#42 af bruger slettet
Gruppe til os i 80´ erne
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Gruppe til os i 80´ erne
KarinaHadsten - Undskyld jeg ikke lige har fået svaret, men der har lige været en MASSE kaos i mit liv de sidste par dage.
Ja, det tror jeg, at du har ret i. Men det er bare såååå svært at glemme vægten væk. Jeg er dybt ulykkelig over den! Jeg kan ikke engang styre, hvad jeg propper i kæften, hvor utroligt er det ikke lige! :/
Åhh ja, der er ikke noget bedre, end når man har været ude i kulden, og så komme ind i varmen til en god kop te og en varm dyne og en sød kat, som vil snakkes for! :]
blåhval - Jeg skriver faktisk positive ting ned hver aften :] Det har jeg gjort i en måneds tid nu, hvis ikke mere. Men jeg synes ikke rigtig, at det hjælper..
Jeg er ked af at høre, at du selv er depressions ramt ]: Og det med dødsfaldene. Må de hvile i fred!!
Giver dig et kram igen :]
Ja, det tror jeg, at du har ret i. Men det er bare såååå svært at glemme vægten væk. Jeg er dybt ulykkelig over den! Jeg kan ikke engang styre, hvad jeg propper i kæften, hvor utroligt er det ikke lige! :/
Åhh ja, der er ikke noget bedre, end når man har været ude i kulden, og så komme ind i varmen til en god kop te og en varm dyne og en sød kat, som vil snakkes for! :]
blåhval - Jeg skriver faktisk positive ting ned hver aften :] Det har jeg gjort i en måneds tid nu, hvis ikke mere. Men jeg synes ikke rigtig, at det hjælper..
Jeg er ked af at høre, at du selv er depressions ramt ]: Og det med dødsfaldene. Må de hvile i fred!!
Giver dig et kram igen :]
13 år19. november 2011 kl. 22:53
calcit
Enig med blåhval omprogrammering bar det virker...der findes også teknikker for at stoppe tankestrømmen men det kræver fasthed.
Men heldigvis er det muligt. Negativitet er noget der dræner en ikke mindst fra andre....det kan være en løsning at droppe bekendtskaber hvor det er sådan....og sige fra - vi kan ikke frelse hele verden uden vi selv er i balance. Selv bliver jeg også påvirket af at alt er i mol - og det er ren gift for et vægttab.
Men heldigvis er det muligt. Negativitet er noget der dræner en ikke mindst fra andre....det kan være en løsning at droppe bekendtskaber hvor det er sådan....og sige fra - vi kan ikke frelse hele verden uden vi selv er i balance. Selv bliver jeg også påvirket af at alt er i mol - og det er ren gift for et vægttab.
13 år20. november 2011 kl. 00:34
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er glad hvis noget af det jeg har skrevet får et smil frem hos nogle. Det betyder at jeg har gjort noget rigtigt. Hvis man kan smile af noget en fremmed skriver på et tilfældigt forum er der håb om at man også kan finde andre ting, som kan få een til at smile. Så er det bare ud at lede. :-)
En anden god ting ved smil er i øvrigt ... de smitter !!! Lad os starte en epedemi !
En anden god ting ved smil er i øvrigt ... de smitter !!! Lad os starte en epedemi !
13 år22. november 2011 kl. 13:54
bruger slettet
Jeg er nok nød til at melde mig lidt ud af gruppen igen. Jeg tør simpelthen ikke veje mig, fordi jeg kan mærke og føle, at jeg har taget endnu mere på, og hvis jeg ser tallet på vægten, så er hele min uge ødelagt. Så hellere vente til jeg føler, at bukserne sidder, som de plejer :] Så hopper jeg på vægten igen. Og så er jeg med!!
13 år22. november 2011 kl. 20:18
VeraWang
Må jeg være med?
Jeg er lige kommet hjem fra ferie og håber at jeg holder mig indenfor 80-erne.
Vejer mig i morgen tidlig.
I vores feriehus var der et kææmpe spejl lige overfor brusebadet, så man kunne se hver en delle og hvert et lille stykke appelsinhud mens man badede. Så nu er jeg topmotiveret for at komme i gang med at tabe mig :-)
Jeg er lige kommet hjem fra ferie og håber at jeg holder mig indenfor 80-erne.
Vejer mig i morgen tidlig.
I vores feriehus var der et kææmpe spejl lige overfor brusebadet, så man kunne se hver en delle og hvert et lille stykke appelsinhud mens man badede. Så nu er jeg topmotiveret for at komme i gang med at tabe mig :-)
12 år27. november 2011 kl. 23:03
VeraWang
Så kom jeg på vægten og den siger 85,4. Altså fuldstændig det samme som for en måned siden :-/
Jeg har efter jeg mødte min kæreste for to år siden taget ca 15 kg på.
Jeg kunne godt tænke mig at slippe af med alle kiloene igen, men realistisk set prøver jeg at ramme 75 kg.
Første mål er 80 kg, hvis jeg når det på denne side af vinteren har jeg bevilget mig selv et par nye støvler (heldigvis sidder mine kilo ikke på ankler/fødder, så kan stadig shoppe lækkert fodtøj).
Med denne her hastighed bliver det måske til nye støvler til næste vinter.
Prøver at fortælle mig selv at det har taget to år om at tage på, så er det nok urealistisk at kiloene forsvinder igen på to måneder, men det er som om det ikke rigtig siver ind.
Jeg har efter jeg mødte min kæreste for to år siden taget ca 15 kg på.
Jeg kunne godt tænke mig at slippe af med alle kiloene igen, men realistisk set prøver jeg at ramme 75 kg.
Første mål er 80 kg, hvis jeg når det på denne side af vinteren har jeg bevilget mig selv et par nye støvler (heldigvis sidder mine kilo ikke på ankler/fødder, så kan stadig shoppe lækkert fodtøj).
Med denne her hastighed bliver det måske til nye støvler til næste vinter.
Prøver at fortælle mig selv at det har taget to år om at tage på, så er det nok urealistisk at kiloene forsvinder igen på to måneder, men det er som om det ikke rigtig siver ind.
12 år28. november 2011 kl. 07:53
tab10kg (slettet)
Et lille suk i mandags sagde vægten 79 kg og nu her fredag siger den 80,7 igen...igen.
Nu taster jeg ind igen. Og minder mig selvom jeg vejede 84 kg da vægten var højest i denne omgang. Desunden har arbejdet bare budt på lort med lort på. Og så finder jeg lidt ro i at spise.
Jeg har også været træt oven på min sygdom i sidste uge, så jeg må tilgive mig selv og bare komme igang med at taste ind i igen og finde troen jeg kan nå mit næste del mål, som hedder 73 kg til d. 16. feb. uhha det er 7 kg??? det skal måske laves om, jeg tænker jeg har været temmelig lææænge om at tabe de første par kg.
Rigtig god fredag.
Nu taster jeg ind igen. Og minder mig selvom jeg vejede 84 kg da vægten var højest i denne omgang. Desunden har arbejdet bare budt på lort med lort på. Og så finder jeg lidt ro i at spise.
Jeg har også været træt oven på min sygdom i sidste uge, så jeg må tilgive mig selv og bare komme igang med at taste ind i igen og finde troen jeg kan nå mit næste del mål, som hedder 73 kg til d. 16. feb. uhha det er 7 kg??? det skal måske laves om, jeg tænker jeg har været temmelig lææænge om at tabe de første par kg.
Rigtig god fredag.
12 år2. december 2011 kl. 06:43
Men er selv depressionsramt. der har været mange dødsfald omkring mig på det seneste, og da en person tæt på mig overvejede selvmord knækkede filmen for mig. Har engang sagt farvel til en, hvor jeg kunne mærke noget ikke var i orden. 14 dage senere var han her ikke mere. Er dog på vej tilbage fra det mørke dyb. Skal dog passe på ikke at falde ned igen.
Et smil er positivt, og finder også ro i musikken, når tankerne vil vandre.
Når man læser et indlæg som dit, ja så må man da trække på smilebåndet, og det er med til omprogrammere fra negativ til positiv tankegang.
Håber det var en dejlig gåtur, du tog dig.
Rigtig god weekend til dig, og alle andre. Giv jer selv et klap på skulderen, fordi i fortjener det. Der er en dejlig person i alle, men nogle gange er der brug for hjælp for finde den.