#2 af tab10kg (slettet)
Gruppe til os i 80´ erne
Du læser en tråd i debat > vægttabtab10kg (slettet)
re: Gruppe til os i 80´ erne
Mandag:
Jeg vejer 82 kg, jeg kan se i forhold til mit mål ligger jeg for højt oppe, men jeg har også været syg, så jeg håber vægten går ned i næste uge. Nu er jeg ihvertfald klar til at logge mad og løbe igen.
Håber nogen vil være med.
God mandag.
vh Signe
Jeg vejer 82 kg, jeg kan se i forhold til mit mål ligger jeg for højt oppe, men jeg har også været syg, så jeg håber vægten går ned i næste uge. Nu er jeg ihvertfald klar til at logge mad og løbe igen.
Håber nogen vil være med.
God mandag.
vh Signe
13 år31. oktober 2011 kl. 05:51
biologi c
hej tab10kg
jeg vejer 83,3kg vil gerne ned på 77,44 kg på et tidspunkt.
men vil især gerne holde vægten under 84,3kg der er min nye max vægt.
du ønskes god træning og sund kost fremover.
jeg vejer 83,3kg vil gerne ned på 77,44 kg på et tidspunkt.
men vil især gerne holde vægten under 84,3kg der er min nye max vægt.
du ønskes god træning og sund kost fremover.
13 år31. oktober 2011 kl. 06:42
KarinaHadsten (slettet)
Ja jeg vil gerne være med. Jeg vejer i dag 88,5 - havde egentlig et mål om at skulle være på 80 inden nytår og vigtigst at være på 82 tror jeg det var i starten af dec. Men det når jeg vist ikke. Men jeg skal have tabt så meget som muligt inden 7. dec, hvor jeg skal til graduering til karate. Jeg lovede mig selv til sidste graduering at jeg ville veje mindre næste gang, for jeg følte mig bare så tung i røven. Men jeg har været lidt sløv til at komme igang. Håber dog at en 3 kilo af alligevel vil få mig til at føle mig lettere.
Ud over det så vil jeg meget gerne ned på 75 inden sommer, hvor jeg skal til 2 bryllupper og min selskabskjole er til str Karina-vejer-75-kg. Jeg har også overvejet om jeg til det ene af bryllupperne skulle få min egen brudekjole syet om og farvet, så jeg kunne have den på. Men den er også samme størrelse. Så uanset hvad så SKAL Jeg bare ned på de 75.
Jeg har i en lang periode ligget og svinget mellem 88 og 91, men var så ellers lige kommet under 88, men nu er jeg røget op over igen. Så jeg skal bare snarest muligt under de 88 og helst også hurtigt under de 87 - så føler jeg at jeg er igang.
Ud over det så vil jeg meget gerne ned på 75 inden sommer, hvor jeg skal til 2 bryllupper og min selskabskjole er til str Karina-vejer-75-kg. Jeg har også overvejet om jeg til det ene af bryllupperne skulle få min egen brudekjole syet om og farvet, så jeg kunne have den på. Men den er også samme størrelse. Så uanset hvad så SKAL Jeg bare ned på de 75.
Jeg har i en lang periode ligget og svinget mellem 88 og 91, men var så ellers lige kommet under 88, men nu er jeg røget op over igen. Så jeg skal bare snarest muligt under de 88 og helst også hurtigt under de 87 - så føler jeg at jeg er igang.
13 år31. oktober 2011 kl. 08:53
tab10kg (slettet)
Det er dejligt, vi kan følges ad. Jeg har selv lidt svært ved tro på det lykkes pt. Men det er også fordi jeg ikke har tabt mig i 2 uger. Men det hjælper jo ikke sagen, hvis jeg giver op.
Jeg må finde troen og handle så jeg opnår vægttab.
Er mandag en god vejedag for jer? Vi behøves jo ikke have den samme.
vh Signe
Jeg må finde troen og handle så jeg opnår vægttab.
Er mandag en god vejedag for jer? Vi behøves jo ikke have den samme.
vh Signe
13 år31. oktober 2011 kl. 14:17
KarinaHadsten (slettet)
Jeg vejer mig alligevel hver dag, så jeg skriver bare herinde om mandagen. Men i virkeligheden er det jo også sådan en tråd hvor man kan skrive hvis vægten en dag er helt i skoven eller hvis det pludselig går godt.
Signe - du må ikke gi op på 2 uger uden vægttab. Du må fortsætte. Prøv at tage fat i målebåndet og mål om ikke der er sket noget i cm i stedet. Glæd dig over de kilo du allerede har tabt. Og tænk på det, der motiverer dig - hvad er det du vil opnå med dit vægttab. Nu har jeg ikke fulgt så meget med herinde, men hvor meget har du tabt? Hvad vejer du nu?
Biologi c - hvor meget har du tabt og har du sat en deadline for dit mål. Er 77,44 dit endelige mål - og hvorfor lige det spøjse tal.
Her til morgen vejede jeg i øvrigt 87,3, hvilket er 1,2 kilo mindre end i går, så vægten var vist særligt slem ved mig i går.
Signe - du må ikke gi op på 2 uger uden vægttab. Du må fortsætte. Prøv at tage fat i målebåndet og mål om ikke der er sket noget i cm i stedet. Glæd dig over de kilo du allerede har tabt. Og tænk på det, der motiverer dig - hvad er det du vil opnå med dit vægttab. Nu har jeg ikke fulgt så meget med herinde, men hvor meget har du tabt? Hvad vejer du nu?
Biologi c - hvor meget har du tabt og har du sat en deadline for dit mål. Er 77,44 dit endelige mål - og hvorfor lige det spøjse tal.
Her til morgen vejede jeg i øvrigt 87,3, hvilket er 1,2 kilo mindre end i går, så vægten var vist særligt slem ved mig i går.
13 år1. november 2011 kl. 10:46
tab10kg (slettet)
Tak, du har ret. Jeg skal ikke give op, og jeg kæmper også med mig med at tvinge mig selv til at logge min mad og tro på det nytter. Tak tak.
Jeg begyndte herinde for længe siden, uden rigtig at bruge det. Jeg kom op på 84 kg og begyndte så at logge mad og derved tabt 2 kg.
Sejt med vægten. Nyd det :-)
vh Signe
Jeg begyndte herinde for længe siden, uden rigtig at bruge det. Jeg kom op på 84 kg og begyndte så at logge mad og derved tabt 2 kg.
Sejt med vægten. Nyd det :-)
vh Signe
13 år1. november 2011 kl. 16:23
biologi c
jeg vil gerne ned på 77,44 fordi det giver en bmI på 25.
god træning til jer.
god træning til jer.
13 år3. november 2011 kl. 05:52
tab10kg (slettet)
Hej gruppe
Hvordan går det?
Jeg er spændt på vægten i morgen, jeg har været i en meget svær situation på mit arbejde, så der var ikke overskud til at logge mad. Samtidig har min mand og datter haft lungebetændelse.
Jeg hørte en af sang af Tina Dickow, hvor hun synger om at nogen gange er det hurtigste vej, den langsommeste.
Og det passer nok meget godt på mit vægttab. At jeg har muligvis taget på i morgen, men der er det en ny dag og jeg logger igen.
Og jeg begynder ikke rigtig forfra fordi jeg har fået ny vaner som jeg holder fast i. Men jeg gør også lidt dumme ting, fx ved jeg at burgerboller er meget dyre i KC, men jeg spiste i går en hjemmelavet burger med det hele alligevel for at fejre, det var ved at være overstået på arbejdet, det håber jeg ihvertfald, det sværeste skridt er taget.
Hvordan går det jer, har I nogle gode tip.
Mit det bedste er markrel i tomat på rugbrød til frokost, det er fisk som smager godt og koster ikke alverden.
Og suppe før aftensmaden af kartoffel, hvidkål, milda, bouillon, og løg, smager godt evt med feta/bacon.
Det smager skønt og koster ikke ret mange kc.
vH Signe
Hvordan går det?
Jeg er spændt på vægten i morgen, jeg har været i en meget svær situation på mit arbejde, så der var ikke overskud til at logge mad. Samtidig har min mand og datter haft lungebetændelse.
Jeg hørte en af sang af Tina Dickow, hvor hun synger om at nogen gange er det hurtigste vej, den langsommeste.
Og det passer nok meget godt på mit vægttab. At jeg har muligvis taget på i morgen, men der er det en ny dag og jeg logger igen.
Og jeg begynder ikke rigtig forfra fordi jeg har fået ny vaner som jeg holder fast i. Men jeg gør også lidt dumme ting, fx ved jeg at burgerboller er meget dyre i KC, men jeg spiste i går en hjemmelavet burger med det hele alligevel for at fejre, det var ved at være overstået på arbejdet, det håber jeg ihvertfald, det sværeste skridt er taget.
Hvordan går det jer, har I nogle gode tip.
Mit det bedste er markrel i tomat på rugbrød til frokost, det er fisk som smager godt og koster ikke alverden.
Og suppe før aftensmaden af kartoffel, hvidkål, milda, bouillon, og løg, smager godt evt med feta/bacon.
Det smager skønt og koster ikke ret mange kc.
vH Signe
13 år6. november 2011 kl. 16:28
tab10kg (slettet)
Mandag: Jeg har taget en smule på fra i begyndelsen af ugen, men har stadig et vægttab på 2 kg, men 18 dage til at tabe 3 kg, hvis jeg skal nå mit første del mål. Jeg skal virkelig tage mig sammen og være opmærksom hele tiden, hvis det skal lykkes, det kunne være så rart at nå det mål!
God mandag
vh Signe
God mandag
vh Signe
13 år7. november 2011 kl. 05:50
Vil du være med til at støtte hinanden?
Vi har vejedag mandag og jeg håber vi kan være hinandens støtte - og man gerne blive selvom man kommer under 80 kg.
Jeg er 36 år, mor til to . Jeg vil gerne tabe 20 kg til næste sommer. Nogen dage tror jeg 100 procent på madital er vejen, når vægten ikke går ned kommer tvivlen. Men jeg har prøvet så meget DDV, slankedoktoren, hypnose osv. Så jeg kan godt give madital en rigtig chance.
Jeg håber nogen vil være med til at holde motivationen oppe.
vh Signe