KarinaHadsten - Undskyld jeg ikke lige har fået svaret, men der har lige været en MASSE kaos i mit liv de sidste par dage.
Ja, det tror jeg, at du har ret i. Men det er bare såååå svært at glemme vægten væk. Jeg er dybt ulykkelig over den! Jeg kan ikke engang styre, hvad jeg propper i kæften, hvor utroligt er det ikke lige! :/
Åhh ja, der er ikke noget bedre, end når man har været ude i kulden, og så komme ind i varmen til en god kop te og en varm dyne og en sød kat, som vil snakkes for! :]
blåhval - Jeg skriver faktisk positive ting ned hver aften :] Det har jeg gjort i en måneds tid nu, hvis ikke mere. Men jeg synes ikke rigtig, at det hjælper..
Jeg er ked af at høre, at du selv er depressions ramt ]: Og det med dødsfaldene. Må de hvile i fred!!
Giver dig et kram igen :]
#42 af bruger slettet
Men er selv depressionsramt. der har været mange dødsfald omkring mig på det seneste, og da en person tæt på mig overvejede selvmord knækkede filmen for mig. Har engang sagt farvel til en, hvor jeg kunne mærke noget ikke var i orden. 14 dage senere var han her ikke mere. Er dog på vej tilbage fra det mørke dyb. Skal dog passe på ikke at falde ned igen.
Et smil er positivt, og finder også ro i musikken, når tankerne vil vandre.
Når man læser et indlæg som dit, ja så må man da trække på smilebåndet, og det er med til omprogrammere fra negativ til positiv tankegang.
Håber det var en dejlig gåtur, du tog dig.
Rigtig god weekend til dig, og alle andre. Giv jer selv et klap på skulderen, fordi i fortjener det. Der er en dejlig person i alle, men nogle gange er der brug for hjælp for finde den.