kan ikke tage mig sammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: kan ikke tage mig sammen
tror snart vi skal have en anden overskrift. : )
12 år6. juli 2012 kl. 15:17
hej hej. har været på arbejde igen beboerne fik is, lækkert men jeg kunne modstå. en af dem fik en is fra isis og der var kun 64 kalorie i per 100 g så den var jo ikke så slem men jeg er nød til at vente. har sagt de første 14 dage så jeg kan komme af med den grimme sukker trang.
min dag i dag er gået godt. var ude og cykle 18,8 km sammen med en veninde i går aftens hyggeligt og vi har aftalt at det vil vi gøre et par gange om uge så får jeg da lidt motion. jeg håber du har haft en god dag og kunne modstå de grimme fy fy ting nu kæreste er kommet hjem.
forsæt god dag.
12 år7. juli 2012 kl. 18:08
Hej Dorthe!
Godt at høre at du klarer det godt og står imod! :) Arbejder du på et plejehjem eller hvordan? :-) Hold da op, en cykeltur på næsten 19 km, det er da meget flot! Tror mit nye motto skal være "Dorthe siger nej" ;)
Jeg har selv klaret det okay, men ikke fantastisk.. igår var vi til grillmiddag med en masse alkohol og lignende hvilket betyder at jeg har indtaget en masse "tomme kalorier" :-( Var dog også ude og gå en lang tur med hundene igår.. og idag cyklede vi ned til stranden, super hyggeligt :-) Men imorgen tager jeg ind og træner med en veninde, det bliver jo ikke ved med at gå! Nu må vi se hvad vægten siger imorgen, håber bare at den siger 75kg eller derunder, det kunne være super dejligt, men tvivler desværre lidt på det, men nu må vi se :D
Knus
12 år8. juli 2012 kl. 21:22
hej hej. jaaaaaaaaaaaa det bliver spændenede med i morgen. har grillet sammen med familien men med en masse sundt elsker pølser så der røg to ned men men de siger proteiner skulle være godt når man er på kur he he. har ferie de næste 14 dage så nu får vi ses hvordan det går.
ellers har de været fint nok i dag. ja jeg arbejder på plejehjem dejligt job. hvad læser du til ?-
vi skrives ved i morgen aften. god dag til dig.
forresten super godt motto du har fået dig, håber det virker.
12 år8. juli 2012 kl. 22:53
Lyder spændende :-)! Dejligt med sommerferie, så skal man altså også hygge lidt, bare med måde og huske at hygge det ikke altid er lig mad :) Jeg går 'kun' på gymnasiet, det vil også sige at jeg har sommerferie indtil 3g, som starter 15 August, så det er rigtig lang tid man skal have til at gå, når man ikke har så mange planer! Her om en times tid tager jeg ind og træner med en veninde, det er så længe siden jeg har set hende! :-) og desværre også længe siden jeg har trænet..

MANDAGSVEJNING 9 Juli 2012
2 Juli: 76,1 kg
9 Juli: 75,5 kg
Selvom jeg er lidt skuffet, så er det 600gram der er røget, og det er helt fint! :) Så skal jeg tabe 2500gram mere inden sommerferiens slutning, så 500gram i ugen skal der ryges!

Glæder mig til at høre hvordan din mandagsvejning er gået Dorthe! :)
12 år9. juli 2012 kl. 11:35
hej hej. 'kun' på gymnasiet, siger du he he der nåede jeg aldrig. jeg synes det er flot at du har tabt dig 600 g det er da bedre end at du har tage det på. man siger jo også at langsomt vægttab skulle være det bedste. jeg løb lige for den der grimme pose med clip mix haribo i køkkenet og langsomt stak min hånd ned i pose og tog en lille håndfuld mmmmm det smagte godt. super at du har fundet vej frem til motion center igen og du skal nok nå 2,5 kg inden feriens slut.

mandags vejning d. 9 juli
2 juli 87,3
9 juli 84,5

ja det er mere end dig men jeg har også lidt mere at tage af end dig.

rigtig god dag i morgen og god tur i motion center.

jeg er 1,56 høj og har en bmi på 35 så er lille buttet og godt i stand. ;0)
12 år9. juli 2012 kl. 17:14
mente nu også bare "kun" som i at jeg ikke er så gammel ;-) Tillykke med vægttabet, det er sgu flot! Det ender med at du overhaler mig! :) Men det er selvfølgelig rigtigt at du har mere at tage af i og med at jeg vejer 75,5 kg og er 178 cm høj.. tror måske også det er "den langsomme" vej jeg vil prøve den her gang, for jeg har det med at køre lidt surt i at være meget striks med maden (eller at det endda tager overhånd og fører til anoreksi-lignende tanker, og der vil jeg helst ikke ende igen), så det er nok bedst for mig med de 500 gram i ugen :)

Ser frem til at skrive igen imorgen, hvor vi forhåbentlig begge har haft en super dag! :)
12 år9. juli 2012 kl. 22:14
så er du jo ikke lille fnug ved siden af mig. kan da slet ikke forstille mig at du er tyk. man skal også have det godt med sig selv så hvis du har brug for at tabe dig så er det, det og jeg støtter dig fuldt ud bare du passer på dig selv. UPS nu lyder jeg igen som en høne mor og jeg er god til det. jeg håber også du får en god dag i morgen.

lidt ud over vægttab.
min onkel kommer til danmark på onsdag han bor i Norge og det er anden gang jeg ser ham i alle de 32 år jeg har levet så han skal jo se lille odense. hvad skal du ellers lave i din ferie.
12 år9. juli 2012 kl. 22:34
kan ikke tage mig sammen
jeg mener du er kun et lille fnug ved siden af mig
12 år9. juli 2012 kl. 22:42
Jeg er også lige startet.
jeg ville gerne af med minimum 20 kg og helst 25 kg.

Men ja det er MEGET svært.
jeg er begyndt hos en diætist og håber at det kan give mig det LOS bagi som jeg har brug for.
12 år10. juli 2012 kl. 11:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });