En ny start
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: En ny start
at ville, er at kunne ;-)
skal heldigvis ikke længere grave ret dybt for at finde den vilje ;-)
skal heldigvis ikke længere grave ret dybt for at finde den vilje ;-)
11 år10. februar 2013 kl. 21:36
Trif
Nemlig!!! Viljen er heldigvis stærk og kampklar - jeg er vist ved at være klar igen...
Dog med en knold fuld af snot, hold nu op hvor kan man snotte og hoste meget.
Weekenden har budt på alt det forkerte, vi har været ude hver dag og der har været så meget hæslig (læs vidunderlig lækker) mad...
Idag mandag er med vilje!!!!!!!
Morgenmad; æg og grønt
Frokost; kyllingefilet og broccoli
Aften; laks og wokgrønt
Mellemmåltider bliver nogle håndfulde mandler og et enkelt stykke rugbrød!!
Hvordan går det med sygdom hos dig/jer??
Kh Trif
Dog med en knold fuld af snot, hold nu op hvor kan man snotte og hoste meget.
Weekenden har budt på alt det forkerte, vi har været ude hver dag og der har været så meget hæslig (læs vidunderlig lækker) mad...
Idag mandag er med vilje!!!!!!!
Morgenmad; æg og grønt
Frokost; kyllingefilet og broccoli
Aften; laks og wokgrønt
Mellemmåltider bliver nogle håndfulde mandler og et enkelt stykke rugbrød!!
Hvordan går det med sygdom hos dig/jer??
Kh Trif
11 år11. februar 2013 kl. 13:24
tynd74
det lyder skønt at du har haft en god weekend. ;-)
jeg snotter stadig og har bedt om mere medicin for det,
har også kvalme indimellem og en frygtelig sult
vægten svinger mellem 300-700gram :O
lige ned omkring de 80kg. glæder mig sådan til at jeg ligger fast derunder ;-)
vores weekend er gået med en rørskade i vores hus ;-(
så det er knap så spændende. heldigvis er vi dækket ind under det , forsikringsmæssig ;-)
jeg snotter stadig og har bedt om mere medicin for det,
har også kvalme indimellem og en frygtelig sult
vægten svinger mellem 300-700gram :O
lige ned omkring de 80kg. glæder mig sådan til at jeg ligger fast derunder ;-)
vores weekend er gået med en rørskade i vores hus ;-(
så det er knap så spændende. heldigvis er vi dækket ind under det , forsikringsmæssig ;-)
11 år11. februar 2013 kl. 22:21
Trif
Ja hvorfor bliver man såååå sulten af at snotte????
Lyder da ikke særlig rart med skade - selvom det er under forsikring, så medfører det jo altid bøvl...
Mon ikke vi trænger til forår!?
Kh Trif
Lyder da ikke særlig rart med skade - selvom det er under forsikring, så medfører det jo altid bøvl...
Mon ikke vi trænger til forår!?
Kh Trif
11 år12. februar 2013 kl. 09:53
tynd74
uha jowwwww trif, jeg længes virkelig efter forår og varme ;-)
11 år12. februar 2013 kl. 14:53
tynd74
må hellere lige forklare at jeg har ændret mit brugernavn fra flittiglise og til tynd68. ;-)
for det er mit endelig slut mål ,som min vægt gerne skal stå på når jeg igen er færdig med at smide det der har sneget sig på i løbet af nætterne hvor jeg har sovet.. he he ,ej årsagerne kender vi jo :O
for det er mit endelig slut mål ,som min vægt gerne skal stå på når jeg igen er færdig med at smide det der har sneget sig på i løbet af nætterne hvor jeg har sovet.. he he ,ej årsagerne kender vi jo :O
11 år16. februar 2013 kl. 22:30
tynd74
det er ved at være træls at vægten hele tiden svinger mellem 1-2 kilo og selvfølgelig over 80kg.
nu har jeg været stædig , og intet spist ud over maden og lidt popcorn, som var vejet af og regnet med.
fik et chok i tirsdags da vægten sagde 83.6kg efter aftenskaffe og småkager mandag aften. for hullan da jeg spiste da ikke for 2.6 kg småkager.
om mandagen sagde den 81kg. :O)
mens har jeg også i disse dage.
beton i stuen skal tørre i 20 dage, så æv æv æv der er ski noget til at vi får gulvet spartlet og det så skal tørre og derefter nyt trægulv på og så endelig kan tage stuen i brug igen.
nu har jeg været stædig , og intet spist ud over maden og lidt popcorn, som var vejet af og regnet med.
fik et chok i tirsdags da vægten sagde 83.6kg efter aftenskaffe og småkager mandag aften. for hullan da jeg spiste da ikke for 2.6 kg småkager.
om mandagen sagde den 81kg. :O)
mens har jeg også i disse dage.
beton i stuen skal tørre i 20 dage, så æv æv æv der er ski noget til at vi får gulvet spartlet og det så skal tørre og derefter nyt trægulv på og så endelig kan tage stuen i brug igen.
11 år21. februar 2013 kl. 12:03
Trif
Der er bare ikke noget mere IRRITERENDE at være "dygtig" og overholde madplanen - og så sker der ikke en skid eller man tager på!!!!!!!
Det er da en langvarig affære med det gulv!! Så er man lidt bundet i resten af huset ikk??
Vi havde stuerenovering sidste år og det varede 5 uger - vi blev helt vant til at leve uden stuen hehe.
Så da den endelig var færdig tog det os næsten 5 uger at tage den i brug igen hehe. Ej, det var så også fordi der skulle nye møbler ind!
Tillykke med dit nye navn, jeg kan rigtig godt lide tallet 68 - fordi at når jeg vejer 68 er det hele meget bedre :-D
Kh Trif - der stadig er uden vægt!!!
Var lige ved at hoppe på naboens vægt igår, men turde simpelthen ikke....
Det er da en langvarig affære med det gulv!! Så er man lidt bundet i resten af huset ikk??
Vi havde stuerenovering sidste år og det varede 5 uger - vi blev helt vant til at leve uden stuen hehe.
Så da den endelig var færdig tog det os næsten 5 uger at tage den i brug igen hehe. Ej, det var så også fordi der skulle nye møbler ind!
Tillykke med dit nye navn, jeg kan rigtig godt lide tallet 68 - fordi at når jeg vejer 68 er det hele meget bedre :-D
Kh Trif - der stadig er uden vægt!!!
Var lige ved at hoppe på naboens vægt igår, men turde simpelthen ikke....
11 år22. februar 2013 kl. 10:14
tynd74
hej trif
he he vil gerne tro på at der skal tilvending til for atter at blive vandt til sin stue ;-)
vi snakker også om lidt nye møbler nu. og få malet osv , når nu rummet er tomt alligevel :O)
vi har forelsket os i en læderhjørne sofa i sort og en lækker slap a stol ;-)
ja i mine tanker , ser verden også lidt lysere ud når jeg vejer 68kg og dermed har kontrol over vægten.
så tror jeg alligevel at det er bedre du selv køber en vægt end at veje dig på andres, der kan jo være stor forskel på dem, og ked af det bliver man jo , hvis den viser voldsom forkert ;-)
knus lise
he he vil gerne tro på at der skal tilvending til for atter at blive vandt til sin stue ;-)
vi snakker også om lidt nye møbler nu. og få malet osv , når nu rummet er tomt alligevel :O)
vi har forelsket os i en læderhjørne sofa i sort og en lækker slap a stol ;-)
ja i mine tanker , ser verden også lidt lysere ud når jeg vejer 68kg og dermed har kontrol over vægten.
så tror jeg alligevel at det er bedre du selv køber en vægt end at veje dig på andres, der kan jo være stor forskel på dem, og ked af det bliver man jo , hvis den viser voldsom forkert ;-)
knus lise
11 år22. februar 2013 kl. 14:45
du ved i medgang og modgang , last og brast ;-)
ja det sygdom , vi lider også under det her ;-(
vi må gøre hvad vi formår , når man sådan ligger på langs ;-)
knus og god bedring
lise