NUPO
Du læser en tråd i debat > vægttabABC123
re: NUPO
Jeg starter tirsdag på NUPO. Det bliver ikke ren NUPO, da jeg vil spise alm frokost. Dvs en sandwich med kylling. Og gulerødder. Gulerødder må jeg spise som snack, for at tygge på noget.
Håber I vil være/læse med.
Håber I vil være/læse med.
11 år3. marts 2013 kl. 21:28
ABC123
Så starter jeg.
Til morgen drak jeg en blueberry/rasberry drik. Det var okay. Jeg har gulerødder og en sandwich med i skole.
Håber I vil føge med
Til morgen drak jeg en blueberry/rasberry drik. Det var okay. Jeg har gulerødder og en sandwich med i skole.
Håber I vil føge med
11 år5. marts 2013 kl. 08:59
NatasjaSC (slettet)
Hvordan smagte drikken? Jeg kan kun indtage chokoladedrikken nemlig, men kun hvis jeg blender noget frugt i, hvilket er lidt upraktisk.
11 år5. marts 2013 kl. 10:02
ABC123
Den er okay. Smager ikke så meget. Synes ikke den er så "melet" som chokoladen kan være.
Hvorfor kan du kun indtage chokoladen?
Hvorfor kan du kun indtage chokoladen?
11 år5. marts 2013 kl. 13:58
ABC123
HOV!
Det går da lige op for mig at jeg slet ikke har skrevet noget om mig selv eller hvad jeg vejer eller noget :D Det kommer så nu:
Jeg er 22 år, bor i københavn og er studerende.
Jeg vejer pt. 66 kg.
Min højeste vægt var 70 kg.
Min laveste "voksen" vægt var 59 kg.
Mit mål i alt er 55 kg
Mit 1. delmål er 61,5 kg. d. 24. marts
God aften :)
Det går da lige op for mig at jeg slet ikke har skrevet noget om mig selv eller hvad jeg vejer eller noget :D Det kommer så nu:
Jeg er 22 år, bor i københavn og er studerende.
Jeg vejer pt. 66 kg.
Min højeste vægt var 70 kg.
Min laveste "voksen" vægt var 59 kg.
Mit mål i alt er 55 kg
Mit 1. delmål er 61,5 kg. d. 24. marts
God aften :)
11 år5. marts 2013 kl. 21:10
trisam (slettet)
Held og lykke med dit vægttab :-)
Jeg syntes det gled nemmere ned med isterninger i, især den med kaffe..
Men kunne ikke tåle det pga aspatam, så måtte stoppe igen..
Jeg syntes det gled nemmere ned med isterninger i, især den med kaffe..
Men kunne ikke tåle det pga aspatam, så måtte stoppe igen..
11 år5. marts 2013 kl. 22:19
ABC123
Tak skal du have trisam:)
Øv, hvor trist at du ikke kunne tåle det.. Jeg har prøvet at blænde frosne jordbær i blue/raspberry, det gav lidt mere smag og den blev lidt tykkere/cremet i konsistensen.
I dag vejer jeg stadig 66 kg. Lidt sur ikke at der slet ikke er tabt bare 1 gram. Men det kommer forhåbentlig snart. Måske jeg skal drikke mere vand. Man skal drikke 2-3 liter - udover det vand man blander i drikken. Så det er altså lige 3,5-4,5 liter vand der skal skylles ned. Phew..
Nå, jeg må ud og nyde det dejlige vejr. Det ender jo snart..
Hav en skøn onsdag allesammen!
Øv, hvor trist at du ikke kunne tåle det.. Jeg har prøvet at blænde frosne jordbær i blue/raspberry, det gav lidt mere smag og den blev lidt tykkere/cremet i konsistensen.
I dag vejer jeg stadig 66 kg. Lidt sur ikke at der slet ikke er tabt bare 1 gram. Men det kommer forhåbentlig snart. Måske jeg skal drikke mere vand. Man skal drikke 2-3 liter - udover det vand man blander i drikken. Så det er altså lige 3,5-4,5 liter vand der skal skylles ned. Phew..
Nå, jeg må ud og nyde det dejlige vejr. Det ender jo snart..
Hav en skøn onsdag allesammen!
11 år6. marts 2013 kl. 09:59
bruger slettet
Jeg synes I er så evigt seje, at I kan leve af nupo :-) Jeg skal bare have rigtig mad også :-) Jeg erstatter nogle gange et måltid med en pulver :)
Held og lykke til jer alle
Held og lykke til jer alle
11 år6. marts 2013 kl. 12:22
ABC123
Tak skal du have Yeswecan32 :) Det er altså også lidt hårdt og jeg glæder mig så meget til frokost hvor jeg må få min sandwich - lækkert!
Status i dag:
65.7 kg. Minus 300 gram. Det er sgu ikke meget hva? Men måske forklaringen ligger i at jeg i dag fik menstruation.. Håber i hvert fald det er årsagen..
Hav en dejlig torsdag. I morgen er det fredag og dermed weekend!! Juhuuu!
Status i dag:
65.7 kg. Minus 300 gram. Det er sgu ikke meget hva? Men måske forklaringen ligger i at jeg i dag fik menstruation.. Håber i hvert fald det er årsagen..
Hav en dejlig torsdag. I morgen er det fredag og dermed weekend!! Juhuuu!
11 år7. marts 2013 kl. 14:52
God søndag