En ny start

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En ny start
synd, du selv kom til at stå med stegen calcit.

men sikke flittig du var i stedet ;-) 7km på en dag. flot ;-)

jeg kom ikke ud med barnevognen i går og i dag pga vejret.

så er det godt mit barnebarn holder mig i gang indendøre ;-)

til aften skal vi have kartofler/sovs/rødkål og medister

har lavet en madplan for godt 14 dage. og har sørget for at der de fleste dage er grønt/kål eller lign som tilbehør

11 år14. januar 2013 kl. 14:57
Puh hvor er det koldt!!! Hvordan er det med gåture i den kulde??? Jeg er glad for at min motion er indendørs :-)
Men hvor er det smukt udenfor!!

Jeg er pt helt uden vægt - den i mit center står uden batterier, måske er det for svært at skifte dem hehe.
Jeg værger mig stadig mod at putte (ikke lige til at skaffe) batterier i vores egn. For jeg bliver så vejebesat og vejer mig konstant....
Meeeen det irriterer mig nu også slet ikke at kunne veje mig!!

Igår bød på uventet invitation og jeg fik kage og forkert aftensmad - men så op på hesten igen!!!

I aften salat med restekylling og bønner/kikærter!

Kh. Trine
11 år17. januar 2013 kl. 10:12
hej trif.

ja her i kulden , når det er så slemt, tager jeg altså godt nok ikke det bette skin i barnevognen, så i dag blev det ikke til noget ;-)
fint du er så hurtig på hesten igen ;-)
jeg fik spaghetti miracoli til aften og to røde pølser.

jeg glæder mig vildt til at komme under 80kg igen.
har siden indkøb af ny vægt i søndags været meget standhaftig og fundet motivation og glæden ved at se det går hurtig nedad, bedst af alt : viljen
det eneste der er røget ned ved siden af den daglige mørke chokolade er lidt vejet popcorn og jeg fortsætter

mit motto er og var : intet smager så skønt, som slank føles. og det må jeg huske ;-)
11 år17. januar 2013 kl. 16:54
så fik jeg svensk pølseret , tilbehøret var frisk kogt broccoli og purløg ;-) smagte rigtig lækkert :-)
11 år18. januar 2013 kl. 17:56

I skulle vel ikke have plads til en ekstra en? :) I virker til at være dejlig aktive herinde og tror de andre grupper jeg er i er gået lidt i stå :) .. Jeg er en pige på snart de 22 år som pt. vejer 75,9 kg, men har en drøm om at komme ned på 60-63 kg., men der er et godt stykke vej igen, så derfor kunne det være rart at have nogle at drøfte hverdagens udfordringer med :)
God weekend derude!
11 år18. januar 2013 kl. 18:50
Hej mtp91

du er for mig hjertelig velkommen i at deltage i denne tråd ;-)

til jer alle tre, jeg vil til og skrive min vægt op herinde hver onsdag igen ;-) for at holde mig selv i ørene .
ved trif og calcit udelader dette ;-)

men ellers go weekend til jer alle tre
11 år19. januar 2013 kl. 15:09
bare for en nysgerrigs skyld. er du 29år som dit navn siger eller er du 22år som du skriver ;-)
11 år19. januar 2013 kl. 15:10
Tusinde taak flittiglise :). Jamen jeg er pt 21 år som jeg skriver og som mit navn også viser (1991 = 21 år ;) hehe)..
11 år20. januar 2013 kl. 05:50
det er når man holder musen på dit profil navn så står der kvinde 29år - 75.9kg ;-) men pyt
11 år20. januar 2013 kl. 07:52

Hov for den da, det havde jeg slet ikke lagt mærke til - nårh men jeg er altså 21 år ;) ..
11 år21. januar 2013 kl. 00:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });