NUPO

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: NUPO
jeg har også begyndt på nupo i mandags, men det er kun to breve om dagen. jeg holder mig til de 1000-1200 kcal. om dagen. har tabt 1300 g siden i mandags.
11 år7. marts 2013 kl. 20:38
Hvor er du bare god maadab! :) Dyrker du noget motion ved siden af?
Hvilke måltider erstatter du med nupo? Og hvad spiser du udover det?
11 år7. marts 2013 kl. 20:43
jeg går to gange om ugen til bodybike, hvis jeg ikke går til spining så er det bare motion center to gange. det har jeg gjort i 9 måneder nu og så svømning en gang, men så spist jeg også en del. nu må jeg tage mig sammen, for jeg brænder jo en del kalorier.
jeg tager nupo til morgen mad og frokost. til mellemmåletiderne tager jeg noget grønt eller frugt og så spiser jeg varm aftensmad. alt i alt skal ikke overstige de 1200 kcal.
11 år8. marts 2013 kl. 20:15
Wuhuuu! Her til morgen er min vægt 64,8. Jeg glemte at veje i går men i forgårs var den 65,7. Har i alt tabt 1,2 kg siden mandag. Ikke helt godt, men fik jo min mens som jeg tror er grunden til jeg ikke har tabt mere. Er godt tilfreds. Senere skal jeg til brunch og spiser derudover 4 portioner nupo. Håber jeg kan styre mig :/
Hav en skøn weekend og nyd den.
11 år9. marts 2013 kl. 08:58
Held og lykke med det!
Har selv været på Nupo før, og det gik faktisk meget godt. Jeg var inde i en periode, hvor vægten svingede helt vildt, og nupo hjælp med at holde det nogenlunde lige, og fik endda vægten til at falde lidt :D

11 år9. marts 2013 kl. 10:12
Tak skal du have, Loki Harme:)
Glæder mig til at følge os alle sammen inde i den anden gruppe. Vi skal nok blive smækre til sommer :D
11 år9. marts 2013 kl. 17:12
Så er det søndag. Weekenden går jo alt for hurtigt hver gang!
Men i dag vejer jeg det samme som i går 64,8.
Til brunch i går var jeg rigtig god! Jeg fik en lille omelet, en grovbolle med lidt smør, appelsin, appelsinjuice, yoghurt, ananas og et lille stykke laks. Derudover spiste jeg 2 portioner nupo og ananas som aftensnack. Så jeg er faktisk godt tilfreds..
I dag står den på ren nupo hele dagen. Og jeg er egentlig meldt til en stram op time senere i dag, men jeg er lidt øm i mine skinneben :/ Håber det bare er ømhed og ikke nogen skade så som f.eks. skinnebensbetændelse. Det kan jeg slet ikke overskue at skulle døje med. Er der nogle der har erfaring med det?
God søndag derude!
11 år10. marts 2013 kl. 09:44
Hmm.. trods 6 portioner nupo i går og 1 times zumba er vægten stillestående, 64,8 kg. Jeg forstår det ikke rigtigt? Drikker en masse vand (2-3 liter mindst). Men i nupo-bogen står der at vægten godt kan stå stille ind i mellem selvom man er på nupo, så jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed - selvom det er liiiidt svær når jeg næsten ingen resultater har set på 1 uge på nupo. Men jeg giver IKKE op ;) God mandag derude
11 år11. marts 2013 kl. 09:07
ABC: min vægt står også stille lige pt, og jeg tror bare, at det kroppens måde at sige "Oi, vent lige lige lidt.... så er jeg klar igen" Så det er bare at vente :D
11 år11. marts 2013 kl. 10:13
Så tog vægten endelig et dyk igen. 63,7 kg. Det var dejligt. Jeg rejser på ferie med kæresten på søndag så har 1 uge til at tabe 1,7 kg. Tror I det kan lade sig gøre??
I denne uge havde jeg et par "dårlige dage". Jeg droppede et par portioner nupo og spiste normal SUND mad. Nu er jeg tilbage på sporet igen - heldigvis.
I dag står den på mave/balle/lår i fitness og så skal jeg nyde vejret inden det bliver psyko snestorm åbenbart. Hav en dejlig weekend!:)
11 år16. marts 2013 kl. 09:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });