Nyt weightloss-fællesskab
Du læser en tråd i debat > vægttabjomahol
Hi hi, det er lige gået op for mig, at det er lørdag i dag. Har hele dagen tænkt at det var fredag :-)
10 år28. december 2013 kl. 17:42
LetThemEatCake (slettet)
Godt nytår!
Godt nytår derude!
Tirsdag betyder vejedag, og efter en deprimerende jul med en forstuvet ankel og alt for dårlig slevdisciplin er jeg endelig klar til at tage udgangspunkt i et nyt tal og et nyt mål!
Vægt 31/12/2013 - 65,5 kg
Tirsdag betyder vejedag, og efter en deprimerende jul med en forstuvet ankel og alt for dårlig slevdisciplin er jeg endelig klar til at tage udgangspunkt i et nyt tal og et nyt mål!
Vægt 31/12/2013 - 65,5 kg
10 år31. december 2013 kl. 12:51
layney (slettet)
Plads til mig?
Kan man nå at være med endnu...?
Jeg er en pige på 37år - 168cm høj og vejer pt 74,4kg.
Min vægt er egentlig ret stabil, men jeg tog 10 kg på sidste år i forbindelse med en operation, og det er bare ikke altsammen røget af igen. Jeg vil i første gang ned på 68kg - så ser vi, om jeg ikke stadig har mod på lidt mere til den tid... ;)
Jeg er en pige på 37år - 168cm høj og vejer pt 74,4kg.
Min vægt er egentlig ret stabil, men jeg tog 10 kg på sidste år i forbindelse med en operation, og det er bare ikke altsammen røget af igen. Jeg vil i første gang ned på 68kg - så ser vi, om jeg ikke stadig har mod på lidt mere til den tid... ;)
10 år1. januar 2014 kl. 18:55
LetThemEatCake (slettet)
Hej Layney - velkommen til! Vi vejer ind tirsdag og fredag - det bliver spændende at følge dit projekt :)
10 år2. januar 2014 kl. 01:23
Malene72 (slettet)
Plads til en til?
Hej med jer
Er helt ny herinde og vil høre om jeg kan nå at være med her? Er 41 år og vejer 92,2 og er 167 høj. Jeg har tabt små 10 kilo og vil gerne ned og veje 66, hvis det kan lade sig gøre. Dog gerne uden at miste de kvindelige former.
Er der nogen af jer der kan fortælle mig, om man kan gå ind og se de forskellige profiler herinde, så man kan få motivation og lære andre at kende?
Mange hilsner Malene
Er helt ny herinde og vil høre om jeg kan nå at være med her? Er 41 år og vejer 92,2 og er 167 høj. Jeg har tabt små 10 kilo og vil gerne ned og veje 66, hvis det kan lade sig gøre. Dog gerne uden at miste de kvindelige former.
Er der nogen af jer der kan fortælle mig, om man kan gå ind og se de forskellige profiler herinde, så man kan få motivation og lære andre at kende?
Mange hilsner Malene
10 år2. januar 2014 kl. 19:34
jomahol
1. vejedag efter jul og nytår
28/12-13 95,8
03/01-14 97,8
Ja, tallene taler for sig selv :-(
Mit mål med at holde de 95 kg julen over, holdt altså ikke.
Jeg er dog fuld af tro på mig selv. Jeg er kommet godt igang med motionen og køkkenet bugner, af alt det gode, sunde.
Nu er jeg spændt på, at høre hvordan det er gået jer andre og på at følge jeres, og de nye der er kommet til, kamp.
Godt nytår til jer alle :-)
03/01-14 97,8
Ja, tallene taler for sig selv :-(
Mit mål med at holde de 95 kg julen over, holdt altså ikke.
Jeg er dog fuld af tro på mig selv. Jeg er kommet godt igang med motionen og køkkenet bugner, af alt det gode, sunde.
Nu er jeg spændt på, at høre hvordan det er gået jer andre og på at følge jeres, og de nye der er kommet til, kamp.
Godt nytår til jer alle :-)
10 år3. januar 2014 kl. 08:10
LetThemEatCake (slettet)
Velkommen til Malene og held og lykke med dit vægttab! De brugernavne, som står med blåt, er åbne profiler, som du kan læse på - de grå er lukkede. Men her i tråden er du altid velkommen til at spørge ind til vores andres vaner og søge motivation!
Jomahol - jeg tror, at juletiden er et chok for det fleste af os, men hvad der kommer let, går let! Så julevægten skal du nok smide hurtigt, og så er det jo bare at udnytte,at der er rigtig langt til næste jul! Godt at høre, at du er kommet godt igang igen og ikke har mistet modet!
Vejedag:
Startvægt: 68,1 kg
3/1/14: 64,5
tabt i alt: 3,6 kg
Jomahol - jeg tror, at juletiden er et chok for det fleste af os, men hvad der kommer let, går let! Så julevægten skal du nok smide hurtigt, og så er det jo bare at udnytte,at der er rigtig langt til næste jul! Godt at høre, at du er kommet godt igang igen og ikke har mistet modet!
Vejedag:
Startvægt: 68,1 kg
3/1/14: 64,5
tabt i alt: 3,6 kg
10 år3. januar 2014 kl. 09:57
layney (slettet)
Første vejedag
Ja, så blev det første vejedag.
Start 1/1: 74,4 kg
Idag 3/1: 73,6 kg
Jeg har kun været igang i 2 dage, meeen der er da 0,8kg mindre at slæbe rundt på...
Start 1/1: 74,4 kg
Idag 3/1: 73,6 kg
Jeg har kun været igang i 2 dage, meeen der er da 0,8kg mindre at slæbe rundt på...
10 år3. januar 2014 kl. 12:04
blåbærslank (slettet)
3/1: 57,8 kg
10 år3. januar 2014 kl. 13:23
Der er håb endnu :-) :-) :-)