jeg synes at jeg ER dygtig
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: jeg synes at jeg ER dygtig
hold da op en god idé! selv skal jeg arbejde nytårsaften, så den kjole sparer jeg ;O)
Tillykke med de 13 kg!
Tillykke med de 13 kg!
15 år21. december 2009 kl. 20:40
dygtig
nu var der vist gået lidt for meget jul i den.. så jeg har meldt mig på et "strammer"hold.... jeg er formand, træner, coach osv så der er kun mig selv at stole på, for sådan er livet jo for en der ønsker at tabe sig. Det er jo sjælent at der er nogen der propper noget ned i halsen på en! Så - god vind moster!
15 år26. december 2009 kl. 16:09
dygtig
tja, det ser ike for godt ud.... men jeg hopper op på hesten ( og håber dens ryg kan holde til det) igen. nu bliver jeg nødt til at tage mig sammen! kæmp sammen med mig!
14 år6. januar 2010 kl. 09:31
Gine (slettet)
Vi kæmper....:o)
synes fandme det er flot sådan som du kan holde ejsten og motivationen... sidstnævnte er helt klart det sværeste for mig... men yderst inspirerende at høre hvordan du har klaret dig igennem det.. :o)
God vind herfra:o)
synes fandme det er flot sådan som du kan holde ejsten og motivationen... sidstnævnte er helt klart det sværeste for mig... men yderst inspirerende at høre hvordan du har klaret dig igennem det.. :o)
God vind herfra:o)
14 år6. januar 2010 kl. 14:45
bruger slettet
yes vi kæmper alle
go' vind til os ;-)
go' vind til os ;-)
14 år6. januar 2010 kl. 16:19
dygtig
jeg har sagt det før... nu må jeg tage mig sammen! og lige meget ar det hjulpet..
Jeg har besluttet at tage en NUPO dag eller 2, bare for at blive sukker/fedt afgiftet. Aftensmaden vil være normal: fisk og grønt eller lign. JEg kan se at "livets gang i Lidenlund", er som det plejer at være: nogen taber sig, andre kæmper en brav kamp - jeg hører vist til de sidste. Har dog fortsat holdt tabet på 17,4 - har lige været under 90 en enkelt dag - og der er jeg inden ugen er gået igen - håber jeg!
God vind til alle; glad for st se dig tilbage Futura - vi fulgtes jo ned under 100 ;O)
Jeg har besluttet at tage en NUPO dag eller 2, bare for at blive sukker/fedt afgiftet. Aftensmaden vil være normal: fisk og grønt eller lign. JEg kan se at "livets gang i Lidenlund", er som det plejer at være: nogen taber sig, andre kæmper en brav kamp - jeg hører vist til de sidste. Har dog fortsat holdt tabet på 17,4 - har lige været under 90 en enkelt dag - og der er jeg inden ugen er gået igen - håber jeg!
God vind til alle; glad for st se dig tilbage Futura - vi fulgtes jo ned under 100 ;O)
14 år19. januar 2010 kl. 11:34
dygtig
ja så kom endelig dagen hvor jeg tog mig sammen. ikke en eneste gang har jeg syndet! måske var hel rødspætte ikke det beste valg, men det var ikke sukker eller slik, så det var ok...... så lige nu er jeg lidt glad
14 år19. januar 2010 kl. 21:22
dygtig
Yes.. atter under 90 - nu vil mit næste træk være at jeg laver en ugeplan for mad og motion. det er ikke helt sikker at det holder, men jeg ved at det hjælper mig i den rigtige retning.
14 år21. januar 2010 kl. 18:59
dygtig
og forresten:
nu - 18,2. Sådan Johan!
nu - 18,2. Sådan Johan!
14 år21. januar 2010 kl. 19:01
Jeg havde på forhånd sagt jeg bare ikke skulle tage på i december.. Så jeg er blevet rigtig glad for der alligevel er faldet et kilo af - det betyder 13 kg siden 1. september - i dag belønnet med en ny flot nytårskjole :-)