i går forsøgte jeg mig med et amerikansk motionsprogram, der hedder turbojam, som jeg har lånt af en veninde. Det er en blanding af kickboxing og dans og er ret opløftende (håber så også at det 'opløfter' diverse kropsdele). Jeg startede roligt ud, for der er mange nye "moves" og man kommer jo let til at forstrække noget, når man sådan hopper op og ned og sparker og slår, men det skal nok blive godt!

I dag vil jeg løbe en kort tur - jeg har jo slet ikke fået løbet hele ugen - og så vil jeg "jamme" lidt, hvor jeg får tid. Har også et forældremøde i aften og skal jo passe arbejdet også. Men jeg har tænkt mig at løbe i forkostpausen, lige før jeg spiser. Så er det gjort!
15 år24. september 2009 kl. 09:53
Pyh dagen idag har holdt hårdt. Var meget træt efter en hel dag i koldinghus med 63 elever - og da jeg kom hjem ved femtiden var løbeturen ret langt ude i fremtiden. Men takket være bloggen her, hvor jeg i morges havde lovet mig selv at løbe i dag, så kom jeg alligevel afsted og er nu kommet hjem igen, og er super glad for jeg kom afsted!
15 år24. september 2009 kl. 22:00
Har i dag været til reception for en chokoladekogebog og lancering af to nye gourmetchokolader. Inge motion men en masse kaffe og søde sager. Jeg er speedet. Min kæreste er rejst udenlands i en uge, og jeg er topmotiveret til at give den en ordentlig skalle, mens han er væk, overvejer endda at bruge de sidste portioner Nupo, som jeg har liggende fra tidligere. Humøret er sandelig steget nogle grader, og jeg har lyst til at bruge ugen til at koncentrere mig om mig selv og mine gode vaner - ren selvforkælelse.

Det er meget motiverende at læse om jeres træning! Min mor er lige begyndt at gå til Chi Gong - det lyder også forrygende - og foryngende på hende, som er 61 og ALDRIG har dyrket anden motion end spredt hundeluftning og havearbejde. :-)
15 år24. september 2009 kl. 22:06
SiriS; Lyder til at det nok skal blive en super uge for dig - energien stråler ud af dine ord.

Idag vil jeg en tur i fitnesscenter :)
15 år25. september 2009 kl. 06:45
Jeg overholdet min egen aftale om en tur i fitness .- det var skønt. Håber på et godt tal på vægten på tirsdag.
15 år25. september 2009 kl. 21:00
Sikke en god tråd :) Har været i et sort hul, er på vej op igen.

Idag har jeg cyklert 12 km, redet en ½ times tid og ellers siddet mest stille. Min fod gør mega ondt, så kan ikke gå ret meget på den, men ridning og cykling er okay.

Jeg har en plan om at jeg gerne vil til at svømme fast en gang om ugen, men synes det er så svært at finde tid til det.

Ellers har jeg et mål om at cykle ud til hesten (12 km) mindst 3 gange om ugen. Derudover har jeg jo hesten der skal rides og så er der en del gang der samt udmugning. Jeg sidder jo ret stille på jobbet normalt, så der får jeg ikke rørt mig.

Jeg ville gerne cykle på arbejde ( 6 km hver vej), men synes det er møg svært at komme tidligere op om morgenen og afsted, især nu vi går den mørke tid i møde. Jeg ved bare at det ville gøre en stor forskel for så ville jeg komme op på 60 km til jobbet + 36 km til hesten, dvs små 100 km om ugen, hvilket jeg ved ville gøre en forskel på min vægt.
15 år26. september 2009 kl. 23:52
Hej Frk.Jakob :)
Kunne være super fedt for dig at give den sidst tand med at cykle frem og tilbage på arbejde. Jeg flytter selv tærrere på mti job (har nu 27 km, lige langt nok til at cykle hver vej) - men fra midt i nov får jeg kun 5 km hver vej, så der må jeg også op på cyklen - er sikker på at det giver noget extre boost til vægttabet.
15 år27. september 2009 kl. 00:00
I går fik jeg løbet 2,5 km (yah til mig, som jo bare startede før sommerferien og dårligt kunne løbe 100 meter!), trænet lidt kickboxing light og danset lidt discodans. Det sidste foregår bag nedrullede gardiner, men det er über sjovt!
15 år27. september 2009 kl. 11:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });