kan ikke tage mig sammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: kan ikke tage mig sammen
super så hop du med her. lyder spændende med diætist. og ja det er svært man skal være 100 procent klar og god opbakning. fra alle omkring en.
12 år10. juli 2012 kl. 12:40
Dorthe: måske mindre, men bestemt ikke et lille fnug ;-) Min bmi er ca. 24 og jeg er lidt vekslende.. for nogle gange har jeg det okay med det, men andre gange går det op for mig hvor mange deller jeg har :-( jeg ved ihvertfald jeg vil være tilfreds på 65 kg, for jeg har jo vejet det før.. vi kan godt gøre det! :)

InaL: Lyder super at du har bestemt dig for at tabe dig :-) Håber diætisten kan give dig motivation, ellers må Dorthe og jeg give dig lidt spark bag i, hvis du er frisk på at opdatere her i tråden :)
12 år10. juli 2012 kl. 13:47
candosprit: jeg støtter dig i dine 10 kg lige meget hvad hvis du har det godt med det så er det du skal gøre.
jeg er nød til synde i dag har jeg besluttet mig for. jeg har fødselsdag i dag og er nød til at forkæle mig selv med lidt godt mad og i biffen så den ser nok ikke så god ud i dag. men i morgen er jeg med igen.
12 år10. juli 2012 kl. 14:06
ej, stort tillykke med fødselsdagen!! :) - nyd den fuldt ud, så må resten af ugen bare være sundere :-) hvad skal du ind og se? :)

Jeg takker for støtten! Og jeg støtter selvfølgelig også dig! :)
12 år10. juli 2012 kl. 15:01
Tak for det. vi har været inde og se ice age 4 jeg vil gerne bare hygge med mine 2 børn og manden så vi sluttede af med engang mac ja er ikke stolt af det men jeg synes det skulle være sådan. hvordan er din dag gået.
12 år10. juli 2012 kl. 20:39
Lyder også super hyggeligt :) min dag er gået fint nok, har ikke helt et overblik over maden, men har spist nogenlunde moderat :) kan mærke at min motivation af en eller anden grund er dalet lidt :-(
12 år10. juli 2012 kl. 20:59
nu må vi sku tage os sammen ellers mor må svinge pisken. vi kan godt. har du ikke en mail så kan jeg sende noget til dig det vil jeg meget gerne. det er fra en diætist vi har haft på mit arbejdet. knus
12 år10. juli 2012 kl. 21:36
Jo, men kan man fjerne den herinde fra igen bagefter? :)
12 år10. juli 2012 kl. 22:22
det ved jeg ikke men du kan få min så kan sende en mail til mig først. Dorthewbjerre@hotmail.com
12 år10. juli 2012 kl. 23:09
Jeg har sendt en mail :-)
12 år11. juli 2012 kl. 19:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });