Nyt weightloss-fællesskab
Du læser en tråd i debat > vægttablayney (slettet)
Hejsa igen
Ja, jeg sprang sidste vejning over. Vægten gik op, ned op, ned - hele tiden lige omkring det samme. Lidt frustrerende, men jeg har ikke givet op.
Til gengæld opdagede jeg, at min vægt da er helt tovlig - prøvede at flytte rundt med den, og hele tiden nye resultater... UD MED LORTET! Min anden vægt (og meget bedre) fik et nyt batteri - og vupti - 70,2 kg :D
Så måske har jeg faktisk tabt mig - nu går jeg i hvert fald efter denne vægt, og så må vi se hvad der sker den næste uge.
Vægttab ialt 4,2kg :)
God weekend - og flot resultat, Jomahol!! Sejt at du igen er på rette vej!
Til gengæld opdagede jeg, at min vægt da er helt tovlig - prøvede at flytte rundt med den, og hele tiden nye resultater... UD MED LORTET! Min anden vægt (og meget bedre) fik et nyt batteri - og vupti - 70,2 kg :D
Så måske har jeg faktisk tabt mig - nu går jeg i hvert fald efter denne vægt, og så må vi se hvad der sker den næste uge.
Vægttab ialt 4,2kg :)
God weekend - og flot resultat, Jomahol!! Sejt at du igen er på rette vej!
10 år24. januar 2014 kl. 11:38
layney (slettet)
Tirsdag = vejedag
Så blev det igen vejedag
Startvægt: 74,4 kg
Sidste vejning: 70,2 kg
Idag: 69,6 kg :)
Så dejligt at være i 60'erne ;)
Vægttab siden fredag 0,6kg og ialt 4,8 kg - super dejligt! Det går stille og roligt den rigtige vej!
Sidste vejning: 70,2 kg
Idag: 69,6 kg :)
Så dejligt at være i 60'erne ;)
Vægttab siden fredag 0,6kg og ialt 4,8 kg - super dejligt! Det går stille og roligt den rigtige vej!
10 år28. januar 2014 kl. 11:40
jomahol
Hejsa
Jeg har en lille vægtøgning denne gang. vægten siger 95,9 altså 200 g på. Det kan der være mange årsager til så det ta'r jeg ikke så tungt.
Flot Laney, det føles bare så godt at komme under et magisk tal.
Flot Laney, det føles bare så godt at komme under et magisk tal.
10 år28. januar 2014 kl. 17:43
layney (slettet)
Sidste vejning: 69,6 kg
Idag: 69,3 kg :)
Så nu rundede jeg de 5 kg. Mens er undervejs - det samme er fest imorgen, så spændende hvad vægten siger på tirsdag...
God weekend!
Sidste vejning: 69,6 kg
Idag: 69,3 kg :)
Så nu rundede jeg de 5 kg. Mens er undervejs - det samme er fest imorgen, så spændende hvad vægten siger på tirsdag...
God weekend!
10 år31. januar 2014 kl. 12:14
jomahol
Super flot Laney, tillykke med de 5 kg, det går bare godt for dig :-)
For mit vedkommende går det ikke for godt. Jeg ved ikke lige hvad der går galt, udover at jeg er utrolig træt for tiden og alligevel kan jeg sove, hmn.
Start vægt: 98,3
Sidste vejning: 95,9
i dag: 96,5
Altså 600 g på fra sidst men vægt tab ialt 1,8 kg.
Håber virkelig at det snart vender.
Tror du vi er blevet alene, Laney?
God weekene :-)
For mit vedkommende går det ikke for godt. Jeg ved ikke lige hvad der går galt, udover at jeg er utrolig træt for tiden og alligevel kan jeg sove, hmn.
Start vægt: 98,3
Sidste vejning: 95,9
i dag: 96,5
Altså 600 g på fra sidst men vægt tab ialt 1,8 kg.
Håber virkelig at det snart vender.
Tror du vi er blevet alene, Laney?
God weekene :-)
10 år31. januar 2014 kl. 17:30
layney (slettet)
Tirsdag igen igen...
Sidste vejning: 69,3 kg
Idag: 68,7 kg :)
Minus 600g siden fredag - så jeg tog heldigvis ikke skade af at feste lidt, men jeg spiste nu heller ikke noget "ulovligt", så det var kun alkoholen der var synderen... ;)
Tror du ikke at du har et snert af vinterdepression, Jomahol...? Det lyder som om dit humør er lidt i kulkælderen, og det påvirker jo hvad man spiser, ens energiniveau osv... Jeg håber du snart får mod på at give det en skalle igen og får energien tilbage - men måske skal du udsætte det lidt, så det ikke går så meget op og ned? Eller måske finde en du kan gå en daglig travetur med og sludre kost med...? Jeg håber i hvert fald det bedste for dig :)
Ja, jeg tror de andre er forsvundet...
Forsat god uge :)
Sidste vejning: 69,3 kg
Idag: 68,7 kg :)
Minus 600g siden fredag - så jeg tog heldigvis ikke skade af at feste lidt, men jeg spiste nu heller ikke noget "ulovligt", så det var kun alkoholen der var synderen... ;)
Tror du ikke at du har et snert af vinterdepression, Jomahol...? Det lyder som om dit humør er lidt i kulkælderen, og det påvirker jo hvad man spiser, ens energiniveau osv... Jeg håber du snart får mod på at give det en skalle igen og får energien tilbage - men måske skal du udsætte det lidt, så det ikke går så meget op og ned? Eller måske finde en du kan gå en daglig travetur med og sludre kost med...? Jeg håber i hvert fald det bedste for dig :)
Ja, jeg tror de andre er forsvundet...
Forsat god uge :)
10 år4. februar 2014 kl. 12:24
jomahol
Det er da gået fuldstændig i skuder mudder for mig. Jeg er vægt mæssigt kommet derop, hvor jeg havde lovet mig selv, at jeg aldrig skulle komme igen.
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 96,5
i dag: 100,3
Det går jo ikke det her, så jeg ved at jeg er under 100 kg. på fredag.
Tror ikke jeg har en vinterdepression, men jeg har rigtig mange ting at tænke på pt. og så har jeg temmelig mange smerter som sænker mit energi niveau. Min ryg er nedslidt og jeg har brug for daglig træning, men svært at komme afsted når jeg har ondt. Lidt en ond cirkel :-)
Det går så flot for dig Layney, så du inspirere mig til at holde fast. Tillykke med det. Hvad er dit mål?
Også god uge til dig :-)
Sidste vejning: 96,5
i dag: 100,3
Det går jo ikke det her, så jeg ved at jeg er under 100 kg. på fredag.
Tror ikke jeg har en vinterdepression, men jeg har rigtig mange ting at tænke på pt. og så har jeg temmelig mange smerter som sænker mit energi niveau. Min ryg er nedslidt og jeg har brug for daglig træning, men svært at komme afsted når jeg har ondt. Lidt en ond cirkel :-)
Det går så flot for dig Layney, så du inspirere mig til at holde fast. Tillykke med det. Hvad er dit mål?
Også god uge til dig :-)
10 år4. februar 2014 kl. 13:11
jomahol
Kurven vendte :-)
Sidste vejning fik mig heldigvis til at ta' skeen i den anden hånd. Kosten er på plads, dog er min sukkertræng ulidelig stor, men er indtil videre blevet bekæmpet. Nu skal jeg bare finde på et alternativ i fredags slikket, så jeg ikke sidder i saksen igen :-).
Motionen går det også godt med. Trods smerter har jeg været afsted hver dag og sjovt nok, aftager smerterne lidt.
Tirsdag - zumba, onsdag - vandaerobic, torsdag - loop+ryg hold.
sidste vejning: 100,8
i dag: 99,1
Vægt tab fra sidste vejning: 1,7
vægt tab ialt: +0,8
Nu er jeg spændt på at høre, hvordan det er gået dig Laney.
God weekend
Motionen går det også godt med. Trods smerter har jeg været afsted hver dag og sjovt nok, aftager smerterne lidt.
Tirsdag - zumba, onsdag - vandaerobic, torsdag - loop+ryg hold.
sidste vejning: 100,8
i dag: 99,1
Vægt tab fra sidste vejning: 1,7
vægt tab ialt: +0,8
Nu er jeg spændt på at høre, hvordan det er gået dig Laney.
God weekend
10 år7. februar 2014 kl. 07:20
layney (slettet)
Endnu et delmål
Jubii - endnu et delmål er nået - under 68kg... Mit endelige mål er 64,9kg (Vil bare lige under de 65 ;) ) Så ialt 9,5 kg - jeg mangler 3 kg endnu...
Sidste vejning: 68,7 kg
Idag: 67,9 kg :)
Minus 800 g siden tirsdag! :D Jeg var ellers til reception igår - det var bare kage kage kage mm - jeg spiste 2 små snipper sandwich af grovbrød og syndede med et lille stykke lagkage... Jeg har holdt mig fra kulhydrater siden kurens start - og er du da gal jeg har haft ondt i maven idag :( Utroligt som kroppen reagerer... Så det gider jeg ikke igen!!
Næste delmål er 66 kg - håber på at nå det med udgangen af februar.
Hvor fedt at du igen er kommet på rette spor, Jomahol. Køb noget frugt til snolder - skyr med lidt flydende honning eller Cheasy-frozen skyr måske? Sørg for at du ikke har noget i huset du ikke bør spise...
Dejligt at du får lavet så meget motion - det er også godt for ryggen (og det samme er at komme af med et par kg)
Rigtig god weekend :D
Sidste vejning: 68,7 kg
Idag: 67,9 kg :)
Minus 800 g siden tirsdag! :D Jeg var ellers til reception igår - det var bare kage kage kage mm - jeg spiste 2 små snipper sandwich af grovbrød og syndede med et lille stykke lagkage... Jeg har holdt mig fra kulhydrater siden kurens start - og er du da gal jeg har haft ondt i maven idag :( Utroligt som kroppen reagerer... Så det gider jeg ikke igen!!
Næste delmål er 66 kg - håber på at nå det med udgangen af februar.
Hvor fedt at du igen er kommet på rette spor, Jomahol. Køb noget frugt til snolder - skyr med lidt flydende honning eller Cheasy-frozen skyr måske? Sørg for at du ikke har noget i huset du ikke bør spise...
Dejligt at du får lavet så meget motion - det er også godt for ryggen (og det samme er at komme af med et par kg)
Rigtig god weekend :D
10 år7. februar 2014 kl. 11:39
tirsdag 21/01-14 97,2
fredag 24/01-14 95,7
Vægttab ialt 2,6 kg.
Det år godt lige nu. Jeg nærmer mig mit første delmål igen.
Hvordan mon det går for jer andre ?
Ha en god weekend