En ny start

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En ny start
;-)
11 år21. januar 2013 kl. 07:36
iiiiihhhh det er herligt ;-)

havde sat et mål , som lød på tab 2 kilo på 32 dage.
der gik kun 10 dage så var de 2 kilo smidt ;-)

har nu sat et nyt mål på tab 2 kilo på 32 dage
så det må skam da gerne fortsætte sådan :O)
11 år22. januar 2013 kl. 10:43
Hvor er det flot Lise!!!!
Sådan skal det være :-)

Jeg er lige sat lidt af her pga. dødsfald i familien - men er på igen fra tirsdag!!!
Helt sikkert med en dum ny forhøjet vægt, ikke muligt at få spist sundt nok.
Men er stadig uden vægt, så jeg kan bare mærke det på tøj og så den her "ulækkerhed" når der er for mange kulhydrater i form af lyst brød og slik!!

Mål: må finde ud af at veje mig og så skal trøstespiseriet sluttes!!!! Men skal lige igennem to dage, hvor det ikke bliver muligt.

God søndag, kh Trif
11 år27. januar 2013 kl. 08:50
PS. Har dog formået at motionere stort set hver dag!!
11 år27. januar 2013 kl. 08:52
det med din motion lyder super.

er selv dårlig til at komme ud på de lange ture her i kulden ;-(

synd med dødsfald i jeres familie, kender det kun alt for godt ;-(

har simpelthen ændret mit mål, til tab kun 4 kilo indtil 27/5 for det med kun 300 kcal i underskud hver aften, kan jeg bedre overholde. så det bliver derved

synes det er bedre end et underskud som ikke opnåes pr dag.

så hellere et mindre underskud som så bliver hver dag. det tager selvfølgelig længere tid, men pyt bare det så bliver væk.
11 år27. januar 2013 kl. 19:21
100gram smidt.

det går jo da godt nok langsomt lige nu ;-)

men klør på
11 år2. februar 2013 kl. 09:19
fint det kører for dig lige nu ;-)

11 år2. februar 2013 kl. 14:16
tak Calcit

håber det går bedre med dit helbred ;-)
11 år2. februar 2013 kl. 15:10
jeg står fuldstændig stille nu mht vægten, men sørger for mere eller mindre underskud hver dag, og så ved jeg jo det kommer på et tidspunkt. men synes det er skide irreterende at ligge på de der små 400gram over 80. lige nu og glæder mig vildt til at se det forreste tal som et 7´tal i stedet.

synes især nu at der er urimeligt langt ned til 70kg æv æv
11 år4. februar 2013 kl. 18:49
Jeg er stadig med :-) MEN har været syg over en uge nu - aaaarrrgghhh!!!!!
Men håber på at der er fremgang nu, så SKAL der fokus på maden - for det er pinligt!!!!
Kh Trif
11 år5. februar 2013 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });