En ny start

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En ny start
synes de sidste 4 dage at vægten hopper op og ned :O
men er jo nød til at være tilfreds, har alligevel smidt 2,5kg på 8 dage når jeg kikker på mine mål, indtastninger. og så kan jeg jo ikke forlange mere, er bare træt af og se det er lige over 80kg.. glæder mig vildt til at komme derunder igen ;-)

hvordan går det med dig trif ??
11 år28. februar 2013 kl. 11:45
hej trif

er du her endnu

vægten siger efter tid stadig -2,4kg så noget er der da sket ;-)

synes godt nok det går langsomt , men jeg holder mig da på kurven og min plet er stadig grøn, så jeg har stadig chance for at nå målet ;-)

jeg har svært ved at få gået de lange ture pga kulden og min gigt, men er dog begyndt at gå omveje når der feks skal handles, så lidt bliver det til.
er nu holdt med at spise noget som helst efter kl 18.00 og holdt med at drikke efter kl 20.00-20,30, og det ser ud til at virke :O)

håber det går dig godt ;-)
lise
11 år10. marts 2013 kl. 06:48
Hej Lise

Hmmm har lige været borte og belejret af fødselsdag, festlige stunder og en hel masse komsamner :-D
Alt sammen dejligt og hyggeligt og fyldt med kalorier . og jeg har rygrad som regnorm.

Nå, jeg er her og motionen er stadig det der virker for mig - men vægten stiger...
Så nu bliver ALT lækkert fjernet i huset (vi har for meget lækkert der bliver snacket hver dag).

I en "gæste-kasse" og i garagen hehe. Det er gjort før og har virket, min mand synes også det er nok nu.
Vi kan slet ikke holde os fra alle de usunde sager...

SÅ er det jo fint nok at alle måltider er sunde og propfyldt af gode grøntsager/råvarer - når vi kaster slik og kager i os i mellem..

Kastede mig på en vægt i sidste uge, 76,6 - tænk for to år siden havde jeg en vægt på 61,3 SUKSUKSUK!!

Synes du er en sej fighter og mon ikke foråret snart gider titte forbi - hvor har det bare været vanvittig koldt idag!!

Kh Trif
11 år11. marts 2013 kl. 00:03
hej trif.
jeg har haft det på nøjagtig samme måde , faktisk hele vinteren, og endte jo også op med at havde haft taget 15,6kg på. arh ikke bare vinteren men siden 2010 i hvert tilfælde . for der vejede jeg KUN 68kg
æv æv de skulle så ikke være samlet op.
nå højeste vægt blev altså 83,6kg FØJ FØJ
nu siger den 80,4kg så jeg har heldigvis også fået vendt skuden. og er helt holdt ;-(
og ved det vægten har gået ned ,er jeg meget motiveret ;-)
nu skal det være
men sej, ej ej det synes jeg ikke :-)
ja du har helt ret, vi trænger sådan til forår, og sol og sommer, men så kommer alle aktiviteterne jo også ;-)
godt og flot at I formår at spise sunde ting til måltiderne.
der er du/I ski seje ;-)
11 år12. marts 2013 kl. 08:24
hej trif

lidt status :
ligger og svinger vægtmæssig mellem. 80,7kg og 81,3
tit og ofte. burde sådan set være tilfreds da min prik stadig lyser grøn, og jeg følger mit mål. men hvor er jeg dog utålmodig efter at komme under de 80kg
synes det er meget sværre denne gang end i 2006 ;-(
håber du har det godt ;-) og ellers vil jeg ønske dig og din familie en rigtig god Påske ;-)
knus lise
11 år26. marts 2013 kl. 04:53
Er jeg helt alene igen :O

eftertanke:

havde ikke troet for 1 år siden ( vægt dengang 68kg )
at jeg nogensinde igen ville komme over 70-72kg

men efter at min mor som skrevet tidligere fik kræft og døde, ja det 1/2 år røg jeg pludselig op på 80kg IGEN
trøste spiste egentlig ikke men fik tit og ofte det forkerte mad og madvægt var der jo ikke nogen af, og ned på kun 3 måltider om dagen og selve aftensmaden blev tit sent på dagen. Undskylder egentlig heller ikke, ;-) men prøver selv at finde forklaringen.
11 år23. april 2013 kl. 20:09
Ja åbenbart ;-)
11 år1. maj 2013 kl. 19:36
jeg startede et nyt delmål op d 19/2 som lød tabe 9.8kg indtil 2/11 2013 , som er min fødselsdag. i dag er det nøjagtig 3 måneder der er gået. og jeg har allered smidt 5,8kg. det er så et halvt kilo vægttab i ugen i snit.
11 år19. maj 2013 kl. 07:25
Der lyder meget harmonisk.....dejligt og tillykke med del målet.
11 år19. maj 2013 kl. 11:02
mange tak calcit ;-) et venne par sagde i går at de havde lagt mærke til at det går nedad nu, skønt ;-)
11 år20. maj 2013 kl. 12:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });