#41 af dorthewbjerre (slettet)
kan ikke tage mig sammen
Du læser en tråd i debat > vægttabdorthewbjerre (slettet)
re: kan ikke tage mig sammen
har også sendt en til dig
12 år11. juli 2012 kl. 21:14
bruger slettet
Jeg har kigget på det hele, og det ser faktisk rigtig fint ud med kostdagbog! :) Har måske nogle gange en tendens til at "glemme" det jeg spise, og hvis jeg nu skriver alt ned hvad jeg spiser så kan det måske være en øjenåbner.. samt at der selvfølgelig er et forslag til hvad man kan vælge imellem :-) tak for det!
12 år12. juli 2012 kl. 22:49
dorthewbjerre (slettet)
det var så lidt og godt at du kan bruge det.
har selv haft stor gavn af den. god dag i morgen.
har selv haft stor gavn af den. god dag i morgen.
12 år12. juli 2012 kl. 23:02
bruger slettet
Ja.. så blev det Mandag :-) håber at du ikke er gået helt ned i kulkælderen, siden jeg ikke har hørt noget, eller det bare er fordi jeg ikke selv har fået skrevet, fordi jeg simpelhent ikke har kunne "overskue det" :-( hm..
Men i og med at det er Mandag trådte jeg jo på vægten i morges.. og dommen var: 75,5 kg.. præcis det samme som sidste Mandag.. det er i det mindste ikke opad :( men.. det stiller jo bare det krav at jeg skal tabe mere om ugen her de næste 4 uger.. 600-700 gram om ugen :)
Ja, jeg mistede lidt motivationen og det er jo skidt! Alt for meget pasta, hygge og fis og ballade :-(
Mandagsvejning:
Mandags vejning:
2 Juli: 76,1 kg
9 Juli: 75,5 kg
16 juli: 75,5 kg
Tabt i denne uge: stort fedt 0.. ingenting.. nada.. fiasko!
Glæder mig til at høre fra dig Dorthe :)
Men i og med at det er Mandag trådte jeg jo på vægten i morges.. og dommen var: 75,5 kg.. præcis det samme som sidste Mandag.. det er i det mindste ikke opad :( men.. det stiller jo bare det krav at jeg skal tabe mere om ugen her de næste 4 uger.. 600-700 gram om ugen :)
Ja, jeg mistede lidt motivationen og det er jo skidt! Alt for meget pasta, hygge og fis og ballade :-(
Mandagsvejning:
Mandags vejning:
2 Juli: 76,1 kg
Tabt i denne uge: stort fedt 0.. ingenting.. nada.. fiasko!
Glæder mig til at høre fra dig Dorthe :)
12 år16. juli 2012 kl. 14:11
dorthewbjerre (slettet)
hej hej.
mandag 2/7 87,3
mandag 9/7 84,4
mandag .16/7 85,2
puha ikke helt godt +800 g for den da jeg holdt ferie he he. nej jeg har heller ikke været god til at skrive her inde. jeg vil også gerne synes bare det er svært når jeg er hjemme og har altså ikke været god til at motioner. havde en mand der havde tømmermænd i lørdags så den stod på fy fy og hjul kapsel. jeg sender lige en mail til dig i løbet af i aften eller i morgen. rigtig god dag i morgen
mandag 2/7 87,3
mandag 9/7 84,4
mandag .16/7 85,2
puha ikke helt godt +800 g for den da jeg holdt ferie he he. nej jeg har heller ikke været god til at skrive her inde. jeg vil også gerne synes bare det er svært når jeg er hjemme og har altså ikke været god til at motioner. havde en mand der havde tømmermænd i lørdags så den stod på fy fy og hjul kapsel. jeg sender lige en mail til dig i løbet af i aften eller i morgen. rigtig god dag i morgen
12 år16. juli 2012 kl. 22:25
SDK (slettet)
Hej, jeg er ny herinde og vil høre om jeg må være med i jeres vejetråd? Jeg manger nemlig også lidt opbakning.... :-)
12 år17. juli 2012 kl. 22:06
bruger slettet
Ja selvfølgelig må du det :-) Hvor meget vil du gerne tabe dig? :-)
12 år19. juli 2012 kl. 21:59
bruger slettet
re: kan ikke tage mig sammen - men nu skal det ske!
Mandagsvejning:
23 Juli: 76 kg
Denne uge: +500 gram.. ja..
Eftersom det er ferie, så er der bare meget hyggespisning og alt muligt.. og min ryggrad er smeltet.. men i dag skal vi på sporet igen! Ikke også Dorthe? :-)
23 Juli: 76 kg
Denne uge: +500 gram.. ja..
Eftersom det er ferie, så er der bare meget hyggespisning og alt muligt.. og min ryggrad er smeltet.. men i dag skal vi på sporet igen! Ikke også Dorthe? :-)
12 år23. juli 2012 kl. 14:10